Powered By Blogger

Σελίδες

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Τετάρτη, 04 Αυγούστου 2010

Δείτε το αλλιώς!

Κάθε μέρα, από πρωί ως το βράδυ ακούω εκατοντάδες πράγματα για την οικονομική κατάσταση της χώρας. Δεν ξέρω τι και ποιόν να πιστέψω! Είμαι 21 χρονών, πέρασα στο πανεπιστήμιο, μιλάω 4 γλώσσες, διαβάζω και περνάω τα μαθήματα στη σχολή και πάλι λέω " Δεν πειράζει.
Θα δουλέψω κάποια χρόνια για να γίνουν καλύτερα τα πράγματα στην Ελλάδα. Θα πληρώνομαι λίγο, θα πρέπει να πληρώσω πολλά. Αλλά δεν πειράζει". Ακούω διάφορα μέτρα. Και πάρτε με για τρελή αν θέλετε αλλά με πολλά συμφωνώ. Γιατί οι στρατιωτικοί να δουλεύουν τόσα λίγα χρόνια?Γιατί η μαμά της φίλης μου που ήταν στο δημόσιο βγήκε στη σύνταξη από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου? Δλδ στα 45 δεν μπορεί να προσφέρει άλλο η γυναίκα?Γιατί κάποιος να αγοράζει μια άδεια για φορτηγό και βγάζει σε ένα χρόνο όσα οι άλλοι σε 20 χρόνια και να ζητάει και αποζημίωση από το κράτος!!! Τέσπα..εμένα μου φαίνεται ότι η χώρα μπαίνει σε μια τάξη γιατί μόνο οργάνωση δεν υπάρχει στην Ελλάδα. Μπορεί να το πληρώσουμε ακριβά αλλά θα μπει μια τάξη! Δεν θέλω να ξανακούσω το "την κρίση να πληρώσουν οι πλούσιοι " γιατί δεν θα γίνει ποτέ αυτό!Πότε θα το καταλάβουν όλοι???!!! Η αδικία όμως δεν ξεκίνησε τώρα. Να πω ότι δεν με θλίβουν τα πρόσωπα των ηλικιωμένων που ψάχνουν δουλειά για να συμπληρώσουν ένσημα? Που μετράνε τα ψιλά στο παγκάκι?Αυτούς λυπάμαι εγώ. Εμείς κάτι θα κάνουμε. Από μικρή διαβάζω ατελείωτα, μαζεύω διπλώματα με σκοπό μια μέρα να κάνω μεταπτυχιακό και διδακτορικό, να δουλέψω στην έρευνα. Αλλά αυτά τώρα τα άφησα πίσω. Τώρα θέλω να τελειώσω την σχολή και να δουλέψω. Χρήματα πια από τον πατέρα μου δεν υπάρχουν. Απ τα ψηλά στα χαμηλά που λένε. Και πάλι δεν με πειράζει να μην πάρω 13ο και 14ο μισθό. Γιατί όλοι αυτοί οι κύριοι στα 50-60 φωνάζουν όλη μέρα. Αυτοί κατέστρεψαν την Ελλάδα.Έκοβαν αποδείξεις στα καταστήματά τους? Πλήρωναν φόρους? Πλήρωναν ΙΚΑ στους υπαλλήλους τους? Μπήκαν στο δημόσιο με τα 1000 ζόρια και την άλλη μέρα έκαναν απεργία? Και δεν φτάνει αυτό. Πάνω που το παίρνουμε απόφαση ότι θα πληρώσουμε τα σπασμένα βγαίνουν και λένε ότι το κόλπο με το ΔΝΤ είναι στημένο και 1002 άλλα!..ΦΤΑΝΕΙ. ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΜΑΥΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! και μην απαντήσει κανένας της γενιάς του Πολυτεχνείου ότι είμαι μικρή και δεν ξέρω τι λέω. Καλύτερα θα ήταν μια συγνώμη για τα χαμένα όνειρα και την προσπάθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: