Σάββατο, 1 Ιανουαρίου 2011
Οι κάτοικοι της Λαυρεωτικής έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να προστατεύσουν τον τόπο τους και τον πολιτισμό.
Ένα άκρως υποτιμητικό άρθρο αναρτήθηκε πρόσφατα σχετικά με τον αγώνα της Κερατέας, της Λαυρεωτικής, των κατοίκων αυτής της όμορφης ιστορικής περιοχής που αντιστέκεται (επιλογή μας είναι άλλωστε και αναφαίρετο δικαίωμα) να αποτρέψουμε την εγκατάσταση Χ.Υ.Τ.Α. Ο συντάκτης επιχειρεί να αποδώσει στον αγώνα μας χαρακτήρα αντικοινωνικού τοπικισμού δομημένος πάνω στη.....
βάση του ατομικού, οικογενειακού ή το πολύ τοπικού είτε συντεχνιακού συμφέροντος όπως χαρακτηριστικά αναφέρει. Υποθέτει πως μας χαρακτηρίζει η νοοτροπία του «μακριά από εμένα κι από τα παιδιά μου» και πως δεν προτάσσουμε κάποια εναλλακτική λύση. Εγκλωβίζεται στο ερώτημα «αν όχι στην Κερατέα, τότε που επιτέλους;»
Νομίζω πως δεν είναι ούτε υποχρέωση ούτε αρμοδιότητα της τοπικής κοινωνίας να δώσει απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Το μεγάλο ερώτημα δεν είναι μόνο το ΠΟΥ θα γίνει η επόμενη χωματερή, αλλά το ΠΩΣ θα μπορέσουμε να υλοποιήσουμε κάποια σύγχρονη εναλλακτική λύση διαχείρισης απορριμμάτων που δεν θα επιβαρύνει το περιβάλλον και τις ζωές μας γενικότερα. Αυτό που βλέπουμε είναι πως όλη η Ευρώπη προσανατολίζεται σε νέες σύγχρονες μεθόδους διαχείρισης πέρα από τους πρόχειρους, μολυσματικούς και αντί-οικολογικούς Χ.Υ.Τ.Α.. Απεναντίας, εδώ στην Ελλάδα επιμένουμε την θλιβερή κατάσταση της δυτικής Αττικής να την εφαρμόσουμε και στην ανατολική Αττική, χωρίς να λύνουμε ουσιαστικά το πρόβλημα.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε το εν λόγω άρθρο ενώ παράλληλα δημοσιεύουμε και ένα σχόλιο που δόθηκε.
http://roides.wordpress.com/2010/12/30/30dec10b/
Αγαπητέ κ. Λασκάρατε,
Σύμφωνα με τη λογική σας οι κάτοικοι της Κερατέας πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικά επαναστατικότητας πριν διεκδικήσουν το δίκιο τους. Προφανώς η νομιμότητα δεν σε ενδιαφέρει, αρκεί να στείλεις τα σκουπίδια σου σε άλλου την αυλή. Ακούγεσαι σαν παπαγαλάκι της επίσημης γραμμής των υπουργών και των πουλημένων ΜΜΕ (όλοι φερέφωνα των εργολάβων).
Σε όλες τις δημοκρατικές χώρες για τέτοιες εγκαταστάσεις απαιτείται η συναίνεση της τοπικής κοινωνίας. Εδώ αποφασίζουν και διατάσσουν οι υπουργοί. Η πραγματικότητα είναι ότι οι υπουργοί και το κράτος παρανομούν στέλνοντας ιδιωτικά μηχανήματα συνοδεία ΜΑΤ σε ιδιωτικές περιουσίες που δεν έχουν απαλλοτριωθεί. Παράλληλα αποκλείουν και πολιορκούν την Κερατέα για 20 μέρες (έλεγχοι αυτοκινήτων, απαγόρευση διέλευσης κλπ). Τα ΜΜΕ σιωπούν για τη βία των ΜΑΤ στη Κερατέα (και τα πολλά ανοιγμένα κεφάλια εκεί) αλλά κλαίγονται για μέρες για τις φάπες στον Χατζηδάκη.
Όσο για το που να τα παν τα σκουπίδια. Να τα πάνε εκεί που δεν θίγεται το περιβάλλον και αρχαιολογικοί χώροι (και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι χώροι μακριά από κατοικημένες περιοχές). Όχι εκεί που συμφέρει τους εργολάβους.
Η επιλογή της τοποθεσίας μεταξύ αεροδρομίου και Λαυρίου (οπού στο λιμάνι του οποίου θα μεταφερθούν πολλές ακτοπλοϊκές γραμμές για τα νησιά) αλλά είναι και ο δρόμος για το ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, είναι τουλάχιστον ηλιθία (η μάλλον προϊόν διαφθοράς). Φανταστείτε θα ταξιδεύουν οι τουρίστες από αεροδρόμιο για Λαύριο/Σούνιο με τα σκουπιδιάρικα στον μοναδικό δρόμο που υπάρχει (και που τώρα θα έχει γεμίσει πλαστικές σακουλές).
Το κείμενο σας για τη Κερατέα που ανακατεύει Αρβανίτες (έλλειψη εθνικής καθαρότητας?), Μαριαμ, πυρηνικές κεφαλές και παιδεραστές είναι χαμηλότατου επιπέδου και ξεκάθαρη (και ύποπτη) απόπειρα αποπροσανατολισμού και θολούρας. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το συγκεκριμένο θέμα εκτός από το να δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις για τους Κερατιωτες. Τι θέλεις να πεις ? Ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι άξεστοι χωριάτες, συντηρητικοί και ανάξιοι οποιασδήποτε στήριξης στον αγώνα τους? Το κράτος της βίας μπορεί να τους κάνει ότι θέλει (αρκεί να πληρώνει ο εργολάβος)? Μέχρι και έλλειψη συμμετοχής στο ΕΑΜ τους καταλογίζεις. Για την πληροφόρηση σου ένας από τους πιο γνωστούς αντιστασιακούς καπεταναιους της Αττικής ήταν ο Παναγιώτης Στουραιτης (γνωστός και ως καπεταν Αραπης) από την Κερατεα (αποφυλακίστηκε την μεταπολίτευση, ο αμετανόητος). Έδρασε σε όλη την Αττική και κυρίως στη Πάρνηθα. Αν ναι, Κερατιωτες συμμετείχαν και στη επανάσταση το 21 όπως λέει ο Μακρυγιάννης.
Κύριε Λασκάρατε, θα σας συνιστούσα να μάθετε τι είναι ΧΥΤΑ και τι ΧΥΤΥ πρώτα πριν κρίνετε τους Κερατιωτες. Αλλιώς να παρετε το Ραγκουση τηλέφωνο να έρθει να βάλει το ΧΥΤΑ στην αυλή σου. Και μην ακούτε τα ψέματα των κρατούντων-το έργο είναι ΧΥΤΑ (η απόφαση του δικαστηρίου προχθές μιλάει για ΧΥΤΑ όπως παραδέχτηκε και ο εργολάβος στο δικαστήριο).
Οι κάτοικοι της Κερατέας έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να προστατεύσουν τον τόπο τους. Στη Κερατέα τα παιδιά (Κερατιωτες αλλά και παιδιά απ’ολα τα Μεσόγεια και Αθήνα) στεκονταν μπροστά στα ΜΑΤ, ενώ εσείς κ. Blogger αθυροστομείτε κρυμμένος δειλά πίσω από μιαν οθόνη…..
http://forkeratea.blogspot.com/
βάση του ατομικού, οικογενειακού ή το πολύ τοπικού είτε συντεχνιακού συμφέροντος όπως χαρακτηριστικά αναφέρει. Υποθέτει πως μας χαρακτηρίζει η νοοτροπία του «μακριά από εμένα κι από τα παιδιά μου» και πως δεν προτάσσουμε κάποια εναλλακτική λύση. Εγκλωβίζεται στο ερώτημα «αν όχι στην Κερατέα, τότε που επιτέλους;»
Νομίζω πως δεν είναι ούτε υποχρέωση ούτε αρμοδιότητα της τοπικής κοινωνίας να δώσει απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Το μεγάλο ερώτημα δεν είναι μόνο το ΠΟΥ θα γίνει η επόμενη χωματερή, αλλά το ΠΩΣ θα μπορέσουμε να υλοποιήσουμε κάποια σύγχρονη εναλλακτική λύση διαχείρισης απορριμμάτων που δεν θα επιβαρύνει το περιβάλλον και τις ζωές μας γενικότερα. Αυτό που βλέπουμε είναι πως όλη η Ευρώπη προσανατολίζεται σε νέες σύγχρονες μεθόδους διαχείρισης πέρα από τους πρόχειρους, μολυσματικούς και αντί-οικολογικούς Χ.Υ.Τ.Α.. Απεναντίας, εδώ στην Ελλάδα επιμένουμε την θλιβερή κατάσταση της δυτικής Αττικής να την εφαρμόσουμε και στην ανατολική Αττική, χωρίς να λύνουμε ουσιαστικά το πρόβλημα.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε το εν λόγω άρθρο ενώ παράλληλα δημοσιεύουμε και ένα σχόλιο που δόθηκε.
http://roides.wordpress.com/2010/12/30/30dec10b/
Αγαπητέ κ. Λασκάρατε,
Σύμφωνα με τη λογική σας οι κάτοικοι της Κερατέας πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικά επαναστατικότητας πριν διεκδικήσουν το δίκιο τους. Προφανώς η νομιμότητα δεν σε ενδιαφέρει, αρκεί να στείλεις τα σκουπίδια σου σε άλλου την αυλή. Ακούγεσαι σαν παπαγαλάκι της επίσημης γραμμής των υπουργών και των πουλημένων ΜΜΕ (όλοι φερέφωνα των εργολάβων).
Σε όλες τις δημοκρατικές χώρες για τέτοιες εγκαταστάσεις απαιτείται η συναίνεση της τοπικής κοινωνίας. Εδώ αποφασίζουν και διατάσσουν οι υπουργοί. Η πραγματικότητα είναι ότι οι υπουργοί και το κράτος παρανομούν στέλνοντας ιδιωτικά μηχανήματα συνοδεία ΜΑΤ σε ιδιωτικές περιουσίες που δεν έχουν απαλλοτριωθεί. Παράλληλα αποκλείουν και πολιορκούν την Κερατέα για 20 μέρες (έλεγχοι αυτοκινήτων, απαγόρευση διέλευσης κλπ). Τα ΜΜΕ σιωπούν για τη βία των ΜΑΤ στη Κερατέα (και τα πολλά ανοιγμένα κεφάλια εκεί) αλλά κλαίγονται για μέρες για τις φάπες στον Χατζηδάκη.
Όσο για το που να τα παν τα σκουπίδια. Να τα πάνε εκεί που δεν θίγεται το περιβάλλον και αρχαιολογικοί χώροι (και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι χώροι μακριά από κατοικημένες περιοχές). Όχι εκεί που συμφέρει τους εργολάβους.
Η επιλογή της τοποθεσίας μεταξύ αεροδρομίου και Λαυρίου (οπού στο λιμάνι του οποίου θα μεταφερθούν πολλές ακτοπλοϊκές γραμμές για τα νησιά) αλλά είναι και ο δρόμος για το ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, είναι τουλάχιστον ηλιθία (η μάλλον προϊόν διαφθοράς). Φανταστείτε θα ταξιδεύουν οι τουρίστες από αεροδρόμιο για Λαύριο/Σούνιο με τα σκουπιδιάρικα στον μοναδικό δρόμο που υπάρχει (και που τώρα θα έχει γεμίσει πλαστικές σακουλές).
Το κείμενο σας για τη Κερατέα που ανακατεύει Αρβανίτες (έλλειψη εθνικής καθαρότητας?), Μαριαμ, πυρηνικές κεφαλές και παιδεραστές είναι χαμηλότατου επιπέδου και ξεκάθαρη (και ύποπτη) απόπειρα αποπροσανατολισμού και θολούρας. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το συγκεκριμένο θέμα εκτός από το να δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις για τους Κερατιωτες. Τι θέλεις να πεις ? Ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι άξεστοι χωριάτες, συντηρητικοί και ανάξιοι οποιασδήποτε στήριξης στον αγώνα τους? Το κράτος της βίας μπορεί να τους κάνει ότι θέλει (αρκεί να πληρώνει ο εργολάβος)? Μέχρι και έλλειψη συμμετοχής στο ΕΑΜ τους καταλογίζεις. Για την πληροφόρηση σου ένας από τους πιο γνωστούς αντιστασιακούς καπεταναιους της Αττικής ήταν ο Παναγιώτης Στουραιτης (γνωστός και ως καπεταν Αραπης) από την Κερατεα (αποφυλακίστηκε την μεταπολίτευση, ο αμετανόητος). Έδρασε σε όλη την Αττική και κυρίως στη Πάρνηθα. Αν ναι, Κερατιωτες συμμετείχαν και στη επανάσταση το 21 όπως λέει ο Μακρυγιάννης.
Κύριε Λασκάρατε, θα σας συνιστούσα να μάθετε τι είναι ΧΥΤΑ και τι ΧΥΤΥ πρώτα πριν κρίνετε τους Κερατιωτες. Αλλιώς να παρετε το Ραγκουση τηλέφωνο να έρθει να βάλει το ΧΥΤΑ στην αυλή σου. Και μην ακούτε τα ψέματα των κρατούντων-το έργο είναι ΧΥΤΑ (η απόφαση του δικαστηρίου προχθές μιλάει για ΧΥΤΑ όπως παραδέχτηκε και ο εργολάβος στο δικαστήριο).
Οι κάτοικοι της Κερατέας έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να προστατεύσουν τον τόπο τους. Στη Κερατέα τα παιδιά (Κερατιωτες αλλά και παιδιά απ’ολα τα Μεσόγεια και Αθήνα) στεκονταν μπροστά στα ΜΑΤ, ενώ εσείς κ. Blogger αθυροστομείτε κρυμμένος δειλά πίσω από μιαν οθόνη…..
http://forkeratea.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου