Powered By Blogger

Σελίδες

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Παρασκευή, 30 Ιουλίου 2010

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Nα τι βγάζω από το φορτηγό μου...

Καλα ζειτε σε αλλη χωρα εσεις;Νομιζετε οτι οι μεταφορεις τα κονομανε χοντρα ε;Λοιπον εγω κανω αυτη την δουλεια και δωστε βαση στα νουμερα.Ο βοηθος μου παιρνει 1200 ευρω μαζι με το ικα του,βαζω 500 ευρω πετρελαιο το μηνα και δινω 580 ευρω το διμηνο στον οαεε(240 το μηνα)συνολο εξοδων(1940 ευρω )Τι παιρνω τωρα...
Παιρνω 150 με 170 την ημερα για 5 μερες εργασιας.με μεσο ορο 160 την ημερα λοιπον παιρνω3520.μειον τα 1940 παιρνω καθαρα 1580 το μηνα.Μετακομισεις δεν κανω σχεδον ποτε(να εχω κανει καμοια δεκαρια μεχρι τωρα 9 χρονια στην δουλεια αυτη) γιατι το φορτηγο μου το αφηνω εκει που εργαζομαι και το φορτωνουν το βραδυ.Μεσα σε αυτα τα χρηματα εχω και αλλα εξοδα γιατι και αυτο το ρημαδι παει και συνεργειο μια φορα το τετραμηνο.Αρα κουβαλαω 5 τονους την ημερα με τα χερια μου για 1580 ευρω το μηνα.Τοσο πλουσιος ειμαι λοιπον;9 χρονια δεν εχω κανει καμοια αυξηση στην τιμη ουτε οταν το πετρελαιο διπλασιασε την τιμη του ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΚΑΝΩ ΘΑ ΒΡΟΥΝΕ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: