Δευτέρα, 11 Απριλίου 2011
Αέριο και πράσινα άλογα...
-Όσοι έχουν αυτοκίνητο καταλαβαίνουν την ραγδαία αύξηση της τιμής της βενζίνης. Εν μέρη ευθύνονται οι βενζινοπώλες, διότι κερδοσκοπούν εις βάρος μας και μας θεωρούν ανόητους. Σε απόσταση εκατό μέτρων μπορεί να βρείς
μέχρι και δέκα λεπτά διαφορά, ενώ η μόνιμη δικαιολογία για αυτή την ανοησία είναι ότι φταίει ο πάροχος της......
βενζίνης. Πέρα όμως από τους εξωφρενικά απαράδεκτους βενζινοπώλες, φταίει και η κρίση στις διεθνής αγορές που ανεβάζει γενικά την τιμή του πετρελαίου.
Η λύση για την οποία έχει γίνει πολύς λόγος τώρα τελευταία είναι η μετατροπή του κινητήρα ώστε να λειτουργεί και με αέριο. Η λύση αυτή σε πολλούς θα φανεί λογική για προφανείς λόγους. Το αέριο είναι πιο φθηνό και η μετατροπή κοστίζει περίπου χίλια πεντακόσια ευρώ. Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Η μετατροπή του κινητήρα σε αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού (έως 1800 κ.ε.) δεν έχει κανένα οικονομικό ώφελος, αντίθετα, θα ξοδευτούν χρήματα τα οποία δεν θα πάρετε ποτέ πίσω. Το γιατί είναι πολύ απλό. Τα μικρού και μεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα καίνε κατά μέσω όρο 6 λίτρα/100 χλμ. Με το αέριο θα χρειασθεί να κάψουν πολύ περισσότερο για να λειτουργήσουν, οπότε την διαφορά τις τιμής βενζίνης-αέριο θα την πληρώσετε σε ποσότητα. Επίσης, με το αέριο ξεραίνεται ο κινητήρας και πρέπει κάθε λίγο να λειτουργείται με βενζίνη για να μην καούν οι φλάτζες. Κάτι άλλο που δεν αναφέρεται πουθενά, είναι ότι η τιμή του αερίου το τελευταίο 6μηνο που έχει αυξηθεί η ζήτησή του, έχει ανέβει 50λεπτά (απο 0,30 στα 0,80λεπτά/λίτρο). Το να φτάσει την τιμή του 1 ευρώ είναι θέμα χρόνου. Για τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού που φθάνουν τα 13λίτρα/100χλμ και άνω συμφέρει το αέριο, αλλά και πάλι κάποιος που αγοράζει τέτοια αυτοκίνητα λογικά θα μπορεί να ανταπεξέλθει και στο κόστος κίνησής τους.
Οι εύκολες λύσεις δεν είναι πάντα οι καλύτερες. Αντί να παίζουμε με τον κινητήρα του αυτοκινήτου μας, καλό είναι να ψάχνουμε τα πρατήρια της περιοχής μας με την φθηνότερη βενζίνη και να μην ενδίδουμε στους καιροσκόπους βενζινοπώλες.
http://witnessfree.blogspot.com
12 σχόλια:
-
Η τεχνολογία προχωράει και πλέον δεν υπάρχει καμιά φθορά στον κινητήρα. Ακόμα και τα λάδια είναι πεντακάθαρα στις 10,000 χλμ.
Το πρόβλημα δεν είναι αν είναι μικρού ή μεγάλου κυβισμού.
το πρόβλημα είναι ότι αν βάλουν και άλλοι υγραέριο, μπορει να βγει ο ΓΑΠ και να πει, παιδια θα αυξησουμε τον έμμεσο φορο στο υγραεριο για να αυξησουμε τα εσοδα.
Απλα τωρα ειναι λιγοι και δεν ασχολουνται. -
κοροιδευατε τον ΟΕΑ ε?
για παρτε μια ματια εδω
http://katohika.blogspot.com/2011/04/nro-nsa.html#axzz1JEorHJtB
και οποιος βιαστει να πει οτι δεν κολλαει με το θεμα εχω να πω πως ο ΟΕΑ κολλαει παντου
ΟΕΑ τα εγχειρηδια γρηγορα -
Εχω ενα nissan x trail ηδη μετα απο χρηση αεριου 9 μηνων εχω προβλημα με τις βαλβιδες την πατησα.....
-
ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΒΡΕ ΜΕΓΑΛΕ??
ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΣ ΓΙΑ ΚΟΡΟΪΔΑ??
ΟΧΙ... ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ...
ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΗΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΗΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ!!!
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕ ΦΤΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ Ε???
ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!
ΠΗΡΕ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΤΑΣΕ 1,70 ....
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ 1,60 ΠΟΥ ΚΛΕΒΕΙ 10ΛΕΠΤΑ Ο ΒΕΝΖΙΝΟΠΩΛΗΣ (ΚΑΚΩΣ ΒΕΒΑΙΑ)ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΟΥΠΕΡ ΕΕΕ???
ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΣ ΛΕΩ ΕΓΩ.... ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΟΥΦΟ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ...
ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΛΕΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ..... ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ... -
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΟ 1 ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΣΣΣΣΣΣ....
-
ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΥΛΗΣΤΗΡΙΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΤΖΗΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ ΚΑΙΕΙ -
ΚΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΛΛΑ Ο ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 0,60 ΛΕΠΤΑ...ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΑΔΕΣ(ΚΑΛΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ)ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΚΑΘΑΡΗ ΤΑ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΟΛΑΜΟΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ Π.....ΝΕ
-
FILE EISAI TELIOS ASXSTOS SE SXESH ME TIS TIMES STA BENZINADIKA....KAI TO LEO POLU IPEFTHINA AYTO EPIDI EXO DENZINADIKO .... BOYTA LIGO TI GLOSA SOY STO MIALO SOY KAI META META THN PAPARIA SOY .... PROTA MATHENOYME KATI KAI META MILAME......
-
ενα αυτοκινητο που καιει μεσο ορο 7 λιτρα/100 km x 1.7 μεση τιμη βενζινης μας κανει 11,9.ωραιαααα...τωρα με την υγραεριοκινηση υπαρχει μεγαλυτερη καταναλωση της ταξης 20% περιπου.αρα 7x20%=8,4 λιτρα επι 0,78 τιμη υγραεριου μας κανει 6,55.αποτελεσμα σε οικονομια τσεπης:βενζινη 11,9 - υγραεριο 6,55 διαφορα 5,35 ευρω...τωρα για το θεμα των φθορων θα συμφωνησω με τον 8:57.η τεχνολογια εχει προχωρησει παρα πολυ
-
Τιμή Βενζίνης π.χ 1.65 Φόροι .....1,10 τα υπόλοιπα διυλυστήρια,βυτιοφόρα,βενζινάδικα.. καί εσείς ασχολείστε με ..τρίχες. Ακόμα καί εκεί πού βλέπετε διαφορά 10 λεπτά τα ΕΝΝΕΑ είναι ΦΟΡΟΙ ηλιθιοι. Εκεί λοιπόν είναι το ΚΛΕΨΙΜΟ.
-
Βενζινοπώλης νόθευε τα καύσιμα και αφού για 3 χρόνια του γραφόταν-σβυνόταν τα πρόστιμα έφτασε να πληρώσει στο τέλος 1000 ευρώ από πρόστιμα 89.000 ευρώ που θα έπρεπε να έχει πληρώσει, χώρια η φοροκλοπή και η αισχροκέρδια. Το κράτος (λεγε με Ψωμιάδη) τόσα χρόνια έδινε το σύνθημα: κλέψτε, νοθέψτε κι εγώ είμαι εδώ να σας "προστατεψω" από τον νόμο.
Καθήστε τώρα εσείς και βρείτε ποιός φταίει, αν είναι κλέφτες οι βενζινοπώλες και αν είναι πιο φτηνό το αέριο! Εγώ πάω πια με τα πόδια -
Σήμερα μια φιάλη προπανίου (πετρογκάζ) των 10 λίτρων την αγοράζω 16.00 € (πριν 20 ημέρες αυτό)πως λοιπόν είναι πιο φθηνό το αέριο;και πριν 2 χρόνια γέμιζα μπουκάλες (2) 34 λίτρα, 26.00 €
άρα το αέριο αν αρχίσει να ανεβαίνει η ζήτηση θα ξεπεράσει και την τιμή της βενζίνης και όπως είναι γνωστό σε όλους μας οι μαυραγορίτες θα οργιάσουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου