Powered By Blogger

Σελίδες

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Ξεκίνησε η διαδικασία της μήνυσης για Εσχάτη Προσδοσία του Δημήτρη Αντωνίου στην Χαλκίδα 11/1/2011

ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΪΚΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

antoniou-2-20100111

Την Τρίτη 11.1.2011 κλήθηκε κατά την προανακριτική διαδικασία ο αγωνιστής γιατρός Χαλκίδας Δημήτρης Αντωνίου για να καταθέσει σχετικά με την εμπεριστατωμένη μήνυση που κατέθεσε κατά των 172 βουλευτών που ψήφισαν το Μάιο του 2010 τη δανειακή σύμβαση της Ελλάδας, γνωστότερη ως «Μνημόνιο», για εσχάτη προδοσία, ώστε να κινηθούν οι νομικές εις βάρος τους διαδικασίες, θέτοντας βέβαια ταυτόχρονα ένα τεράστιο πολιτικό και πολιτειακό ζήτημα σε περίπτωση ευδοκίμησης της βάσιμης αυτής μήνυσής του.

Το Κίνημα Άμεσης Δημοκρατίας, μόλις πληροφορήθηκε στις αρχές του έτους την κίνηση αυτής της ανακριτικής διαδικασίας και έχοντας προσωπική γνώση του γιατρού Αντωνίου και του έντιμου αγώνα που διεξάγει αφυπνίζοντας συνειδήσεις, έστερξε με πρωτοβουλία των στελεχών του για να διοργανωθεί μετά την κατάθεση του υπομνήματός του στην ανακρίτρια, για να διοργανωθεί από κοινού αμεσοδημοκρατική εκδήλωση έκφρασης της λαϊκής δυσφορίας ή και υποστήριξης, αν προέκυπτε, των πράξεων και παραλείψεων των κατηγορουμένων βουλευτών. Περί ώρα 12.30 συνέρρευσαν αυθόρμητα, με βάση ελεύθερη πληροφόρηση στο διαδίκτυο περίπου 240 συνειδητοποιημένοι Έλληνες πολίτες από όλη την Ελλάδα (π.χ. Σέρρες, Ημαθία, Κόρινθο, νησιά κ.α.) για να ακούσουν λεπτομέρειες και για να διαβουλευθούν για τις προοπτικές συνέχισης αυτής της νέας σπίθας που άναψε ο μηνυτής. Περισσότερα ...

Ηράκλειτος: ο φιλόσοφος της αέναης κίνησης και μεταβολής

—Áάº»µ¹Ä¿Â: ¿ ƹ»όÿƿ ķ ±έ½±·Â ºί½·Ã·Â º±¹ ¼µÄ±²¿»ήÂΟ αινιγματικός Ηράκλειτος από την αρχαιότητα κιόλας είχε κερδίσει το τίτλο ο "σκοτεινός" και "αινικτής". Τη φιλοσοφία του τη διατύπωσε στο σύγγραμμά του Περί φύσεως, χωρίς ακριβείς αποδείξεις, με χτυπητούς αφορισμούς, σύντομους, που να μοιάζουν σαν χρησμοί. Για το ύφος του αυτό τον ονόμασαν "σκοτεινό". Οι αρχαίοι τον θεωρούσαν από τους πιο βαθυστόχαστους φιλοσόφους στην εποχή του, αλλά και σήμερα τον κατατάσσουν, μαζί με το Δημόκριτο, στους προδρόμους των σύγχρονων φυσικών επιστημών.

Αν και οι ακριβείς χρονολογίες της ζωής του είναι άγνωστες - θα πρέπει να άκμασε στο μεταίχμιο των αιώνων 60υ και 50υ π.Χ. - η θέση του στην ιστορία της φιλοσοφίας έχει σαφώς καθοριστεί από το γεγονός ότι άσκησε επώνυμη κριτική στον Πυθαγόρα και από το ότι ο Παρμενίδης τον υπαινίσσεται με τρόπο αρκετά σαφή. Είναι ο διασημότερος και βαθύτερος από τους μεγάλους προσωκρατικούς φιλοσόφους. Περισσότερα ...

Νέο κράμα μετάλλου ανθεκτικό σαν τον χάλυβα ανακαλύφθηκε από ομογενή ερευνητή

έ¿ ºÁά¼± ¼µÄά»»¿Å ±½¸µºÄ¹ºό ñ½ Ä¿½ Çά»Å²± ±½±º±»ύƸ·ºµ ±Àό ¿¼¿³µ½ή µÁµÅ½·Äή

Μια ερευνητική επιστημονική ομάδα του φημισμένου Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Καλιφόρνιας (Caltech), με επικεφαλής τον δρα Μάριο Δημητρίου, ανακάλυψε ένα νέο σούπερ-ανθεκτικό και σκληρό μεταλλικό κράμα. Αν και μοιάζει με γυαλί, είναι το πρώτο υλικό που έχει ποτέ κατασκευαστεί, το οποίο ανταγωνίζεται σε σκληρότητα και ισχύ τον χάλυβα και μελλοντικά θα μπορούσε να αντικαταστήσει τον τελευταίο σε κτίρια, γέφυρες, αυτοκίνητα και άλλες χρήσεις.

Μέχρι τώρα, υπήρξε πολύ δύσκολο να βρεθούν υλικά που να είναι ταυτόχρονα σκληρά και ανθεκτικά. Για παράδειγμα, το γυαλί μπορεί να είναι σκληρό, να μην χαράζεται και να μην κάμπτεται από κάποιο βάρος, όμως τείνει να είναι εύθραυστο. Άλλα υλικά, όπως τα μέταλλα γενικά, είναι μεν ανθεκτικά, δηλαδή θρυμματίζονται πολύ πιο δύσκολα, όμως είναι πιο εύκαμπτα, όπως ο ελατός ή σφυρηλατήσιμος σίδηρος. Περισσότερα ...

Θεωρία Επίκουρου: Σκέλος 1ο, ΤΕΤΡΑΦΑΡΜΑΚΟΣ

˜µÉÁµί± •Àίº¿ÅÁ¿Å: £ºέ»¿Â 1¿, ¤•¤¡‘¦‘¡œ‘šŸ£Όλη η φιλοσοφία σύμφωνα με τον Επίκουρο,πρέπει να υπηρετεί ένα χρήσιμο σκοπό για την ανθρώπινη ζωή, διαφορετικά αυτή δεν έχει νόημα και σημασία.

« Μάταιος (κενός) είναι ο φιλοσοφικός λόγος που δεν θεραπεύει κανένα ανθρώπινο πάθος, ακριβώς όπως η ιατρική δεν οφελεί παρά μόνο όταν θεραπεύει τις αρρώστιεςτου σώματος, έτσι και η φιλοσοφία δεν προσφέρει τίποτα, αν δεν απαλλάσσει την ψυχή από τα πάθη της.»
( Άγνωστος αρχαίος Συγγραφέας)

Η φιλοσοφία γενικά και η ηθική θεωρία ειδικότερα, στην περίπτωση του Επίκουρου, είναι αναγκαίο μέσο για την εξασφάλιση της ψυχικής υγείας, που είναι απαραίτητη για την ευδαιμονία του ατόμου. Ο θεραπευτικός ρόλος της φιλοσοφίας αποσκοπεί στην επιδίωξη της ευδαιμονίας, που είναι και ο τελικός σκοπός της ανθρώπινης ζωής.

Η ηθική θεωρία του Επίκουρου έχει δύο σκέλη, την τετραφάρμακο που έχει προληπτικό χαρακτήρα και την αρχή της ηδονής. Περισσότερα ...

15χρονοι μαθητές αντιστέκονται στη Νέα Τάξη

15ÇÁ¿½¿¹ ¼±¸·Äέ ±½Ä¹ÃÄέº¿½Ä±¹ ÃÄ· έ± ¤ά¾·Όσοι βιάστηκαν να προδικάσουν ότι ο αγώνας ενάντια στα διεθνή αρπακτικά της Νέας Τάξης είναι καταδικασμένος, ας το ξανασκεφτούν. Η νέα, εκκολαπτόμενη γενιά επαναστατών δεν διαθέτει μόνο ακλόνητα ιδανικά, ευφυία, ηθική και πάθος, αλλά και φωτισμένες ηγετικές φυσιογνωμίες.

Ας παρακολουθήσουμε πολύ προσεκτικά αυτά που αναφέρει ο 15χρονος Άγγλος μαθητής για τα πρόσφατα βίαια επεισόδια κατά τη διάρκεια της εξέγερσης των φοιτητών στην Αγγλία και ας παραδειγματιστούμε...

Οι σημερινοί έφηβοι είναι πανέξυπνοι, ελεύθεροι, ακομπλεξάριστοι και "υποψιασμένοι" για τις παγίδες του συστήματος. Με όπλα τους την αλληλεγγύη, το διαδίκτυο και μια βαθιά -ενστικτώδη θα λέγαμε- κατανόηση και αντίληψη για τα πράγματα, έρχονται αποφασισμένοι να αλλάξουν τον κόσμο και οφείλουμε να τους βοηθήσουμε να τα καταφέρουν... Περισσότερα ...

Σημαίνον και σημαινόμενο: Η ηθικολογία στην εκπαίδευση ως αναίρεση της ηθικής της πράξης

£·¼±ί½¿½ º±¹ ÷¼±¹½ό¼µ½¿: — ·¸¹º¿»¿³ί± ÃÄ·½ µºÀ±ί´µÅ÷ É ±½±ίÁµÃ· Ä·Â ·¸¹ºή ķ ÀÁά¾·ÂΔεν πρέπει να μας ξαφνιάζει το γεγονός πως στις σκοτεινές μέρες που διανύουμε, ορισμένοι αναίσχυντοι, υπερφίαλοι ηθικολόγοι αναλαμβάνουν εργολαβικά το ρόλο του Κάτωνα του Τιμητή στο χώρο της εκπαίδευσης μιας διαβρωμένης από τη διαφθορά Πολιτείας, προκειμένου, λαϊκίζοντας και υποκρινόμενοι τον άμεμπτο (ποιοι; αυτοί που όσα βδελύττονται και αποκηρύσσουν στα λόγια τα αποτυπώνουν περίτρανα στα έργα τους) να αναμορφώσουν τη δημόσια εκπαίδευση.

Κόπτονται δημοσίως για την Εκπαίδευση και την Παιδεία που οι ίδιοι δεν διαθέτουν, αναίσθητοι, αναξιοπρεπείς, «δολοφόνοι» του ευαίσθητου ψυχισμού συνανθρώπων τους, πιστοί του Μαμωνά με έπαρση εωσφορική, ακόλουθοι της κομπίνας, της λοβιτούρας και του εύκολου κέρδους, φερέφωνα της κομματικής γραμμής που υπηρετούν, ανεγκέφαλα κύμβαλα που τα θυσιάζουν όλα στο βωμό του πλουτισμού και που δυστυχώς υπηρετούν τη δημόσια εκπαίδευση και υποτίθεται ότι γαλουχούν τους νέους με αρχές και δείχνουν το δρόμο της ηθικής, ενώ οι ίδιοι διαπράττουν μικρά, καθημερινά εγκλήματα, από αυτά που έξω περιβάλλονται το μανδύα της υποκριτικής αγιογραφίας…

Περισσότερα ...


Προσεχείς Εκδηλώσεις:

Το Λογιστικόν, το Έπιθυμητικόν και το Θυμοειδές είς την Άριστοτελικήν Άνθρωπολογίαν

Δευτέρα, 17 Ιανουάριος 2011
Δευτέρα 17 Ίανουαρίου, ώρα 19.00: Το Λογιστικόν, το Έπιθυμητικόν και το Θυμοειδές είς την Άριστοτελικήν Άνθρωπολογίαν και Φιλοσοφίαν

Αθανασίου και Κυρίλλου

Τρίτη, 18 Ιανουάριος 2011
1. ο Αθανάσιος είναι ένας από τους 4 σημαντικότερους πατέρες της ορθοδόξου εκκλησίας αλλά και ένας από τους 33 πατέρες της καθολικής. Αυτός ο μέγας άγιος έζησε το 296-393 μαχχ. Διετέλεσε πατριάρχης Αλεξανδρείας εξορίστηκε 5 φορές - συνολικά 17 χρόνια - μετά από αναταραχές και άγριες συμπλοκές χριστιανών μεταξύ των αλλά και στρατευμάτων του χριστιανικού βυζαντίου που ήθελε να επιβάλλει την τάξη (απο ΑΓΑΠΗ πάντα όλα αυτά). Δεν μπόρεσε να τον κάνει καλά ούτε ο Μ. Κων/νος, ο οποίος τον κάλεσε στην σύνοδο της Καισαρείας το 334 (τους έγραψε και δεν εμφανίστηκε) και στην σύνοδο της Τύρου το 335 για να απολογηθεί για την δολοφονία του προηγούμενου πατριάρχη Αρσένιου τον οποίο έδεσε σε μία κολόνα και τον έκαψε ζωντανό. Στην σύνοδο της Τύρου εμφανίστηκε μετά από απειλητική επιστολή του Μέγα Κων/νου με μπράβους, αλλά πριν τον καταδικάσουν εξαφανίστηκε. Στην μία από τις εξορίες του -το 356- συζούσε με μία 20χρονη καλλονή (πηγή: επίσκοπος Παλλάδιος της Ελληνούπολης Βιθυνίας στενός φίλος του Ιωάννη του Χρυσόστομου, wikipedia!). Μην πάει ο νούς σας στο πονηρό - Πατριάρχης ήταν. Μάλλον του μαγείρευε και του συγύριζε μόνο. Ο χριστιανός αυτοκράτωρ Κωνστάντιος (υιός του 'μέγα΄ Κων/νου) τον χαρακτήρισε ΑΙΜΟΒΟΡΟ (θα κοινωνούσε συχνά φαίνεται, ποιος ξέρει) Δολοπλοκίες, φόνοι, ίντριγκες, απάτες και άλλα θαυμαστά και ωραία του καταλογίζονται από χριστιανικές πηγές (δεν έμειναν και αλλες). Βιβλιογραφία σελ. 351-400 'Ιστορία του χριστιανισμού' karlheinz deschner εκδόσεις rororo. Αναμίχθηκε πάντως ενεργά στην δολοφονία του πανίσχυρου Αρείου και έτσι έγινε άγιος αφού επικράτησαν οι ορθόδοξοι (αν δολοφονούσαν τον αθανάσιο και επικρατούσαν οι Αρειανοί τότε, σήμερα θα γιορτάζαμε τον δολοφόνο του αθανάσιου ως άγιο μάλλον). 2. Κύριλλος Αλεξανδρείας. Εμπρός στην λάμψη του Αθανάσιου ο κύριλλος ωχριά. Ο κύριλλος, εκτός των άλλων (ίντριγκες, δολοφονίες, φασαρίες, κλπ) κομμάτιασε ζωντανή την μαθηματικό Υπατία (ήτανε αμαρτωλή, δίδασκε μαθηματικά) -μέρα μεσημέρι- έκαψε τα ανθρώπινα μέλη της και τα γύρισαν περιχαρείς στους δρόμους της Αλεξάνδρειας. Δεν αναφέρεται πουθενά ότι μετά την έφαγαν. Οπότε χαρακτηρίστηκε με τη σειρά του και αυτός άγιος, αλλά όχι μεγάλος πατέρας δυστυχώς. Δεν πρόλαβε μάλλον να καθαρίσει μερικούς ακόμα και του διέφυγε έτσι η προαγωγή. Σίγουρα θα κάθεται όμως τώρα και αυτός εκ δεξιών του Αβραάμ. αμήν

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΟΡΦΙΚΗΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ - ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ

Τετάρτη, 19 Ιανουάριος 2011
Η Μαρία Σίδερη, νομικός, έγκυρη μελετήτρια της Ορφικής-Ελληνικής Παραδόσεως και συγγραφέας, συνεχίζει για 4η χρονιά τις τακτικές παραδόσεις της επί της Ορφικής δηλαδή της Ελληνικής Θεολογίας στην καθαρά Ακαδημική τοης μορφή η οποία, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει: την αρχαιότατη και θεμελιώδη Ελληνική Κοσμογονία- Κοσμολογία, Οντογονία και Οντολογία, Θεογονία και Ψυχολογία-Ψυχογονία, όπως και τις θεμελώδεις αρχές της όλης Ελληνικής Φιλοσοφίας και Επιστήμης. Ο Ορφέας, ο επονομαζόμενος θεολόγος των Ελλήνων, μυημένος στην Επιστήμη και τη Θρησκεία της Χρυσής Εποχής, διέδωσε πλατειά την πανάρχαια μυστική Γνώση- την αληθή Επιστήμη- η οποία συναντά αλλά και υπερβαίνει ολόπλευρα, συχνά δε οδηγεί, μεταξύ άλλων και την σύγχρονη Φυσική διδάσκοντας την διά Λόγου Γένεση πολλών και πολλαπλών Κόσμων, την εκπήγαση όλων των συνθηκών της Υπάρξεως από το μη-Είναι και τον πολυδιάστατο, πολυδύναμο Χρόνο. Οι εισηγήσεις της έχουν ως κύριο άξονα τα Ορφικά Κείμενα (orphicorum fragmenta) της Συλλογής του Γερμανού Καθηγητή-Ελληνιστή και Αρχαιολόγου OTTO KERN αλλά και πλήθος άλλες πηγές αρχαίων Ελλήνων στοχαστών που διαμόρφωσαν μια στέρεη και πάντα επίκαιρη θεωρία για τον Κόσμο και τον Άνθρωπο, θεωρία η οποία σήμερα δύναται να βγάλει την Ανθρωπότητα από το τέλμα. Τα σεμινάρια θα γίνονται κάθε δεύτερη Τετάρτη, 18.30-20.30 στις Αίθουσες Διαλέξεων του βιβλιοπωλείου ΑΙΓΗΪΣ, Λεωφ. Βασ. Γεωργίου Α΄11 στον Πειραιά, τηλ. 210-41100286-7. Ο πρώτος κύκλος θα αρχίσει στις 13 Οκτωβρίου 2010 και θα λήξει 26 Ιανουαρίου 2011.

Λόγος και Ίδέαι, ως Άρχέτυπα

Παρασκευή, 21 Ιανουάριος 2011
Παρασκευή 21 Ίανουαρίου, ώρα 19.00 μ.μ.: Λόγος και Ίδέαι, ως Άρχέτυπα.- Όρφική Ύμνολογία

Κοινό Ελλήνων Εθνική Ελευθερία κε3Ε www.ke3e.gr

Σάββατο, 22 Ιανουάριος 2011
Χαίρε την Υ.Γ.Ι.ΕΙ.Α. σου Έλληνα πολίτη, ονομάζομαι Γεώργιος Πυρφόρος Γκαγκαράτζας ο Ελευθερεύς και σε ενημερώνω ότι καθημερινά (και Σαββατοκύριακο) 11:00πμ - 13:00πμ, στη Νυμφαίου 87 με Αντώνη Τρίτση 62 ΤΚ 56224 στο δήμο Ελευθέριου Κορδελιού Ευόσμου Θεσσαλονίκης θα γίνεται παρουσίαση του Ελληνικού θεσμού Κοινό Ελλήνων Εθνική Ελευθερία, με όραμα την Εθνική Ελευθερία δια μέσω του Ελληνικού Διαφωτισμού, της Οικονομικής Αγοράς και της Δημοκρατικής Πολιτείας της Κοινωνίας Ελλήνων Πολιτών, Ευοί Ευάν.

Δημοκρατική Πολιτεία της Κοινωνίας Ελλήνων Πολιτών

Σάββατο, 22 Ιανουάριος 2011
Προσκαλώ κάθε Έλληνα Πολίτη να έρθει στο χώρο μου, αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνομιλία στο 6999555888, κάθε Σάββατο απόγευμα από 17:00 έως 19:00 στην γωνία Νυμφαίου 87 με Αντώνη Τρίτση 62 στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Πραγματοποιούνται κοινωνικοί και πολιτικοί διάλογοι.

ΜΝΗΜΟΝΙΟ... Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ

Σάββατο, 22 Ιανουάριος 2011
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Προσκαλείστε στο συμπόσιο που διοργανώνεται το Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2011 και ώρα 07:00 μ.μ. στην αίθουσα της «ΟΡΦΕΥΣ», Ακαδημίας 88, Αθήνα, 2ος όροφος. Το θέμα του συμποσίου είναι: «Μνημόνιο …η εσχάτη προδοσία», με ομιλητή τον Δημήτρη Αντωνίου (ο γνωστός ιατρός που κατέθεσε μήνυση κατά της κυβέρνησης και των βουλευτών που ψήφισαν το μνημόνιο). Μετά την ομιλία θα ακολουθήσει ανοικτή συζήτηση. Βεβαίως, κατά την διάρκεια του συμποσίου θα υπάρχει πλήρες γεύμα και άφθονο κρασί (εξού και «συμπόσιον»), στα πρότυπα των αντιστοίχων φιλοσοφικών συμποσίων της κλασικής αρχαιότητας.

Συνεορτασμός με το ΥΣΕΕ των «Θεογαμίων»

Σάββατο, 22 Ιανουάριος 2011
Σάββατο 22 Ιανουαρίου, ώρα 19.00 Συνεορτασμός με το ΥΣΕΕ των «Θεογαμίων»

Ελληνική Εθνική Θρησκεία / Θεολογία και Πράξις: η Θεός Παν

Σάββατο, 22 Ιανουάριος 2011
Σάββατο 22 Ιανουαρίου, ώρα 20.00 Βλάσης Ρασσιάς – Σταύρος Σπέγης – Νίκος Σπέγης, «Ελληνική Εθνική Θρησκεία / Θεολογία και Πράξις: η Θεός Παν»

Δεν υπάρχουν σχόλια: