Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011
Κρατικές επιχορηγήσεις (και) στους ιδιοκτήτες ταξί!
Με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ είχαν χρηματοδοτηθεί οι ιδιοκτήτες ταξί κατά την περίοδο των παχέων αγελάδων, οπότε ο συγκεκριμένος επαγγελματικός κλάδος αντιμετωπιζόταν από τις κυβερνήσεις ως... «αγαπημένο τέκνο». Η μερίδα του λέοντος αφορά σε δαπάνες που είχε πραγματοποιήσει το Δημόσιο για την ανανέωση του «κίτρινου» στόλου, κατά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων. Δαπάνες για τις οποίες ποτέ έως σήμερα δεν έχει υπάρξει διαχειριστικός έλεγχος.
Εκσυγχρονισμός
«Για πρώτη φορά στην Ελλάδα το κράτος ενισχύει οικονομικά τους ιδιοκτήτες ταξί, προκειμένου να ανανεωθεί ο στόλος των...... οχημάτων και να αναβαθμιστεί ο κλάδος» δήλωνε τον Οκτώβριο του 2003 ο τότε υπουργός Μεταφορών Χρήστος Βερελής.
Η υπουργική απόφαση που είχε ανακοινώσει ο τότε υπουργός προέβλεπε οικονομική ενίσχυση από 3.500 έως 4.500 ευρώ ανάλογα με τον κυβισμό των αυτοκινήτων.
Αντίστοιχη, αλλά πιο γενναιόδωρη, τακτική υιοθέτησε και ο διάδοχος του κ. Βερελή στο υπουργείο Μεταφορών, ο Αναστάσιος Νεράντζης. Ο τελευταίος όμως, μερίμνησε ώστε οι επιχορηγήσεις προς τους αυτοκινητιστές να... επταπλασιαστούν «για να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες».
Έτσι, σύμφωνα με τα δημοσιοποιημένα τότε στοιχεία, λίγο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 περίπου 7.500 ιδιοκτήτες ταξί είχαν ενισχυθεί οικονομικά με περισσότερα από 30 εκατομμύρια ευρώ.
Ποτέ έως σήμερα δεν διενεργήθηκε έλεγχος, για το πώς αξιοποιήθηκαν οι επιδοτήσεις εκατομμυρίων που δόθηκαν την περίοδο εκείνη στους ιδιοκτήτες ταξί.
Στο ίδιο πλαίσιο, το 2006 η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη Πετραλιά θα ανακοινώσει σεμινάρια επιμόρφωσης των οδηγών ταξί που θα στοιχίσουν στο Δημόσιο 1,8 εκατομμύρια ευρώ.
Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, ανύπαρκτος παραμένει ο απολογισμός σχετικά με το πώς αξιοποίησε το συγκεκριμένο ποσό η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), στην οποία πρόεδρος είναι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Φάμπρικα
Την ίδια στιγμή, όπως αναφέρουν πηγές στο Capital.gr, το ειδικό ηλεκτρονικό σήμα, με το οποίο αναγνωρίζεται η γνησιότητα των ταξί, διατίθεται από το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Αττικής έναντι τιμήματος 45 ευρώ.
«Θα έπρεπε η προμήθεια των σημάτων γνησιότητας να πραγματοποιείται από την αρμόδια υπηρεσία συγκοινωνιών της Περιφέρειας, ώστε να πιστοποιείται η ΄ταυτότητα΄ του οχήματος. Εξάλλου, από πότε μέρος των συνδικαλιστικών καθηκόντων είναι η πώληση προϊόντων;» αναφέρουν.
Ως αποτέλεσμα μεγάλος αριθμός ταξί είναι... μαϊμού, καθώς λόγω της διάθεσης του ειδικού τσιπ από το ΣΑΤΑ, όπως εξηγούν από την αγορά, δεν εξακριβώνεται η «ταυτότητα» του οχήματος που προκύπτει από τα επιμέρους εξαρτήματα του (σειριακός αριθμός μηχανής κτλ).
Με τα σήματα γνησιότητας να αλλάζουν εύκολα χέρια, μία φάμπρικα μετατροπής Ι.Χ. σε ταξί «μαϊμού» έχει ανθίσει: οι επιτήδειοι που έχουν προμηθευτεί το τσιπ γνησιότητας, καταθέτουν μήνυση κατά παντός υπευθύνου για κλοπή των (ανύπαρκτων) κρατικών πινακίδων κυκλοφορίας και της άδειας. Στη συνέχεια, καταθέτοντας το αντίγραφο της μήνυσης στις αρμόδιες υπηρεσίες αποκτούν τη νέα άδεια του δύσκολα πλέον αναγνωρίσιμου ταξί - μαϊμού, καθώς αυτό φέρει το τσιπ γνησιότητας, σύμφωνα με πηγές της αγοράς.
Ανοίγει το μητρώο ιδιοκτητών
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με καταγγελίες που διατυπώνονται στο Capital.gr, δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες άδειες ταξί, έχουν χορηγηθεί σε άτομα που ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα ακόμη και σε υψηλόβαθμους δημόσιους υπαλλήλους.
Κατά πληροφορίες, αυτού του είδους οι καταγγελίες πολύ σύντομα θα επιβεβαιωθούν ή θα διαψευστούν, καθώς ο κ. Ραγκούσης έχει δεσμευθεί ότι θα δημοσιεύσει τη λίστα του μητρώου ιδιοκτητών που περιλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία όσων κατέχουν άδεια ταξί.
19 σχόλια:
-
ΟΤΑΝ ΤΡΩΝΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ...
-
dhladh spasta kai jana rixta .na peuani re na poyme h katsika toy geitona?
-
Για όλα φταίνε αυτοί που κλαίνε.
-
Υπό τις συνθήκες
καθολικής επιδότησης για να γίνει οτιδήποτε
που επικρατούσαν
θάταν ... αδικία να μην επιδοτηθούν.
Το πελατειακό σύστημα νάναι καλά που
έβρισκε τρόπους να μοιράζει χρήμα
ακόμη και σαυτούς τους ψηφοφόρους-σφουγκάρια
που τρώγανε από την πίτα,
δίχως να συνεισφέρουν στη δημιουργία της.
Οσονούπω τελειώνουν όλα αυτά
αλλά όχι γιατί το επέλεξε το πολιτικό μας σύστημα
αλλά γιατί το επέβαλαν οι πιστωτές μας
που θα μας κυβερνούν διαρκώς
ώσπου να γίνουμε πλήρως ομόσπονδο ευρω-κρατίδιο...
AMHN -
ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
Εδώ είμαστε , θα το δούμε.
Μετά από τρεις ημέρες στην εντατική του νοσοκομείου στο Ντιγιαρμπακίρ, έχασε τελικά τη μάχη με το θάνατο ο 13χρονος Doğan Teyboğa που είχε χτυπηθεί με δακρυγόνο στο κεφάλι κατά τη διάρκεια διαδήλωσης στις 24 Ιουλίου στην πόλη Σιλόπι της επαρχίας Σιρνάκ στη ΝΑ Τουρκία.
http://www.babylonia.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=5096:tourkia-nekros-13xronos-apo-dakrigono-pou-ton-xtipise-sto-kefali -
ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΠΟΜΠΗ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ;;;;;
Καζάνι που βράζει η κυβέρνηση μετά το νέο αδιέξοδο με τα Ταξί.
Ο Λ. Καλαρρύτης περιέγραψε το βαρύ κλίμα που υπάρχει στην κυβέρνηση, κυρίως για τον Ραγκούση η αδιαλλαξία του οποίου έχει δημιουργήσει το πρόβλημα.
Η εκτίμηση... που υπάρχει μέσα στην κυβέρνηση ;
Ότι εάν συνεχιστεί για αρκετές ημέρες η απεργία, ο Ραγκούσης δύσκολα θα γλυτώσει την αποπομπή... -
7:25 μ.μ:
Και πολύ καλά κάνει που είναι αδιάλλακτος ρε τρόμπα.
Πλήρης απελευθέρωση επαγγέλματος ΤΩΡΑ. -
Εάν δεν ήταν περίοδος ύφεσης θα μπορούσα να πουλήσω την επιχείρησή μου στην αξία των κερδών των τελευταίων 3-5 ετών + την αξία του εμπορεύματος, όσο δηλαδή έδωσα (αέρα) και την αγόρασα ..
Αλλά σήμερα δεν τη παίρνει κανείς ούτε να του τη χαρίσω! ..
Η επιχείρησή μου δεν έχει πληθυσμιακά κριτήρια .. γιατί των ταξί να έχει?
Και εγώ όταν την αγόρασα την επιχείρησή μου πλήρωσα (αέρα) όπως και και το ταξί .. αλλά η δική μου επιχείρηση δεν είναι κλειστό επάγγελμα .. γιατί του ταξί να είναι κλειστό επάγγελμα?
Η μόνη εξήγηση που μπορώ να αποδεχθώ είναι ότι είναι θέμα .. "μαγκιάς". κλανιάς και κώλου φιλιστρίνι... παλιοί αφισσοκολλητές και χθεσινοί ζαπάτα
που τώρα είναι οπλισμένοι με κινητό και κάρτα
που μάθανε να παίρνουνε το ξίγκι από την μύγα
να βγάζουνε τα πιο πολλά βάζοντας τα πιο λίγα
που βιάστηκαν να χτίσουν το εξοχικό στην Λούτσα
και σκόπιμα μπερδεύουνε την βούρτσα με την πούτσα
Η Συνωμοσία των Μετρίων -
ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ:
1) ΔΣΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ Ι.Χ.
2) ΠΕΡΑΣΕΙ ΔΙΜΗΝΗ ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
3) ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΞΣ ΤΟΥ, ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟ,ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΄΄ΤΑΧΙ΄΄ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. -
Δεν πιάνει το νέο πασοκικό κόλπο στους ταξιτζήδες
Non-paper έδωσε η Ιπποκράτους στα στελέχη της, με το οποίο τους εφοδίασε με επιχειρήματα για να πλήξουν τον αγώνα των ταξιτζήδων, με την κλασική πασοκική τακτική του κομματικού διχασμού.
Οι οδηγίες είναι σαφείς: "Να αναφέρεστε στον Λυμπερόπουλου (πρόεδρο του ΣΑΤΑ) πάντα με τη φράση "στενός συνεργάτης του κ.Σαμαρά".
Βεβαίως οι απεργοί δεν έχουν καμιά κομματική σημαία και ΠΑΣΟΚΟΙ, ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΚΟΜ****ΣΤΕΣ και ό,τι άλλο φανταστείτε είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ενωμένοι.
Το ΠΑΣΟΚ αποφάσισε τη δαιμονοποίηση του αντιπάλου, με κομματικά κριτήρια, μήπως και συγκινηθεί το Πασοκικό ρεύμα της κοινωνίας (αν υπάρχει ακόμη τέτοιο).
Εμείς πάντως σύντροφοι, τα βαρεθήκαμε αυτά τα κόλπα.
Την κουράσατε την κοινωνία με το κομματικό σας μένος. Χεσμένους σας έχει η κοινωνία. Ακούει αυτόν τον ξύλινο κομματικό λόγο και κάνει εμετό.
Λύστε το πρόβλημα με συναίνεση κι αφήστε τη διέγερση βλακωδών μικρομματικών, κομματοσκυλικών αντιδράσεων, που απευθύνονται σε ανεγκέφαλους χαχόλους -
8:21 μ.μ:
Copy-paste από το blog "Ξυπνήστε ρε" ???
Χοαχαχαχαχαχααχ
Είσαι εντελώς βλαμμένος και δεξιός.
(Ειδικά το δεύτερο είναι η χειρότερη προσβολή). -
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ.ΙΔΙΩΣ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ.ΞΕΝΟΥΣ,ΝΕΟΥΣ,ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΛΠ.ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΣΟ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΑΞΙΜΕΤΡΑ.ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΥΣ.ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ!ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ,ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΚ,ΖΩΝΕΣ ΔΕΝ ΦΟΡΑΝΕ,ΒΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ,ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ,ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ...ΑΦΗΣΤΕ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΘΗΣΑΥΡΙΣΕΙ...ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ.ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΗΔΙΕΣ.ΤΣΑΚΙΣΜΑ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 100 ΧΙΛ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!!!ΣΤΗΝ ΕΡΤ 250 ΧΙΛ ΝΑ ΛΕΝΕ ΕΝΑ ΔΕΛΤΙΟ!!ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ!!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΞΕΘΡΕΨΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΕΙ!ΑΝΕΜΟΥΣ ΕΣΠΕΙΡΕ,ΘΥΕΛΛΕΣ ΘΕΡΙΖΕΙ.ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΛΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΠΡΙΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΕΔΩ...
-
χαχαχαχα..ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ
ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΛΑ..ΚΑ
ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ...
απολαύστε..
ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΑ.
...ΣΑΝΤΑΜ ΧΟΥΣΕΪΝ !...
H είδηση βγήκε από τα χείλη του Μ. Καψή.
Και έτσι επιβεβαιώνεται πως στο παιχνίδι
κατά των ταξιτζήδων θα μπουν και τα εργαλεία χειραγώγησης της κοινής γνώμης.
Ποια είναι αυτά ;
Οι δημοσκοπήσεις φυσικά.
Όπως αποκάλυψε ο δημοσιογράφος, την...
Κυριακή θα υπάρξει δημοσκόπηση,
σύμφωνα με την οποία το 80% των ερωτηθέντων συμφωνεί με την απελευθέρωση του επαγγέλματος των Ταξί!
Ούτε στο Ιράκ επί Σαντάμ Χουσείν δεν
έβγαιναν τέτοια ποσοστά !...
Η ΧΟΥΝΤΑ ΠΑ$$ΟΚ.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΞΕΒΡΑΚΩΝΕΤΕ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΣ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΙΚΟ ΜΠΟΥΡΚΑ ΤΗΣ
ΦΑΙΝΕΤΑΙ.... ΤΟ ΑΠΑΙΣΙΟ ΜΟΥ..ΝΙ ΤΗΣ. -
Σαχλαμαρα 9:58 μ.μ, τι ακριβως πιστεύεις οτι κάνεις γράφοντας μαλακίες στα blogs?
Αντιπολίτευση?
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
Είσαι εντελώς δια τον μπούτσον λέμε. -
Κέρκυρα: Ζημιές σε γραφεία του ΠΑΣΟΚ από αυτοκινητιστές ταξί.
Κέρκυρα: Ζημιές σε γραφεία του ΠΑΣΟΚ από αυτοκινητιστές ταξί
Σοβαρές υλικές ζημιές προκάλεσαν στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στην Κέρκυρα, πριν από λίγη ώρα, οι αυτοκινητιστές ταξί οι οποίοι προηγουμένως είχαν πραγματοποιήσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Μια μεγάλη ομάδα περίπου 150 ατόμων, έσπασε την πόρτα των γραφείων της κομματικής οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ Κέρκυρας, εισέβαλε στους χώρους, κατάστρεψε γραφεία ακόμα και ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Bαράτεεεεεεεεεε τα ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ
ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ ΠΑSSΟΚ..
BAΡΑΤΕ ΤΟΥΣ..ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ. -
Ποιός είναι ο ηθικός αυτουργός όλης αυτής της ζημιάς για τον τουρισμό;
Στο δελτίο ειδήσεων του Αλτερ καλεσμένος ήταν ο κος Νομικός (εκπρόσωπος εταιριών κρουαζιέρας), σύμφωνα με δηλώσεις του υπάρχει ο κίνδυνος να ακυρωθούν 27 κρουαζιέρες κατά τον μήνα Αύγουστο!
Και ρωτάω εγώ ο ανίδεος, ποιός είναι ο ηθικός αυτουργός; ποιός με τις κινήσεις του και τις αποφάσεις του έχει φέρει τα πάνω κάτω έχοντας αναγκάσει χιλιάδες οδηγούς Ταξί να έχουν βγεί στους δρόμους και άλλους τόσους που ασχολούναι με τον τουρισμό να βιώνουν τις συνέπειες των κινητοποιήσεων τους;
Ποιός αποφάσισε στη σημαντικότερη στιγμή για την τουριστική περίοδο να φέρει την κοινωνία σε σύγκρουση προσπαθώντας να προκαλέσει κοινωνικούς αυτοματισμούς;
http://www.athinapoli.gr/2011/07/blog-post_8020.html -
11:23 μ.μ:
Μην το ψάχνεις πολύ.
Όποιος θέλει να γκρινιάξει ξέρει που θα στραφεί:
Φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί αυτής της κατάστασης είναι οι ταρίφες και η Ν.Δ. αντίστοιχα.
Αντιπολίτευση του κώλου από ένα κόμμα που υποτίθεται ότι κάποια στιγμή θα μας κυβερνήσει.
Τρομάρα μας... -
Ποιός είναι ο Θύμιος Λυμπερόπουλος ή "Βαψομαλλιάς";
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, o γαλάζιος βαρόνος με τον κίτρινο στρατό Θύμιος Λυμπερόπουλος, έχει χτίσει ισχυρούς δεσμούς με τη ΝΔ, οι οποίοι του έχουν αποφέρει πολιτικά "δώρα" αλλά και γραφείο στη Συγγρού!...
Παιδί της λαϊκής Δεξιάς, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος κήρυξε στην κυβέρνηση τον πόλεμο με... διπλή ταρίφα, στο όνομα της διατήρησης των προνομίων για τη συντεχνία των ταξί.
Εδώ και χρόνια στο "τιμόνι" μιας ισχυρής συνδικαλιστικής ομάδας με μεγάλη επιρροή σε πολιτικά πρόσωπα, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος του Σωματείου Αυτοκινητιστών Αττικής (ΣΑΤΑ), ανέκαθεν γνώριζε πως οι ευνοϊκές αποφάσεις για το μέλλον του κλάδου του ήταν και είναι προϊόν πελατειακών σχέσεων. Εξ ου και τα πολιτικά "δώρα", χρόνια τώρα, όπως η πρόσβαση στους λεωφορειόδρομους και οι αυξήσεις στα κόμιστρα.
Το 2008 μπορεί η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας να επιχείρησε να βάλει τάξη στην... "κίτρινη φυλή", ωστόσο το αποτέλεσμα των σκληρών εκείνη την εποχή διαπραγματεύσεων ανάμεσα στις δύο πλευρές ήταν μια συμφωνία που έδινε το... πιλοτικό ελευθέρας των ταξί στις λεωφορειολωρίδες σε τρεις μεγάλους δρόμους της Αθήνας. -
A.χαχαχα χοχοχο..χιχιχ......ΝΑΤΟΣ
Ο ...μόγγολος του παΣΟΚ.
Πλήθη κόσμου επευφημούσαν στην Άρτα, την κουστωδία GAP... ο εξής ένας ο "σημαιοφόρος..." ο ΅ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΑΣ΅ ! χαχαχαχα χοχοχοχο χιχιχιχιι
Το να ζεις σε γυάλινο πύργο και να σου περιγράφουν μία άλλη πραγματικότητα έχεις ίσως ένα λογικοφανές ελαφρυντικό, το να βλέπεις όμως με τα μάτια σου, περισσότερους ΜΑΤατζήδες από τους υποστηριχτές σου, είναι κάτι που πρέπει να σε προβληματίσει.
Αυτό δεν ισχύει όπως φαίνεται για τον GAP ο οποίος πορεύεται σε άλλα μονοπάτια χωρίς λαϊκά ερείσματα και προγραμματικές δεσμεύσεις.
Έχουμε συνειδητοποιήσει, νομίζω όλοι πια, ότι αυτή η "κυβερνητική κουστωδία" δρα ως μία παρέα, η οποία έχει αποξενωθεί από τους εντολείς της, οι οποίοι όπως φαίνεται και από τις τελευταίες δημοσκοπήσεις εξαπατήθηκαν, όταν του εκχώρησαν την συνταγματική εξουσία για καλύτερες μέρες και αντί αυτών βλέπουν έναν αδίσταχτο κοινοβουλευτικό δικτάτορα να τους αδειάζει τις τσέπες, όσοι ακόμα έχουν περιεχόμενο μέσα σε αυτές, και να μας οδηγεί όλους μαζί μέσα από διλήμματα και απειλές από αβεβαιότητα σε αβεβαιότητα και από φόβο σε φόβο... και στο τέλος αντί να βλέπουμε φως στο τούνελ... υποψιαζόμαστε τα χειρότερα και ίσως να συμβεί και το απευκταίο της χρεοκοπίας.
Για τέτοιες καταστάσεις μιλάμε.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ φωτορεπορτάζ από την επίσκεψη Παπανδρέου στην Άρτα...
- Από τις 10 η ώρα είχαν στηθεί οι εργαζόμενοι στον Πτηνοτροφικό Συνεταιρισμό Άρτας...
Είναι επί 7 μήνες απλήρωτοι και αντιδρούνε στην συγχώνευση με την ΠΙΝΔΟ από τα Γιάννενα, που μπορεί να σημαίνει ανεργία, για κάμποσους από αυτούς...Περίμεναν όχι μόνο τον Παπανδρέου, αλλά και τον Παύλο Μίχα, Πρόεδρο του Συναιτερισμού, Περιφερειακό Σύμβουλο με το ψηφοδέλτιο του Βαγγέλη Αργύρη και πιθανότατα υποψήφιο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ...
- Δεν ήταν οι μόνοι διαμαρτυρόμενοι. Γύρω στις 10:30 ήρθανε και οι "Αγανακτισμένοι" της πλατείας...Και λίγο αργότερα ήρθε ο Μαρίνος Γαρνέλης, μέχρι πριν λίγες μέρες Δήμαρχος Κεντρικών Τζουμέρκων, που μετά από την απόφαση του ΣτΕ, κηρύχθηκε άκυρη η εκλογή του...Μαζί του ήρθανε και οπαδοί του Μαρίνου με πανό για να διαμαρτυρηθούνε για την απόφαση...!!
- Πολλοί φαντάζονταν ότι η πιο δυναμική παρουσία θα ήταν οι ταξιτζήδες, με τα αυτοκίνητα, τις κόρνες, τις φωνές...Αντί γιαυτό, ήρθε κοστουμαρισμένος ο Πρόεδρός τους, ο Κέφης με φάκελο αιτημάτων...
* Όλους αυτούς λοιπόν είχαν έρθει για να τους "αντιμετωπίσουν" 5 διμοιρίες των ΜΑΤ, άγνωστος αριθμός απλών αστυνομικών, ένα πυροσβεστικό όχημα και δύο γερανοί της Τροχαίας, για να μετακινούνε οχήματα που μπλοκάρουνε !!!
Ήτανε κι ένα ασθενοφόρο, μην πάθει κανένας τίποτε...
- Α ναι, ήτανε κι ένα φουσκωτό, αλλά δεν ξέρω αν ήταν του Λιμενικού ή αν ήταν στο σχέδιο διαφυγής του ΓΑΠ από τον Αμβρακικό, αν τα πράγματα ζόριζαν !!!
Οι καλεσμένοι άρχισαν να έρχονται: Οι βουλευτές Τσιρώνης και Στασινός, η ΓΓ Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου Δυτικής Μακεδονίας Μπάστα-Γεωργακοπούλου, ο αντιπρόεδρος της βουλής και υποψήφιος περιφερειάρχης Βαγγέλης Αργύρης, ο οικοδεπότης ο δήμαρχος Παπαλέξης, ο Μίχας, ο Κοίλιας, ο Παπαγιάννης και άλλοι εκπρόσωποι φορέων, δημοτικοί σύμβουλοι και το παλιό ΠΑΣΟΚ με μια παλιά σημαία...ο Μόγγολος ΧΙΧΙΧΙΧΙ
Τελικά, η στιγμή που περίμεναν όλοι έφτασε...
Ο ΓΑΠ ήρθε αδύνατος και κομψός και αφού χαιρέτησε τον άνθρωπο με την σημαία, πνίγηκε στις αγκαλιές των δικών του ανθρώπων...
Μαζί του είχε τον Υπουργό Ανάπτυξης Χρυσοχοΐδη, τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Κουτσούκο, τον υφυπουργό Υγείας Αηδόνη, μου είπανε ότι ήτανε και ο υφυπουργός ΥΠΕΚΑ, ο Μαγκριώτης, αλλά δεν μου δώσανε φωτογραφία...
Βιαστικά μπήκανε μέσα και κλείστηκαν στην αίθουσα συσκέψεων...
Έγινε και μια μικροπαρεξήγηση με κάποιους ΠΑΣΟΚτζήδες που δεν είχαν καταλάβει ότι τους είχαν καλέσει μόνο για να χειροκροτήσουνε και οι αφελείς πίστευαν ότι θα άκουγαν με τα αυτιά τους τον Πρωθυπουργό να διηγείται πώς κορόιδεψε τους βλάκες τους ξένους και έσωσε την Ελλάδα..
Ας κάτσουν το στην ΕΡΤ να ακούσουνε τις δηλώσεις του αρχηγού. ΤΟΥ..... !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου