Powered By Blogger

Σελίδες

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ Ενημέρωσης



Μύθοι και αλήθειες για τον Ελληνικό Καφέ

Posted: 23 Jan 2011 01:00 AM PST

Ο ελληνικός καφές αποτελεί το αγαπημένο ρόφημα των Ελλήνων. Η ιδιαίτερή του γεύση, η αναζωογονητική του δράση και η υψηλή περιεκτικότητά του σε αντιοξειδωτική τον
Διαβάστε περισσότερα »

Η δύναμη της Αγίας Γραφής

Posted: 23 Jan 2011 12:00 AM PST

Κατά τη διάρκεια του Α παγκοσμίου πολέμου κάποιος στο στρατόπεδο μοίρασε στους στρατιώτες την Καινή Διαθήκη σε μικρά καλοδεμένα βιβλιαράκια. Πήρες και συ και με εκνευρισμό παρατήρησες ότι στον πόλεμο είναι απαραίτητο το ατσάλι και το μολύβι και όχι
Διαβάστε περισσότερα »

Πότε δημιουργήθηκε ο πρώτος άνθρωπος;

Posted: 22 Jan 2011 11:04 PM PST

του σεβ. Μητροπολίτου Αχελώου κ.κ. Ευθυμίου

«Η Αγία Γραφή λέει ότι ο Αδάμ καί η Εύα δημιουργήθηκαν 5000 χρόνια περίπου π.Χ. Ενώ η Επιστήμη δέχεται ότι οι πρώτοι άνθρωποι εμφανίσθηκαν στη γη πριν από εκατοντάδες χιλιάδες ή καί εκατομμύρια χρόνια»!

Διαβάστε περισσότερα »

Η ιστορία του Βαρτιμαίου- Μητρ. Anthony Bloom

Posted: 22 Jan 2011 10:00 PM PST

Κυριακή ΙΔ Λουκά(Τυφλου)

«Και έρχονται εις Ιεριχώ, και έκπορευομένου αυτού από Ιεριχώ και των μαθητών αυτού και όχλου ικανού, ό υιός Τιμαίου Βαρτιμαίος τυφλός έκάθητο παρά την όδόν προσαιτών και άκουσας ότι ό Ιησούς ό Ναζωραίος έστιν,ήρξατο κράζειν και λέγειν υιέ Δαυίδ Ιησού, ελέησον με. και έπετίμών αύτώ -πολλοί ίνα σιωπήση• ό δε πολλώ μάλλον έκραζεν υιέ Δαυίδ, έλέησόν με. και στάς ό Ιησούς είπε• φωνήσατε αυτόν, και φωνούσι τον τυφλόν λέγοντες αύτώ• θάρσει, έγειρε, φαίνει σε• ό δε άποβαλών το ίμάτιον αυτού άναστάς ήλθε προς τον Ίησούν. και αποκριθείς λέγει αύτφ ό Ιησούς τί σοι θέλεις ποίησα»; ό δε τυφλός είπεν αύτώ• ραββουνί, ίνα άναβλέψω και ό Ιησούς είπεν αύτφ• υπάγε, ή πίστις σου σέσωκέ σε.και εύθέως άνέβλεψε, καϊ ήκολούθησε τφ Ιησού εν τη όδώ».(Μαρκ. 10, 41-52)


Πιστεύω πώς μια από τις αίτιες πού μας εμποδίζουν να γνωρίζουμε τον πραγματικό εαυτό μας και να βρίσκουμε τον προσωπικό μας δρόμο είναι το ότι δεν έχουμε συναίσθηση πόσο τυφλοί είμαστε!
Πόσο επίμονα θ' αναζητούσαμε τη θεραπεία αν ξέραμε ότι είμαστε τυφλοί! Θα την αναζητούσαμε όπως, ίσως, έκανε ό Βαρτιμαϊος: από τους ανθρώπους, τους γιατρούς, τους ίερείς,τους θεραπευτές,υστέρα, μη έχοντας πια καμιά ελπίδα στούς «άρχοντες, τους υιούς των ανθρώπων εν οίς ουκ εστί σωτηρία» μπορεί να γυρίζαμε στο Θεό. Άλλα ή τραγωδία είναι ότι δεν αναγνωρίζουμε την τύφλωση μας. Τόσα πολλά πράγματα ξεπηδούν μπροστά στα μάτια μας, πού μας κάνουν να μη βλέπουμε τα αόρατα για τα οποία είμαστε τυφλοί. Ζούμε σ' ένα κόσμο πραγμάτων πού αποσπούν την προσοχή μας και μας επιβάλλονται. Δεν είναι ανάγκη έμείς να τα προσέξουμε. Εκείνα από μόνα τους στέκονται μπροστά μας! Τα μη ορατά όμως δεν επιβάλλονται μόνα τους, πρέπει έμείς να τα αναζητήσουμε και να τα ανακαλύψουμε. Ό γύρω κόσμος απαιτεί την προσοχή μας, ό Θεός μας προσκαλεί διακριτικά. Θυμάμαι κάτι πού ένας γέροντας μοναχός μου είπε κάποτε: «Το "Αγιο Πνεύμα μοιάζει σαν ένα μεγάλο δισταχτικό πουλί πού κατέβηκε κάπου κει κοντά μας. "Οταν το βλέπεις να έρχεται πιο κοντά μη κουνιέσαι για να μην το τρομάξεις. Άφησε το να ρθεί δίπλα σου». Αυτό ίσως μπορεί να μας θυμίσει την έπιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, «εν εϊδει περιστεράς».Αυτή ή είκόνα ενός πουλιού πού κατεβαίνει δισταχτικό και ταυτόχρονα έτοιμο να προσφερθεί είναι μια βιβλική είκόνα γεμάτη βαθιά νοήματα — αν και ένας Ιάπωνας κάποτε μου έλεγε: «στη χριστιανική θρησκεία νομίζω ότι μπορώ να καταλάβω τον Πατέρα και τον Υιό, άλλα δε μπορώ ν' ανακαλύψω τη σπουδαιότητα του ''άξιότιμου'' περιστεριού!»
Για να συνεχίσουμε λίγο ακόμα με τα σύμβολα της διακριτικότητας πού είναι το χαρακτηριστικό μιας καρδιάς πού προσφέρεται αλλά δεν εξευτελίζεται, ας ξαναρίξουμε μια ματιά στο «Μικρό Πρίγκιπα» του Αntoine de Saint-Exupery.Στό σημείο όπου ή αλεπού περιγράφει πώς ό μικρός Πρίγκιπας θα
μπορούσε να την εξημερώσει. Θα χρειαστεί να είναι πολύ υπομονετικός, να κάθεται λίγο μακριά της, να την κοιτάζει με την άκρη του ματιού του και να μην λέει τίποτε, γιατί τα λόγια προκαλούν παρεξηγήσεις. Μέρα με τη μέρα θα κάθεται πιο κοντά και σιγά σιγά θα γίνουν φίλοι. Βάλε το «Θεό» στη θέση της αλεπούς και θα δεις την αγάπη, την παρθενική σεμνότητα,τη διακριτικότητα πού προσφέρεται αλλά δεν εξευτελίζεται. Ό Θεός δε δέχεται μια γλειώδη, αβασάνιστη σχέση, οϋτε επιβάλλει την παρουσία Του, την προσφέρει. Κι ή προσφορά Του αυτή δε μπορεί να γίνει δεχτή παρά μόνο με ίσους όρους. Δηλαδή με την αντίστοιχη προσφορά μιας ταπεινής, γεμάτης αγάπη καρδιάς. Μιας προσφοράς κι άπ' τους δυο που σεμνά και διακριτικά θ' αναζητούν ό ένας τον άλλο με βαθύ κι αμοιβαίο σεβασμό και με επίγνωση της αγιότητας και της άφατης ομορφιάς πού χαρίζει ή αμοιβαία αγάπη.


Ό εξωτερικός κόσμος μας επιβάλλεται. Ό εσωτερικός κόσμος μπορεί να γίνεται αντιληπτός, αλλά δεν εκλιπαρεί την προσοχή μας: πρέπει να προχωρούμε σιγά και προσεκτικά. Να καιροφυλαχτούμε για τον εσωτερικό μας κόσμο, σαν το θαυμαστή των πουλιών πού για να τα παρατηρήσει παίρνει μια θέση στο δάσος ή στους αγρούς και καθεται σιωπηλός, αλλά γεμάτος ένταση. Στέκει ακίνητος, άλλ' όμως άγρυπνος και παρατηρητικός.
Αυτή την ένταση της προσοχής πού μας επιτρέπει ν' αντιληφτούμε όσα αλλιώτικα μας διαφεύγουν, την αποδίδουν τα λόγια αυτού του παιδικού τραγουδιού:
Μια γέρικη σοφή κουκουβάγια/ζούσε σε μια βελανιδιά
Οσο έβλεπε περσότερο,τόσο μιλούσε λιγότερο.
Κι Οσο μιλούσε λιγότερο,τόσο άκουγε περσότερο.
"Αχ! να μοιάζαμε και μείς/της γέρικης της κουκουβάγιας της σοφής!
Τυφλωμένοι από τον κόσμο των γύρω πραγμάτων ξεχνάμε ότι αυτός δε φτάνει το βάθος στο όποιο ό άνθρωπος είναι ικανός να διεισδύσει. Ό άνθρωπος είναι μικρός και ταυτόχρονα μεγάλος. Όταν αναλογιζόμαστε τον εαυτό μας μέσα στο σύμπαν πού συνεχώς απλώνεται — αμέτρητα μεγάλο ή άπειρα μικρό — τον βλέπουμε σαν έναν κόκκο σκόνης παροδικό εύθραυστο και χωρίς σημασία. Άλλα όταν στραφούμε προς τα μέσα μας,ανακαλύπτουμε ότι τίποτε σ' αυτή την απεραντοσύνη δεν είναι αρκετά μεγάλο για να μας γεμίσει εντελώς. "Ολη ή δημιουργία είναι σαν ένας κόκκος άμμου στα βάθη του είναι μας. Είμαστε απέραντα μεγάλοι για να μας γεμίσει ή ικανοποιήσει ό κόσμος αυτός. Μόνο ό Θεός που μας έπλασε για να γίνουμε «κοινωνοί θείας φύσεως» μπορεί να μας γεμίσει. "Οπως λέει ό Αngelus Sillesius: «Είμαι τόσο μεγάλος οσο ό Θεός. Εκείνος είναι τόσο μικρός όσο εγώ».


Ό υλικός κόσμος έχει αδιαφάνεια, πυκνότητα, βάρος και ογκο, άλλα δεν έχει βάθος. Μπορούμε να εισδύσουμε στην καρδιά των πραγμάτων και όταν φτάσουμε στο πιο βαθύ σημείο τους — πού είναι το τελικό σημείο — δε βρίσκουμε δρόμο προς το άπειρο. Το κέντρο μιας σφαίρας, λόγου χάρη, είναι το εσωτερικότερο σημείο της. "Αν προσπαθήσουμε να πάμε πέρα άπ' αυτό ξαναγυρίζουμε στην επιφάνεια της σφαίρας, στον αντίποδα.
Ή 'Αγία Γραφή μιλάει για το βάθος της ανθρώπινης καρδιας. Πρόκειται για ένα βάθος πού είναι αμέτρητο από τη φύση του. Είναι απέραντο και ξεπερνάει κάθε όριο μέτρησης. Το βάθος αυτό είναι ριζωμένο στην απεραντοσύνη του ϊδιου του Θεού.
Πότε άραγε μπορούμε να αρχίσουμε την έρευνα για να γνωρίσουμε μέχρι ποιο σημείο είμαστε τυφλοί, τυφλωμένοι δηλαδή από τα ορατά πού μας εμποδίζουν να συλλάβουμε τ' αόρατα; Μόνο όταν καταλάβουμε τη διαφορά ανάμεσα σέ μια παρουσία πού επιβάλλεται καί σε μια άλλη πού πρέπει να την αναζητήσουμε επειδή τη νιώσαμε στην καρδιά μας. Ακόμα, όταν καταλάβουμε τη διαφορά ανάμεσα στο βάρος, την αδιαφάνεια καί την πυκνότητα των αντικειμένων του γύρω μας κόσμου και στο ανθρώπινο βάθος πού μόνο ό ϊδιος ό Θεός μπορεί να γεμίσει. Θα τολμούσα να πω και στο βάθος κάθε δημιουργήματος πού προορισμός του είναι να γίνει τόπος της θείας παρουσίας, όταν στη συντέλεια ό Θεός θα είναι «τα πάντα εν πάσι».
Το να είναι κανείς τυφλός στα αόρατα και να βλέπει μόνο το « χειροπιαστό κόσμο σημαίνει ότι βρίσκεται έξω από την πληρότητα της γνώσης,έξω από την εμπειρία της καθολικής άλήθειας,δηλαδή έξω από τον κόσμο πού βρίσκεται μέσα στο Θεό και πού ό Θεός είναι ή καρδιά του.


Ό τυφλός Βαρτιμαίος είχε οδυνηρή εμπειρία αυτού του πράγματος, γιατί εξ αιτίας της φυσικής τυφλότητας του δεν είχε επαφή με τον ορατό κόσμο. Μπορούσε να επικαλείται τον Κύριο γεμάτος απογοήτευση, με όλη την απεγνωσμένη ελπίδα πού ένιωθε όταν περνούσε πλάι του ή σωτηρία, καθώς αισθανόταν τον εαυτό του αποκομμένο.
Ό λόγος για τον όποϊο όλοι έμείς πολύ συχνά δε μπορούμε να επικαλεστούμε το Θεό μ' αυτό τον τρόπο είναι γιατί δεν καταλαβαίνουμε πόσο απομονωμένοι είμαστε με το να μένουμε τυφλοί στην καθολική θέα του κόσμου — μια θέα εν τούτοις πού θα μπορούσε να δώσει ολοκληρωμένη υπόσταση και οτόν ίδιο τον ορατό κόσμο.
Πόσο καλά θα ήταν αν μπορούσαμε να μάθουμε να είμαστε τυφλοί στα ορατά για να βλέπουμε πέρα άπ' αυτά, να βλέπουμε στο βάθος,να βλέπουμε το αόρατο να διαπερνάει με την παρουσία του μέσα και γύρω μας όλα τα πράγματα!Αυτή ή τύφλωση είναι πολύμορφη. Συμβαίνει όχι φυσικά σ' εμάς, αλλά στους άγιους από την εμπειρία μιας εκθαμβωτικής λάμψης. Ό "Αγιος Συμεών ό Νέος Θεολόγος, μιλώντας για το θείο σκότος, λέει ότι είναι περίσσεια φωτός, ενός φωτός τόσο εκτυφλωτικού, ώστε αυτός πού το έχει δει να μη μπορεί να δει τίποτε άλλο.
Μπορεί επίσης να είναι κανείς τυφλός ενώ έχει ανοιχτά μάτια. Ό Τολστοι στο βιβλίο του «Πόλεμος και Ειρήνη» μιλάει για τον Pierre Bezuhov πού κοιτάζει μέσα στα μεγάλα ώραία μάτια της Ελένης και δε βλέπει σ' αυτά τίποτε άλλο παρά τον ίδιο του τον εαυτό, απαλλαγμένο μάλιστα άπ' όλα τα σφάλματα, έτσι ακριβώς όπως τον έβλεπε εκείνη ή φτωχή! Εκείνος κοίταζε στα μάτια της άλλα δεν έβλεπε παρά μόνο τον εαυτό του — ή εικόνα της χανόταν εντελώς! Και μείς το ίδιο κάνουμε ακόμα και με τον υλικό κόσμο: ανάλογα με το πού συγκεντρώνεται το βλέμμα μας Οταν κοιτάζουμε πρός το παράθυρο, μπορούμε να δούμε ή το είδωλο μας, ή το τζάμι ή τη θέα πέρα άπ' αυτό.


Μπορεί ακόμα να βλέπουμε με μάτια αδιαφορίας, Οπως έκαναν οί διαβάτες πού προσπερνούσαν το Βαρτιμαίο.Μπορεί να βλέπουμε με μάτια άπληστα σαν το λαίμαργο του Dickens πού βλέποντας τις αγελάδες να βόσκουν στα λιβάδια το μόνο που σκεπτόταν ήταν το «θαυμάσιο βοδινό κρέας»! Μπορεί να βλέπουμε με μάτια γεμάτα μίσος όταν γίνουμε επιτήδειοι, το ίδιο επιτήδειοι όπως ό διάβολος πού δε βλέπει παντού τίποτε άλλο παρά το κακό, μεταμορφώνοντας τα πάντα σε μια απαίσια γελοιογραφία.


Τέλος μπορεί να βλέπουμε με τα μάτια της αγάπης, με καθαρή καρδιά ικανή να βλέπει το Θεό και την εικόνα Του στο πρόσωπο των ανθρώπων: ακόμα και κείνων όπου ή εικόνα Του, κάτω από στρώματα προσωπείων και παραποιήσεων μόνο αμυδρά πια απεικονίζει την αληθινή και βαθιά μυστική ταυτότητα του ανθρώπου. Όπως λέει και ή αλεπού στο μικρό Πρίγκιπα: «μόνο με την καρδιά μπορούμε να δούμε αληθινά.Ή ουσία ξεφεύγει σαν ψάχνεις με τα μάτια».
Πρέπει να ομολογήσουμε ότι δεν έχουμε συνειδητοποιήσει το βάθος των πραγμάτων, την απεραντοσύνη και το κάλεσμα της αιωνιότητας πού υπάρχει σ' ολόκληρο τον κόσμο. Και το συνειδητοποιούμε μόνο έφ' όσον, υστέρα από μια υπαρξιακή εμπειρία, βεβαιωθούμε ότι πραγματικά υπάρχει εσωτερικός κόσμος.
Κι είναι με την πίστη μόνο πού μπορούμε να έχουμε σταθερή βεβαιότητα ότι ό αόρατος κόσμος είναι πραγματικός, παρών και αξίζει να τον αναζητήσει κανείς πέρα από τον ορατό κόσμο και μέοα άπ' αυτόν. Αυτή ή κίνηση πίστης σημαίνει αποδοχή της μαρτυρίας εκείνων που είδαν τον αόρατο κόσμο, έστω κι αν δεχτούμε τη μαρτυρία τους σαν υπόθεση προσωρινή ϊσως, ώσπου να κάνουμε την ερευνά μας. Χωρίς αύτη την υπόθεση τίποτε δεν είναι δυνατό,γιατί δε μπορούμε ν' αρχίσουμε μια έρευνα για τα αόρατα πράγματα αν είμαστε από πριν σίγουροι ότι δεν υπάρχουν. Μπορούμε να δεχτούμε τη μαρτυρία όχι μόνο από έναν ή δύο ανθρώπους, αλλά από εκατομμύρια πού, μέσα στην πορεία της ιστορίας (τόσο στη χριστιανική όσο και στις άλλες θρησκείες) είχαν αύτη την εμπειρία και ομολόγησαν την παρουσία του αόρατου κόσμου.


Από το βιβλίο του μητροπολίτου Σουρόζ Anthony Bloom «Πορεία και συνάντηση»Εκδ.Ακρίτας
http://proskynitis.blogspot.com/

Put a crisis pregnancy center in every hospital says Head of Russian Orthodox Church

Posted: 22 Jan 2011 05:29 PM PST

MOSCOW, January 21, 2011 (LifeSIteNews.com) - The leader of the Russian Orthodox Church has offered Russian authorities suggestions on how to reduce the nation’s staggeringly high abortion rate.
Διαβάστε περισσότερα »

Λέμε ΟΧΙ στην κάρτα του πολίτη!

Posted: 22 Jan 2011 03:37 PM PST



ΟΧΙ στην ΚΑΡΤΑ του ΠΟΛΙΤΗ!!!
Δείτε το βίντεο
Διαβάστε περισσότερα »

Τρομοκράτες απήγαγαν τον Πρωθυπουργό Παπανδρέου...

Posted: 22 Jan 2011 02:25 PM PST

Ένας οδηγός βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητό του, σε ένα τεράστιο μποτιλιάρισμα σε αυτοκινητόδρομο για Αθήνα.
Δεν κινείται τίποτα.
Διαβάστε περισσότερα »

Πολιτικό χάος στην Ιρλανδία

Posted: 22 Jan 2011 02:00 PM PST

Οι πολιτικοί τριγμοί στην Ιρλανδία συνεχίζονται, με τις εξελίξεις να είναι ραγδαίες. Την αποχώρησή του από την ηγεσία του κυβερνώντος κόμματος ανακοίνωσε ο Μπράιαν Κόουεν. Εξακολουθεί να κρατά το τιμόνι της χώρας. Λεπτές ισορροπίες στο κοινοβούλιο
Διαβάστε περισσότερα »

Ενοχλήθηκε η Άγκυρα από τις αλήθειες που είπε ο Κ.Παπούλιας.

Posted: 22 Jan 2011 01:31 PM PST

«Οι παρατηρήσεις του Έλληνα προέδρου Παπούλια που στόχευαν την Τουρκία, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στην Αθήνα του Αρμενίου προέδρου, διαστρέφουν ιστορικά γεγονότα, δεν ανταποκρίνονται στην κοινή λογική και δεν αρμόζουν στο σεβαστό θεσμό
Διαβάστε περισσότερα »

Αφού έβλεπαν την σαπίλα, γιατί πήραν μέρος στις εκλογές του 2009;

Posted: 22 Jan 2011 01:00 PM PST

Άρτος και θεάματα. Για τον άρτο δεν είμαστε και πολύ σίγουροι – και αυτό που γράφω δεν είναι λαϊκισμός. Όταν έχεις απολυθεί από την δουλειά σου ή είσαι μακροχρόνια άνεργος, αν δεν έχεις κάποιον να σου δώσει ένα πιάτο φαΐ, είναι βέβαιο ότι θα σου λείψει και το ψωμί.
Διαβάστε περισσότερα »

Έλληνες και Τούρκοι, διαβάστε με προσοχή τις δηλώσεις του Κούρδου βουλευτή!!!

Posted: 22 Jan 2011 12:28 PM PST

Μετά τη σύλληψη της Semira Varlı, προέδρου της Νομαρχιακής Επιτροπής Βαν, του κόμματος BDP, ο βουλευτής του νομού, Οζντάλ Ουτσέρ (Özdal Üçer), δήλωσε ότι μετά τη σύλληψή της η πρόεδρος υπέστη βάναυση προσβολή και κακοποίηση από τις τουρκικές αρχές.
Ο Οτσέρ είπε επί λέξει τα εξής:
Διαβάστε περισσότερα »

Εκπαίδευση Ειδικών δυνάμεων στην Ταϊβάν

Posted: 22 Jan 2011 12:15 PM PST

Στην Ταϊβάν για να μπείτε στις ειδικές δυνάμεις θα πρέπει πρώτα να περάσετε ένα εξαντλητικό τεστ που δοκιμάζει την αντοχή σας.
Θα πρέπει να διασχίσετε μια λωρίδα 50 μέτρων που ονομάζεται «Road to Heaven«. Ένας «δρόμος για τον παράδεισο» που όμως δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα αλλά με
Διαβάστε περισσότερα »

ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ

Posted: 22 Jan 2011 12:00 PM PST





Ο ύπουλος έλεγχος στον οποίο μας υποβάλει η τηλεόραση και τα Μ.Μ.Ε. Πως, όντας τελείως ανίδεοι πέφτουμε θύματα του ελέγχου του νου.
Διαβάστε περισσότερα »

Στρατός για την απελευθέρωση εδαφών της Αλβανίας

Posted: 22 Jan 2011 11:32 AM PST

Προκλητική προκήρυξη αλβανικής οργάνωσης
Μια νεοεμφανιζόμενη αλβανική οργάνωση «Στρατός για την Απελευθέρωση των Κατεχόμενων Εδαφών της Αλβανίας» (ACTOSH), φαίνεται ότι πήρε τη θέση του UCC
Διαβάστε περισσότερα »

Πήγαινε για κολύμπι

Posted: 22 Jan 2011 11:14 AM PST



Δείτε το βίντεο
Διαβάστε περισσότερα »

π. Θωμάς Τσόης, ένας ιερέας στα μπουζούκια

Posted: 22 Jan 2011 11:00 AM PST

Είναι ίσως ο μοναδικός ιερέας στην Ελλάδα που αργά το βράδυ, όταν οι υπόλοιποι ιερωμένοι ξεκουράζονται, αυτός χωρίς φόβο και πάθος… χτυπάει την πόρτα επιχειρηματιών νυχτερινών κέντρων αλλά και καλλιτεχνών. Πρόσφατα μάλιστα, ο παπά-Θωμάς, όπως τον
Διαβάστε περισσότερα »

Διατροφικές Διαταραχές κατά τη παιδική ηλικία

Posted: 22 Jan 2011 10:34 AM PST

Χρήσιμες Συμβουλές για να βοηθήσετε τα παιδιά σας να απολαμβάνουν την ώρα του φαγητού

Μια από τις φυσιολογικές ανάγκες του ανθρώπου (κατά Maslow) είναι η ανάγκη της
Διαβάστε περισσότερα »

Γέροντας Παίσιος: Οί νέες ταυτότητες

Posted: 22 Jan 2011 10:00 AM PST



- Γέροντα, είπε κάποιος: «Πώς το πεντοχίλιαρο έχει το 666 και τό χρησιμοποιούμε; Το ίδιο θα είναι και η ταυτότητα».
- Το πεντοχίλιαρο είναι νόμισμα - και η λίρα της Αγγλίας έχει επάνω την Βικτώρια " αυτό δεν με πειράζει. «Τα Καίσαρος Καίσαρι»". Εδώ όμως είναι η ταυτότητα μου, είναι κάτι
Διαβάστε περισσότερα »

Μητροπολίτης Αμφιλόχιος: "Στη φυλακή θα ξεκουραστώ"

Posted: 22 Jan 2011 09:55 AM PST

«Αν με στείλουν στη φυλακή, θα έχω ευκαιρία να ξεκουραστώ καλά!» σχολίασε ήρεμα ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Μαυροβούνιου και Παραθαλασσιάς στην προαναγγελία της εισαγγελέως για άσκηση ποινικής δίωξης εναντίον του ακόμη και για πράξεις σε βαθμό κακουργήματος, με αφορμή την «ομιλία μίσους», όπως τη χαρακτήρισε.
Ο Μητροπολίτης παρομοίωσε την επίμονη εναντίωση του μουσουλμάνου βουλευτή Μεχμέτ Μπάρδχι, να παραμείνει η εκκλησία της Αγίας Τριάδος στην κορυφή του βουνού Ρούμιγια κοντά στην πόλη Μπαρ, με τον πόλεμο των Τούρκων έναντι των ορθοδόξων εκκλησιών.
Σύμφωνα με δηλώσεις των νομικών Στάνκο Μάριτς και Μπλάγκοτα Μίτριτς, αναμένεται η παραπομπή του Μητροπολίτη σε δίκη για προσβολή του θρησκευτικού αισθήματος.
«Δεν θα είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος που αδικήθηκε ενώπιον Θεού στο δικαστήριο στο Μαυροβούνιο. Επιτέλους, χρειάζομαι ξεκούραση. Αν με στείλουν στη φυλακή στο Σπουζ, είναι μοναδική ευκαιρία για εμένα να ξεκουραστώ λίγο» απάντησε με μειδίαμα προσθέτοντας, ότι οι δηλώσεις του ποτέ δεν είχαν μίσος» και ότι θα παρουσιαστεί στο δικαστήριο όταν και αν κληθεί.
«Εάν μερικές φορές ο λόγος μου είναι κοφτός, αυτό δε σημαίνει ότι στερείται από αγάπη, αλλά είναι ένας άλλος τρόπος να ξυπνήσει η συνείδηση μέσα στον άνθρωπο και να τον φωτίσει η αγάπη και το έλεος του Θεού. Εάν όμως είναι βαρύς ο λόγος μου, η ευθύνη ανήκει στον Άγιο Πέτρο του Τσέτινιε, του οποίου είμαι ελάχιστος και ταπεινός μαθητής» επισήμανε αναφερόμενος στον άγιο ο οποίος ήταν μία από τις μεγαλύτερες προσωπικότητες της σερβικής εθνικής και θρησκευτικής ιστορίας.
Την Παραμονή Χριστουγέννων αναθεμάτισε όσους τολμήσουν να γκρεμίσουν την εκκλησία στο βουνό Ρούμιγια: «Όποιος γκρεμίσει την εκκλησία στη Ρούμιγια, ο Θεός ας γκρεμίσει και αυτόν και τους απογόνους του, κι ας τον κρίνει ο Τίμιος Σταυρός!»
Ο Αμφιλόχιος σχολιάζοντας τον σκληρό λόγο του μερικές φορές, τόνισε πως έχει εμπνευστεί από τις επιστολές του Αγ. Πέτρου και πως ο λόγος του, αν και σκληρός σε ορισμένες περιπτώσεις, δεν είναι λόγος χωρίς αγάπη.
«Είναι λόγια του Ευαγγελίου, που απευθύνονται στην αντίληψη και στη συνείδηση των ανθρώπων, τους οποίους καλούν σε ό,τι είναι αιώνιο και ουράνιο», υπογράμμισε ο Μητροπολίτης.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η πρόθεση των εισαγγελικών αρχών του Μαυροβουνίου να ασκήσουν δίωξη εναντίον του Μητροπολίτη Αμφιλοχίου για λόγους μισαλλοδοξίας και εθνικής αδιαλλαξίας, προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις των φιλοσερβικών κομμάτων που διαμηνύουν, ότι το κράτος του Μαυροβουνίου θα έπρεπε να συλλαμβάνει και να δικάζει μαφιόζους, και όχι τον Μητροπολίτη Αμφιλόχιο.
Η αναγγελία της επικείμενης δίωξης του Μητροπολίτη έσκασε μερικές ώρες μετά τη συνομιλία του κ. Αμφιλοχίου με τον πρωθυπουργό Ίγκορ Λούκσιτς, κατά την οποία ο Μητροπολίτης αναφέρθηκε σε μια σειρά από απειλές με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπη η Μητρόπολη Μαυροβουνίου.
Επίσης, να σημειωθεί, ότι το Σοσιαλιστικό Λαϊκό Κόμμα, κόμμα αντιπολίτευσης με τη μεγαλύτερη απήχηση στην τοπική κοινωνία, κάλεσε τις αρχές να σταματήσουν να σπέρνουν διχόνοια στον λαό του Μαυροβουνίου και να σταματήσουν τον διωγμό της Μητρόπολης και του Μητροπολίτη Αμφιλοχίου, στρέφοντας την «κόψη» τους σε εκείνους που, όπως αναφέρουν, λεηλατούν τους πολίτες του Μαυροβουνίου και αποδημούν τις αξίες τους.
«Τη στιγμή που το Μαυροβούνιο ίσταται ένα βήμα πριν από την οριστική μάχη εναντίον οργανωμένου εγκλήματος και διαφθοράς, το καθεστώς επιχειρεί με αντιπερισπασμό να στρέψει την προσοχή του κοινού σε άλλο χώρο, οξύνοντας εκ νέου τις εντάσεις στη σχέση του με τη Μητρόπολη και τον Μητροπολίτη», αναφέρει μεταξύ άλλων το Σοσιαλιστικό Λαϊκό Κόμμα.
Ο Μητροπολίτης Αμφιλόχιος για την λεηλασία του δημοσίου χρήματος
Ο Μητροπολίτης Αμφιλόχιος άσκησε σκληρή κριτική για την ανισομερή κατανομή του πλούτου στο Μαυροβούνιο, και κατηγόρησε έμμεσα τις αρχές για τις κοινωνικές ανισότητες, την κατασπατάληση δημόσιας περιουσίας και τη φτώχεια.
«Στην εποχή μας ορισμένοι άνθρωποι στο Μαυροβούνιο έγιναν πάμπλουτοι. Τους ξέρω καλά, ήμασταν μαζί τη δεκαετία του ενενήντα, με συγκεκριμένη περιουσία κι εκείνοι, κι εγώ ως Μητροπολίτης», τόνισε ο κ. Αμφιλόχιος.
Επίσης, πρόσθεσε, ότι «τώρα βλέπω πως μερικοί από αυτούς δεν ξέρουν τι έχουν, τη στιγμή που ο πολύς λαός ζει μέσα στη φτώχεια και κακομοιριά, δοκιμαζόμενος από ανεργία.»
«Από την άλλη μεριά, οι μέχρι πρόσφατα κομμουνιστές, που ορκίζονταν ότι θα μεριμνήσουν για το καλό όλου του κόσμου και την ισομερή κατανομή του πλούτου, έγιναν μεγαλοαστοί και καπιταλιστές», ανέφερε κλείνοντας ο Μητροπολίτης Μαυροβουνίου.

Romfea.gr

Απίστευτο και όμως αληθινό...πολύ γέλιο!

Posted: 22 Jan 2011 09:03 AM PST



Δείτε το βίντεο
Διαβάστε περισσότερα »

ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ;

Posted: 22 Jan 2011 08:00 AM PST




Τι άλλο προσπαθούν να μας κρύψουν για το μεγαλείο του Ελληνισμού;
Διαβάστε περισσότερα »

Πόσοι είναι τέλος πάντων;

Posted: 22 Jan 2011 06:00 AM PST

Ξεκινάς το πρωί να πας στη δουλειά, και σε κάθε φανάρι, μα κυριολεκτικά σε κάθε φανάρι, θα υπάρχει κάποιος αναξιοπαθών ρακένδυτος (λαθρο)μετανάστης να προσπαθεί να σου πλύνει το
Διαβάστε περισσότερα »

Τοίχος στη Θεσσ/νικη με το ΠΙΟ αληθινό μήνυμα EVER!!!

Posted: 22 Jan 2011 05:00 AM PST


ΚΑΒΑΛΑ ΠΑΕΙ Ο ΧΑΡΟΝΤΑΣ-ΑΚΡΙΤΑΣ ΔΙΓΕΝΗΣ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ

Posted: 22 Jan 2011 04:00 AM PST

Ἀντίσταση στήν Κάρτα τοῦ Πολίτη - 6 Φεβρουαρίου

Posted: 22 Jan 2011 03:00 AM PST

Εἰρηνική συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων στίς 6 Φεβρουαρίου 2011 στίς 12 τό μεση­μέρι
Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια: