Powered By Blogger

Σελίδες

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Ξεφτιλίστε τους! Συνεχίστε την απεργία…

του Θανάση Μαυρίδη στο capital.gr

Στην χώρα του χαβαλέ και του φραπέ κερδίζει εκείνος που κτυπάει αλύπητα την κοινή λογική από τοίχο σε τοίχο και αποδεικνύεται ο πιο χαβαλές απ’ όλους. Οι φίλοι φορτηγατζήδες πρέπει να συνεχίσουν την απεργία τους. Να ξεφτιλίσουν πλήρως τους πάντες και τα πάντα. Ο καημένος ο Κάρολος πίστευε ότι η επανάσταση θα ξεκινούσε από τους εξαθλιωμένους εργάτες στην Αγγλία. Πόσο άδικο είχε. Νόμος είναι το δίκιο του φορτηγατζή, που θα έλεγε και η Αλέκα…

Και για να μην παρεξηγηθούμε, μην τολμήσει κάποιος να θίξει σε εμάς τους δημοσιογράφους το αγγελιόσημο, διότι θα γίνει της Εθνικής Οδού. Ομοίως, Οι καθηγητές δεν θα αποδεχτούν να κοπούν τα ιδιαίτερα, οι δημόσιοι υπάλληλοι η μίζα και οι φορτηγατζήδες το δικαίωμά τους να μας στέλνουν στην εποχή των σπηλαίων.

Η κυβέρνηση αποφάσισε το βράδυ της Τετάρτης την…
πολιτική επιστράτευση των φορτηγατζήδων. Κι όμως! Οι συνδικαλιστές των ιδιοκτητών φορτηγών Δημοσίας Χρήσης δήλωναν σε όλους τους τόνους ότι γράφουν τις αποφάσεις της κυβέρνησης στα παλιότερα των υποδημάτων τους. Μαγκιά τους! Από την στιγμή που δεν υπάρχει κυβέρνηση να αποφασίσει να κάνει τα αυτονόητα, είναι δικαίωμά τους να γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια και την κυβέρνηση, την κοινωνία, τους πάντες και τα πάντα.

Συνεχίστε την απεργία φίλοι φορτηγατζήδες. Αποδείξτε ότι κι αυτή η κυβέρνηση είναι παντελώς ανίκανη. Ότι φοβάται να στείλει πίσω από τα κάγκελα μερικούς από εσάς, έτσι για να δούμε μέχρι που φτάνει ο τσαμπουκάς.

Συνεχίστε την απεργία και δώστε το δικαίωμα στον κάθε Έλληνα και στην κάθε Ελληνίδα να αγνοήσουν στο μέλλον οποιαδήποτε απόφαση της κυβέρνησης. Και πόλεμος να γίνει, εμείς δεν θα πάμε. Γιατί να το κάνουμε; Ποια πατρίδα να σώσουμε; Αυτή την Ελλάδα; Την Ελλάδα των φορτηγατζήδων, των συντεχνιών που κάθονται πάνω στον σβέρκο μας, των κλεφτών, των πολιτικών; Για ποια Ελλάδα ρε;

Για ποια Ελλάδα να πληρώνω φόρους; Γιατί να πληρώνω; Για να πηγαίνουν τα παιδιά των φορτηγατζήδων δωρεάν στο σχολείο; Για να απολαμβάνουν οι ίδιοι διαδρομές σε δρόμους ευρωπαϊκών προδιαγραφών; Για να βρίσκουν δωρεάν βοήθεια σε δημόσιο νοσοκομείο, όταν το έχουν ανάγκη; Όχι βρε παλικάρια. Αν εσείς νομίζετε ότι μπορείτε να γράφετε τους νόμους του κράτους στα παλιά σας τα παπούτσια, ίσως πρέπει κάποιοι άλλοι να αρχίσουμε να κάνουμε πραγματική αντίσταση στο κράτος. Να σταματήσουμε να πληρώνουμε φόρους. Στο κάτω-κάτω της γραφής, μήπως υπάρχει κράτος;

9 Votes
Quantcast

Αφήστε σχόλιο ή trackback: Trackback URL.

Σχόλια

  • lamogios On Ιουλίου 30, 2010 at 4:03 μμ

    Aν ήταν η ΝΔ κυβέρνηση και γίνονταν όλα αυτά ο Παπανδρέου δεν θα ήταν με τους φορτηγατζήδες με σηκωμένα τα μανίκια φωνάζοντας ότι τα αιτήματα τους είναι δίκαια και ότι η απόφαση της “επιταξης” “γυρίζει” την χώρα 35 χρονια πίσω;
    Το mega δεν θα στήριζε τα δίκαια αιτήματα τους;
    Όλοι μαζί δεν θα έβριζαν την επάρατο δεξιά και τον ανάλγητο Καραμανλή;
    Ντροπή στους πολιτικούς τυχοδιώκτες σαν τον Παπανδρέου και τα τηλεοπτικά φερεφωνά του.
    Έχουν καταστρέψει την Ελλάδα με τις υποκρισίες τους.

    2
    8
    Rate This
    Quantcast
    • mitsosms On Ιουλίου 30, 2010 at 4:07 μμ

      Έλα να σου πω, άσε τις σαχλαμάρες. Υπάρχει νόμος και ο νόμος πρέπει να εφαρμόζεται. Επιστρατεύτηκαν οι οδηγοί και επιτάχθηκαν τα οχήματά τους. Δεν υπακούουν; Σύλληψη τώρα.
      Όσο για τον Καραμανλή δεν έπραξε αυτό που όφειλε. Έπρεπε να έχει ανοίξει το επάγγελμα των φορτηγατζήδων. Δεν το έκανε γιατί είναι χέστης. Τι θέλεις τώρα με τον μπουχέσα;

      8
      2
      Rate This
      Quantcast
  • mitsosms On Ιουλίου 30, 2010 at 4:08 μμ

    Βυτιοφόρα του Στρατού θα αρχίσουν να εφοδιάζουν τα βενζινάδικα.

    0
    0
    Rate This
    Quantcast
  • philalethe00 On Ιουλίου 30, 2010 at 6:08 μμ

    “Ό,τι νά’ναι”… Ή για να το πω σε μία γλώσσα της πεπολιτισμένης και πεφωτισμένης Εσπερίας, whatever…

    “Όχι βρε παλικάρια. Αν εσείς νομίζετε ότι μπορείτε να γράφετε τους νόμους του κράτους στα παλιά σας τα παπούτσια, ίσως πρέπει κάποιοι άλλοι να αρχίσουμε να κάνουμε πραγματική αντίσταση στο κράτος. Να σταματήσουμε να πληρώνουμε φόρους.”
    Αυτή είναι η κλασσική αντίδραση ενός νέου παλαιοφιλελεύθερου· άλλωστε το Κράτος ασκεί απαράδεκτη βία ζητώντας μας (όποιο) φόρο, όπως θα έλεγε ο Φρίντμαν και η λοιπή κουστωδία, έτσι δεν είναι;

    0
    0
    Rate This
    Quantcast
    • mitsosms On Ιουλίου 30, 2010 at 6:18 μμ

      Καλά μας δουλεύεις; Τι απαράδεκτη βία; Εδώ το 60% τουλάχιστον φοροδιαφεύγει. Τουλάχιστον ας μας προστατεύσει από μια δράκα ανθρώπων που συνήθισαν στην προστασία του κράτους Το κράτος τους έδωσε δωρεάν τις άδειες και αυτοί τις μεταβιβάζουν σε κόστος 200,000€ πληρώνοντας μόνο ένα παράβολο 2000€. Κανονική διακίνηση μαύρου χρήματος.

      0
      0
      Rate This
      Quantcast
      • philalethe00 On Ιουλίου 30, 2010 at 6:34 μμ

        Δεν εννοήσες τι έγραψα, το περί απαράδεκτης βίας ήταν μεταφορά γνώμης άλλων προσώπων, της ιδεολογίας του αρθρογράφου του …capital(όνομα και πράγμα).

        Δεύτερον, σε(φιλοκυβερνητικό μου φαίνεται) άρθρο που γράφτηκε όταν ο μεγάλος απελευθερωτής της κοινωνίας Καραμανλής ο βραχύς, διαβάζουμε, ενδεικτικά:
        “Συγκεκριμένα, το κόστος της άδειας φορτηγών Δ.Χ. έχει φτάσει σήμερα έως τα 150.000-200.000 ευρώ για το ξηρό φορτίο, στα 300.000 ευρώ για τα φορτία καυσίμων, ενώ για μία άδεια ταξί έως τα 150.000 ευρώ.”

        http://www.express.gr/news/finance/74961oz_2008091474961.php3
        Τι “δωρεάν” και χαζά, λοιπόν; :-)

        0
        0
        Rate This
        Quantcast
  • philalethe00 On Ιουλίου 30, 2010 at 6:36 μμ

    Παρόραμα: συμπληρώνω ως εξής: “που γράφτηκε όταν ο μεγάλος απελευθερωτής της κοινωνίας Καραμανλής ο βραχύς πρωθυπούργευε”

    0
    0
    Rate This
    Quantcast
  • mitsosms On Ιουλίου 30, 2010 at 6:39 μμ

    Αντιγράφω σχόλιο από ΤΑ ΝΕΑ:

    “Αλεκος Παναγουλης 30/7/2010 11:58
    Επειδη απο οτι παρατηρω απο τα σχόλια υπάρχει σχετική άγνοια ως προς τον λόγο ανοίγματος των κλειστών επαγγελμάτων ισχύουν τα ακόλουθα: Τα κλειστά επαγγέλματα δεν πρέπει να ανοίξουν απλά επειδή το λέει η Ευρωπαική ένωση, πρέπει να ανοίξουν διότι έτσι θα τονωθεί η ανταγωνιστικότητα. Ένα απλό παράδειγμα στα βυτιοφόρα είναι πως αν αύριο αποφασίσετε να ανοίξετε ενα βενζινάδικό,απλα δεν μπορείτε! Μέχρι σήμερα θα έπρεπει να βρείτε έναν “γνωστό” στο υπουργείο, να σας εκδόσει την άδεια,να πληρώνατε και γύρω στις 200.000 ευρώ για την άδεια μόνο ή να βρίσκατε έναν “γνωστό” για να αγοράσετε το βενζινάδικο του. Αφου ανοίγατε το βενζινάδικο, θα έπρεπε να αγοράσετε όσο σας πούλαγε το βυριοφόρο που σας έφερνε την βενζίνη. Δεν θα μπορούσατε να κάνετε τίποτα απολύτως για να κατεβάσετε την τιμή,αφού δεν θα είχατε καμία απολύτως εναλλακτική λύση για την διανομή των καυσιμών απο τα διυλιστήρια προς το βενζιναδικό σας. Με λίγα λόγια θα ανοίγατε ένα βενζινάδικο χωρίς να έχετε έλεγχο επάνω στην επιχείρηση σας και υποχρεωτικά το κόστος (για να επιβιώσετε σαν επιχείρηση) θα το μεταφέρατε στον αγοραστή.Εξ”ου και οι υψηλές τιμές στα καύσιμα. Εκτος..αν είχατε έναν “γνωστό” στα διυλιστήρια και τον πληρώνατε να σας τα μεταφέρει ,ή εναν “γνωστό” στο υπουργείο για να σας βγάλει άδεια και πάει λέγοντας. Με λίγα λόγια ο “ΓΝΩΣΤΟΣ” ηταν ο βασιλιάς στην Ελλάδα. Αυτο είναι το ένα πρόβλημα με τα κλειστά επαγγέλματα. Το δεύτερο πρόβλημα είναι στα νέα παιδιά. Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για τίποτα. Όλες τις άδειες τις έχουν πάρει οι γηραιότεροι “κοιλαράδες” οπως αναφέρει και κάποιος σχολιαστής με αποτέλεσμα να μην μπορουν να πάρουν τίποτα. Και όχι μόνο σε αυτό το επάγγελμα,σε όλα τα επαγγέλματα. Για να έχεις το δικαίωμα να έχεις όνειρα θα έπρεπε να βρείς κάποιον που να είναι στο κλειστό επάγγελμα που θέλεις να ακολούθήσεις (φορτηγατζής,λογιστής,μηχανικός κλπ), να δουλεύεις σε άθλιες συνθήκες γινόμενος το υποχείριο του εκάστοτε εργοδότη-κάτοχο του επαγγέλματος, και ΑΣΧΕΤΩΣ με το πόσο καλός ή όχι ησουν, η επιτυχία σου θα οριζόταν απο την ικανότητα σου να υπομείνεις, και απο την ικανότητα σου στην επαγγελματική κοινωνική δικτύωση (ο “Γνωστός”). Με λίγα λόγια απαγορεύεται να ονειρεύεσαι στην Ελλάδα. Όπως επίσης οι ικανότητες σου δεν σε οδηγούν στην επιτυχία,καθώς είναι ο “Γνωστός” που θα σε οδηγήσει σε αυτήν. Κοινωνικά (ευρύτερα) αυτο σημαίνει πως τις νευραλγικές θέσεις εργασίας (στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα) της καταλαμβάνουν άτομα χωρίς ικανότητες, ενώ οι άνθρωποι με ικανότητες ηταν σε μέτρια και κάτωθεν του μετρίου επαγγελματικά επίπεδα. Τέλος κάποιος σχολιαστής ανέφερε “γιατι δεν τους πληρώνουν τις άδειες?”, Η απάντηση είναι απλή. Πρώτον γιατί οι άνθρωποι αυτοί που πήραν τις άδειες,τις έχουν τουλάχιστον μία δεκαετία,με αποτέλεσμα να έχουν κάνει απόσβεση του κόστους (και όχι μόνο) άφου ασκούν το επάγγελμα σαν προνομιούχοι. Δεύτερον, τους δίνουν φορολογικά κίνητρα και αποσβούν ένα μεγάλο μέρος της άδειας που πλήρωσαν και τρίτον, όλοι κάνουμε θυσίες. Για να κρατήσεις μία θέση (δεσπόζουσα ή μη) στην αγορά, σε οποιοδήποτε τομέα,θα πρέπει να το κάνεις με τις ικανότητες σου, δηλαδή με την υπεύθυνη εργασία σου, με την ικανότητα σου να δίνεις λύσεις, με την φαντασία σου για να δημιουργείς,με την εργασία σου για να παράγεις, όχι κεκτημένα επειδή βρήκες έναν “γνωστο” και σε “εβαλε”. Ο λόγος που οι άνθρωποι των βυτιοφόρων έχουν έρθει σε μία κατάσταση παράνοιας είναι μόνο και μόνο επειδή ξεβολεύονται. Φανταστείτε πόσο βολεμένοι ηταν… “

    0
    1
    Rate This
    Quantcast
    • philalethe00 On Ιουλίου 30, 2010 at 6:59 μμ

      Αγαπητέ, αυτά τα “επιχειρήματα” είναι “για τα μπάνια”, διότι δεν έχουν επιβεβαιωθή σχεδόν ποτέ. Οι τιμές θα μπορούσαν, ίσως, θεωρητικά, να πέσουν, αν υπήρχαν οι συνθήκες του τέλειου ανταγωνισμού. Και πρώτα-πρώτα, να υπάρχουν μ ό ν ο μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που ανταγωνίζονται η μια την άλλη, όπως το έλεγαν οι καπιταλιστές-φιλελεύθεροι θεωρητικοί. Είναι προφανές, ότι αυτό δεν υπάρχει και για αυτό η απελευθέρωση της αγοράς ισοδυναμεί με το να βγάζεις από το κλουβί την τίγρη.

      Και απορώ πώς δεν το “κατάλαβαν” οι αναλυτάδες αυτό μετά από δεκάδες φορών επανάληψης των ίδιων ηλιθιοτήτων και της μετέπειτα αντιπαραβολής τους με την πραγματικότητα και συνεχίζουν, έτσι, τον ίδιο …δίσκο. :-)

      Είναι όπως το έλεγε και ο Γκάλμπρεϊθ για την Ε.Ο.Κ. προ 35ετίας: κάποιοι λένε, ότι το(τα της Κοινής Αγοράς κτλ) διάβασαν στον… Άνταμ Σμιθ, αλλά μάλλον είναι κάτι που προωθείται από τις πολυεθνικές επιχειρήσεις…

      Τέλος πάντων, φοβάμαι, ότι δεν υπάρχουν οι προϋπουθέσεις για να συνεννοηθούμε… Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

      0
      0
      Rate This
      Quantcast
  • mitsosms On Ιουλίου 30, 2010 at 6:41 μμ

    Επίσης σημειώνω και πάλι ότι απεργούν οι ιδιοκτήτες-φορτηγατζήδες και όχι οι οδηγοί! Δεν απεργούν οι μεροκαματιάρηδες.

    0
    1
    Rate This

Δεν υπάρχουν σχόλια: