ΓΙΑ ΤΗ “ΣΙΩΠΗ” ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος είναι ένας διακεκριμένος Μητροπολίτης Εκκλησίας της Ελλάδος με πολλές και μεγάλες αρετές. Εχει σπάνια πατερική κατάρτιση, βαθύ και ορθόδοξο θεολογικό νου, μεγάλη ποιμαντική πείρα, διαφάνεια ακατηγόρητου ηθικού βίου και πολλά άλλα χαρίσματα που τον καθιστούν.....
φωτεινό φάρο της Εκκλησιαστικής μας ζωής.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ "ΣΙΩΠΗ" ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
________________
Πρόσφατα δημοσίευσε άρθρο στο οποίο αναφέρεται στη “σιωπή” του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου με το οποίο υπερασπίζεται τη στάση του Αρχιεπισκόπου και δηλώνει ότι είναι διαφορετική η ιδιοσυγκρασία του από τους προκατόχους του πλην όμως η προσφορά του και η στάση του δεν είναι επιλήψιμη.
Ορισμένα από αυτά που έγραψε ο Σεβασμιότατος Ναυπάκτου είναι ορθά, ορισμένα άλλα είναι λανθασμένα και ορισμένα άλλα μπορούν να γίνουν δεκτά αν ερμηνευθούν με συγκεκριμένο τρόπο.
Καταρχήν συμφωνώ με το Σεβασμιότατο ότι ο Μακαριότατος δεν σιωπά, όπως ατυχώς τον κατηγορούν πολλοί. Η αλήθεια είναι ότι είναι λαλίστατος. Και επειδή κάνει καίριες παρεμβάσεις αλλά και επειδή η σιωπή του για άλλα θέματα είναι εύλαλη. Για να ακριβολογούμε “σπάει κόκκαλα” κατά τη λαική έκφραση.
ΓΙΑ ΠΟΙΑ "ΣΙΩΠΗ" ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ;
_______________________
Για ποια "σιωπή" του Αρχιεπισκόπου έχουμε αντιρρήσεις; Γι' αυτή που καλύπτει τους άθεους κρατούντες, τους Οικουμενιστές, τους Νεοβαρλααμίτες, τους νεωτεριστές, τους “μεταπατερικούς”, τους “συναφειακούς”, τους πολέμιους της Εκκλησίας, όσους επιβουλεύονται την εδαφική μας ακεραιότητα και την πολιτιστική μας ιδιοπροσωπία, όσους πολεμούν τη γλώσσα και την πίστη μας, όσους ψηφίζουν αντιχριστιανικούς νόμους, όσους απεργάζονται συστηματικά τον απογαλακτισμό του ευλογημένου μας Γένους από την τροφό του την Ορθόδοξη Εκκλησία, όσους ρίχνουν αφειδώς νερό στο μύλο της παγκοσμιοποίησης, της σχετικοκρατίας και της Νέας Εποχής.
Για όλα τα πιο πάνω ο Μακαριότατος μερικές φορές σιωπά ολότελα ενώ έπρεπε να μιλά δημόσια και έντονα. Με τη “σιωπή” του όμως αυτή αφήνει ορθάνοιχτες λεωφόρους στους άθεους και στους εκκλησιομάχους και τους ενθαρρύνει έτσι να ολοκληρώσουν ανενόχλητοι το έργο τους.
Σε ορισμένες άλλες περιπτώσεις κάνει ξεκάθαρες δηλώσεις που υποβοηθούν τους άθεους κυβερνώντες είτε αναθέτει τα φλέγοντα θέματα σε επιτροπές και υποεπιτροπές, ώστε να απονευρώνει τα κατά Θεόν αιτήματα και να κάνει πλάτες στα αντιχριστιανικά σχέδια.
Πώς επομένως σιωπά ο Μακαριότατος, όπως ορισμένοι τον κατηγορούν;
Λαλίστατος είναι και με τη "σιωπή" του και με τις ξεκάθαρες του δηλώσεις και με όσα ενθαρρύνει άλλους να λέγουν (Παύλο Κουμαριανό, Σταύρο Γιαγκάζογλου, Ζακύνθου Χρυσόστομο, Ιωαννίνων Θεόκλητο, Μεσσηνίας Χρυσόστομο, κτλ.) και με αυτές τις δηλώσεις αντιμάχεται ανοιχτά τα συμφέροντα της Εκκλησίας.
Αρα ο Σεβασμιότατος Ναυπάκτου έχει δίκαιο να λέγει ότι ο Μακαριότατος δεν σιωπά όπως άδικα κατηγορείται από ορισμένους.
Ορισμένοι άλλοι επίσης κατηγορούν τον Μακαριότατο ότι είναι “αχυρένιος” ενώ στην πραγματικότητα ο Αρχιεπίσκοπος είναι πλήρως κυρίαρχος της κατάστασης. Ξέρει και πώς να διοικήσει, και τι να πει και τι να μην πει και τελικά περνά αυτό που θέλει χωρίς βαβούρα και ουσιαστικές αντιστάσεις.
Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥ
________________
Η κριτική του Σεβασμιότατου Ναυπάκτου προς τον προκάτοχο του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου μακαριστό Χριστόδουλο είναι ορθή. Δυστυχώς ο αείμνηστος ήταν κύμβαλον αλαλάζον και όλοι όσοι φωνασκούν για αντιπολιτευτικούς λόγους από την ομάδα των Χριστοδουλικών είναι αφερέγγυοι. Ο Μακαριότατος Χριστόδουλος είναι παράδειγμα προς αποφυγή. Οχι προς μίμηση. Οσοι λοιπόν ενθυμούνται "ημερών αρχαίων" την εποχή της κάμερας και του μικρόφωνου που δεν απουσιάζε ούτε από το ιερό βήμα κατά την τέλεση της φρικωδεστάτης θυσίας κάνουν καλά να αντιληφθούν ότι όσο λιγότερο μας θυμίζουν τον Χριστόδουλο τόσο περισσότερο γίνεται πειστική η κριτική τους για το σημερινό Αρχεπίσκοπο. Επομένως πάρα πολύ καλά κάνει ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος που δεν συμπεριφέρεται όπως το Χριστόδουλο.
Το ερώτημα, Σεβασμιότατε Ναυπάκτου, δεν είναι αν ο Μακαριότατος κ. Ιερώνυμος πρέπει να μιμηθεί τους αλήστου μνήμης Αρχιεπισκόπους Χριστόδουλο και Σεραφείμ αλλά αν πρέπει να μιμηθεί τον Μέγα Αρχιερέα Χριστό και τους Αγίους Αρχιερείς της Εκκλησίας μας που όλοι οι επίσκοποι πρέπει να έχουν ως πρότυπο. Δυστυχώς ο Μακαριότατος κ. Ιερώνυμος βρίσκεται πολύ μακρυά από το να ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΕΣΤΩ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟΝ ΠΟΙΜΕΝΑ ή ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ.
ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
________________
Ποια δικαιολογία υπάρχει, Σεβασμιότατε Ναυπάκτου, για τη "σιωπή" του Αρχιεπισκόπου για τους αντιχριστιανικούς νόμους αναφορικά με το οικογενειακό δίκαιο που ψήφισε ή ετοιμάζεται να ψηφίσει η Πολιτεία; Ποια είναι η δικαιολογία για την ένοχη σιωπή του Μακαριότατου για το μάθημα των θρησκευτικών; Γιατί τον ορθοδοξομάχο Γιαγκάζογλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου τον διόρισε σε επιτελικές θέσεις της Εκκλησίας αντί να υψώσει φωνή προς κάθε κατεύθυνση για να διατηρηθεί ο ορθόδοξος και υποχρεωτικός χαρακτήρας των θρησκευτικών στα σχολεία μας;
Ποιο είναι το στενό περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Σεβασμιότατε; Ο Ιωαννίνων, ο Ζακύνθου, ο Γιαγκάζογλου, ο Δικαιάκος, ο Καρπαθάκης, ο Παύλος Κουμαριανός, ο Θερμός,ο Διαμαντίδης, ο Παπαθανασίου, οι άνθρωποι της Ακαδημίας του Βόλου, ο Μεσσηνίας, οι “Καιροσκόποι” και ει τίνες έτεροι του ιδίου φυράματος.
Μπορείτε να μας πείτε ποιος από αυτούς είναι έστω και στοιχειωδώς φερέγγυος και γιατί; Και αφού δεν μπορείτε δεν ισχύει το ρητό "πές μου τους φίλους σου για να σου πω ποιος είσαι";
Ποιους ανθρώπους προώθησε στην αρχιερωσύνη από την ημέρα που ανήλθε στο θρόνο ο Μακαριότατος, Σεβασμιότατε; Δεν αναφέρομαι στις πρώτες επισκοπικές εκλογές που οι υποψήφιοι του Αρχιεπισκόπου δεν κατόρθωσαν να εκλεγούν. Σε όλες τις μετέπειτα επισκοπικές εκλογές πόσοι εκ των αρχιερέων που υποστήριξε ο Μακαριότατος προς επισκοποίηση ΔΕΝ έχουν κωλύματα ιερωσύνης;
Επομένως πώς δεν μιλά ο Αρχιεπίσκοπος; Μιλά και παραμιλά. Μέχρι διασπάσεως των ακουστικών μας τυμπάνων. Μόνον που μιλά φάλτσα. Μιλά αντορθόδοξα. Μιλά αντικανονικά. Μιλά απαράδεκτα.
Γι’ αυτό τον κατηγορούμε! Οχι διότι δεν έγινε Χριστόδουλος! Θεός φυλάξοι να ξαναζήσουμε μέρες Χριστοδούλου. Αλλά όταν από το τηγάνι πέφτουμε στη φωτιά, πώς να μη τσουρουφλιστούμε; Ποια παρηγοριά μπορούμε να έχουμε;
Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!
_________
Η Εκκλησία της Ελλάδος μίλησε για τον Οικουμενισμό με πατερική πνοή με την απόφαση της Ιεραρχίας τον περασμένο Οκτώβριο. Και ο Μακαριότατος; Φρόντισε να παγιδεύσει την ιστορική απόφαση της Ιεραρχίας και να την ακυρώσει στην πράξη με την ανάθεση στο Μεσσηνίας την εκπροσώπηση της Εκκλησίας της Ελλάδος στο διάλογο.
Μηνύθηκε ο Μεσσηνίας από επισκόπους, Θεολόγους Καθηγητές του πανεπιστημίου, σωματεία, πιστούς. Εφερε ο Μακαριότατος προς συζήτηση το θέμα στην Ιεραρχία; ΟΧΙ.
Καταδίκασε η Διαρκής Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος το Νεοβαρλααμισμό. Και όμως! Ο Μητροπολίτης Πρεβέζης και άλλοι διεξάγουν κλεφτοπόλεμο και ακυρώνουν στην πράξη την κατά Θεόν συνοδική απόφαση. Εφερε ο Μακαριότατος το θέμα στην Ιεραρχία για συζήτηση για να ληφθεί απόφαση της Συνόδου της Ιεραρχίας; ΟΧΙ.
Μας κυβερνούν άνθρωποι που θέλουν, όπως ανενδοίαστα ομολογούν, “να δώσουν στους Τούρκους λίγη (πόσο λίγη άραγε) γη για ασφάλεια”. Δεν έπρεπε η Ιεραρχία να διατρανώσει τις εθνικές θέσεις που εκφράζει το σύνολο του Ελληνικού λαού για το Μακεδονικό, τους Βορειηοπειρώτες, το Αιγαίο, την Κύπρο, την καταδυνάστευση του Πατριαρχείου κτλ.; Εφερε τα θέματα προς συζήτηση στην Ιεραρχία ο Μακαριότατος; ΟΧΙ.
Επομένως πώς δεν μίλησε; Μίλησε εύγλωττα με τη "σιωπή" του. Υπάρχει παράδειγμα προηγούμενου Αρχιεπισκόπου στη δισχιετή ιστορία της Εκκλησίας που σιωπούσε ή συμφωνούσε με τους εθνικούς μειοδότες;
Η Ιεραρχία ασχολήθηκε με το θέμα του ΑΜΚΑ και την "Κάρτα του Πολίτη"! Οχι όμως αυτεπαγγέλτως αλλά επειδή ξεσηκώθηκε ο κόσμος. Δεν θα έπρεπε ο ίδιος ο Αρχεπίσκοπος να φέρει το θέμα στη Διαρκή Σύνοδο και να κάνει την ανάλογη προετοιμασία ώστε όταν έλθει στην Ιεραρχία να ληφθούν αποφάσεις και όχι να παραπεμφθεί σε επιτροπές; Δεν ισχύει το ίδιο για το μάθημα των θρησκευτικών; Δεν ισχύει το ίδιο για τη συνεχιζόμενη αντικανονική κατάσταση στη Μητρόπολη Αττικής; Δεν έπρεπε ο Μακαριότατος να δώσει εντολές για να δρομολογηθεί η διαδικασία άμεσης καθαίρεσης του π. Παύλου Κουμαριανού; Και όμως! Τίποτα δεν έκανε από τα πιο πάνω. Πώς λοιπόν "σιωπά" ο Αρχιεπίσκοπος;
Ο Αρχιεπίσκοπος ΔΕΝ σιωπά! Είναι λαλίστατος με την ένοχη σιωπή του που σκοπό έχει να βοηθήσει τους άθεους κρατούντες, με την ανοιχτή υποστήριξή του προς τα άνομά τους σχέδια, με την επίπληξη όσων ενδιαφέρονται για τα εθνικά μας θέματα, με τις υπόγειες παρασκηνιακές μεθοδεύσεις του, με τον εναγκαλισμό των Οικουμενιστών, των Νεοβαρλααμιτών, των “συναφειακών”, των “μεταπατερικών” και των κάθε λογής νεωτεριστών και με την προώθηση εντελώς ακατάλληλων προσώπων και στο επισκοπικό αξίωμα και στις επιτελικές θέσεις της Εκκλησίας.
Ενα τελευταίο ερώτημα Σεβασμιότατε Ναυπάκτου: Μπορείτε να κατονομάσετε έστω και ένα φερέγγυο πρόσωπο που είναι στενός συνεργάτης του Μακαριότατου εκτός από τη Σεβασμιότητά σας;
Διαβάστε περισσότερα...
0 σχόλια
Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος είναι ένας διακεκριμένος Μητροπολίτης Εκκλησίας της Ελλάδος με πολλές και μεγάλες αρετές. Εχει σπάνια πατερική κατάρτιση, βαθύ και ορθόδοξο θεολογικό νου, μεγάλη ποιμαντική πείρα, διαφάνεια ακατηγόρητου ηθικού βίου και πολλά άλλα χαρίσματα που τον καθιστούν.....
φωτεινό φάρο της Εκκλησιαστικής μας ζωής.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ "ΣΙΩΠΗ" ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
________________
Πρόσφατα δημοσίευσε άρθρο στο οποίο αναφέρεται στη “σιωπή” του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου με το οποίο υπερασπίζεται τη στάση του Αρχιεπισκόπου και δηλώνει ότι είναι διαφορετική η ιδιοσυγκρασία του από τους προκατόχους του πλην όμως η προσφορά του και η στάση του δεν είναι επιλήψιμη.
Ορισμένα από αυτά που έγραψε ο Σεβασμιότατος Ναυπάκτου είναι ορθά, ορισμένα άλλα είναι λανθασμένα και ορισμένα άλλα μπορούν να γίνουν δεκτά αν ερμηνευθούν με συγκεκριμένο τρόπο.
Καταρχήν συμφωνώ με το Σεβασμιότατο ότι ο Μακαριότατος δεν σιωπά, όπως ατυχώς τον κατηγορούν πολλοί. Η αλήθεια είναι ότι είναι λαλίστατος. Και επειδή κάνει καίριες παρεμβάσεις αλλά και επειδή η σιωπή του για άλλα θέματα είναι εύλαλη. Για να ακριβολογούμε “σπάει κόκκαλα” κατά τη λαική έκφραση.
ΓΙΑ ΠΟΙΑ "ΣΙΩΠΗ" ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ;
_______________________
Για ποια "σιωπή" του Αρχιεπισκόπου έχουμε αντιρρήσεις; Γι' αυτή που καλύπτει τους άθεους κρατούντες, τους Οικουμενιστές, τους Νεοβαρλααμίτες, τους νεωτεριστές, τους “μεταπατερικούς”, τους “συναφειακούς”, τους πολέμιους της Εκκλησίας, όσους επιβουλεύονται την εδαφική μας ακεραιότητα και την πολιτιστική μας ιδιοπροσωπία, όσους πολεμούν τη γλώσσα και την πίστη μας, όσους ψηφίζουν αντιχριστιανικούς νόμους, όσους απεργάζονται συστηματικά τον απογαλακτισμό του ευλογημένου μας Γένους από την τροφό του την Ορθόδοξη Εκκλησία, όσους ρίχνουν αφειδώς νερό στο μύλο της παγκοσμιοποίησης, της σχετικοκρατίας και της Νέας Εποχής.
Για όλα τα πιο πάνω ο Μακαριότατος μερικές φορές σιωπά ολότελα ενώ έπρεπε να μιλά δημόσια και έντονα. Με τη “σιωπή” του όμως αυτή αφήνει ορθάνοιχτες λεωφόρους στους άθεους και στους εκκλησιομάχους και τους ενθαρρύνει έτσι να ολοκληρώσουν ανενόχλητοι το έργο τους.
Σε ορισμένες άλλες περιπτώσεις κάνει ξεκάθαρες δηλώσεις που υποβοηθούν τους άθεους κυβερνώντες είτε αναθέτει τα φλέγοντα θέματα σε επιτροπές και υποεπιτροπές, ώστε να απονευρώνει τα κατά Θεόν αιτήματα και να κάνει πλάτες στα αντιχριστιανικά σχέδια.
Πώς επομένως σιωπά ο Μακαριότατος, όπως ορισμένοι τον κατηγορούν;
Λαλίστατος είναι και με τη "σιωπή" του και με τις ξεκάθαρες του δηλώσεις και με όσα ενθαρρύνει άλλους να λέγουν (Παύλο Κουμαριανό, Σταύρο Γιαγκάζογλου, Ζακύνθου Χρυσόστομο, Ιωαννίνων Θεόκλητο, Μεσσηνίας Χρυσόστομο, κτλ.) και με αυτές τις δηλώσεις αντιμάχεται ανοιχτά τα συμφέροντα της Εκκλησίας.
Αρα ο Σεβασμιότατος Ναυπάκτου έχει δίκαιο να λέγει ότι ο Μακαριότατος δεν σιωπά όπως άδικα κατηγορείται από ορισμένους.
Ορισμένοι άλλοι επίσης κατηγορούν τον Μακαριότατο ότι είναι “αχυρένιος” ενώ στην πραγματικότητα ο Αρχιεπίσκοπος είναι πλήρως κυρίαρχος της κατάστασης. Ξέρει και πώς να διοικήσει, και τι να πει και τι να μην πει και τελικά περνά αυτό που θέλει χωρίς βαβούρα και ουσιαστικές αντιστάσεις.
Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΙ ΤΟΥ
________________
Η κριτική του Σεβασμιότατου Ναυπάκτου προς τον προκάτοχο του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου μακαριστό Χριστόδουλο είναι ορθή. Δυστυχώς ο αείμνηστος ήταν κύμβαλον αλαλάζον και όλοι όσοι φωνασκούν για αντιπολιτευτικούς λόγους από την ομάδα των Χριστοδουλικών είναι αφερέγγυοι. Ο Μακαριότατος Χριστόδουλος είναι παράδειγμα προς αποφυγή. Οχι προς μίμηση. Οσοι λοιπόν ενθυμούνται "ημερών αρχαίων" την εποχή της κάμερας και του μικρόφωνου που δεν απουσιάζε ούτε από το ιερό βήμα κατά την τέλεση της φρικωδεστάτης θυσίας κάνουν καλά να αντιληφθούν ότι όσο λιγότερο μας θυμίζουν τον Χριστόδουλο τόσο περισσότερο γίνεται πειστική η κριτική τους για το σημερινό Αρχεπίσκοπο. Επομένως πάρα πολύ καλά κάνει ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος που δεν συμπεριφέρεται όπως το Χριστόδουλο.
Το ερώτημα, Σεβασμιότατε Ναυπάκτου, δεν είναι αν ο Μακαριότατος κ. Ιερώνυμος πρέπει να μιμηθεί τους αλήστου μνήμης Αρχιεπισκόπους Χριστόδουλο και Σεραφείμ αλλά αν πρέπει να μιμηθεί τον Μέγα Αρχιερέα Χριστό και τους Αγίους Αρχιερείς της Εκκλησίας μας που όλοι οι επίσκοποι πρέπει να έχουν ως πρότυπο. Δυστυχώς ο Μακαριότατος κ. Ιερώνυμος βρίσκεται πολύ μακρυά από το να ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΕΣΤΩ ΝΑ ΜΙΜΗΘΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟΝ ΠΟΙΜΕΝΑ ή ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ.
ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ
________________
Ποια δικαιολογία υπάρχει, Σεβασμιότατε Ναυπάκτου, για τη "σιωπή" του Αρχιεπισκόπου για τους αντιχριστιανικούς νόμους αναφορικά με το οικογενειακό δίκαιο που ψήφισε ή ετοιμάζεται να ψηφίσει η Πολιτεία; Ποια είναι η δικαιολογία για την ένοχη σιωπή του Μακαριότατου για το μάθημα των θρησκευτικών; Γιατί τον ορθοδοξομάχο Γιαγκάζογλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου τον διόρισε σε επιτελικές θέσεις της Εκκλησίας αντί να υψώσει φωνή προς κάθε κατεύθυνση για να διατηρηθεί ο ορθόδοξος και υποχρεωτικός χαρακτήρας των θρησκευτικών στα σχολεία μας;
Ποιο είναι το στενό περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Σεβασμιότατε; Ο Ιωαννίνων, ο Ζακύνθου, ο Γιαγκάζογλου, ο Δικαιάκος, ο Καρπαθάκης, ο Παύλος Κουμαριανός, ο Θερμός,ο Διαμαντίδης, ο Παπαθανασίου, οι άνθρωποι της Ακαδημίας του Βόλου, ο Μεσσηνίας, οι “Καιροσκόποι” και ει τίνες έτεροι του ιδίου φυράματος.
Μπορείτε να μας πείτε ποιος από αυτούς είναι έστω και στοιχειωδώς φερέγγυος και γιατί; Και αφού δεν μπορείτε δεν ισχύει το ρητό "πές μου τους φίλους σου για να σου πω ποιος είσαι";
Ποιους ανθρώπους προώθησε στην αρχιερωσύνη από την ημέρα που ανήλθε στο θρόνο ο Μακαριότατος, Σεβασμιότατε; Δεν αναφέρομαι στις πρώτες επισκοπικές εκλογές που οι υποψήφιοι του Αρχιεπισκόπου δεν κατόρθωσαν να εκλεγούν. Σε όλες τις μετέπειτα επισκοπικές εκλογές πόσοι εκ των αρχιερέων που υποστήριξε ο Μακαριότατος προς επισκοποίηση ΔΕΝ έχουν κωλύματα ιερωσύνης;
Επομένως πώς δεν μιλά ο Αρχιεπίσκοπος; Μιλά και παραμιλά. Μέχρι διασπάσεως των ακουστικών μας τυμπάνων. Μόνον που μιλά φάλτσα. Μιλά αντορθόδοξα. Μιλά αντικανονικά. Μιλά απαράδεκτα.
Γι’ αυτό τον κατηγορούμε! Οχι διότι δεν έγινε Χριστόδουλος! Θεός φυλάξοι να ξαναζήσουμε μέρες Χριστοδούλου. Αλλά όταν από το τηγάνι πέφτουμε στη φωτιά, πώς να μη τσουρουφλιστούμε; Ποια παρηγοριά μπορούμε να έχουμε;
Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!
_________
Η Εκκλησία της Ελλάδος μίλησε για τον Οικουμενισμό με πατερική πνοή με την απόφαση της Ιεραρχίας τον περασμένο Οκτώβριο. Και ο Μακαριότατος; Φρόντισε να παγιδεύσει την ιστορική απόφαση της Ιεραρχίας και να την ακυρώσει στην πράξη με την ανάθεση στο Μεσσηνίας την εκπροσώπηση της Εκκλησίας της Ελλάδος στο διάλογο.
Μηνύθηκε ο Μεσσηνίας από επισκόπους, Θεολόγους Καθηγητές του πανεπιστημίου, σωματεία, πιστούς. Εφερε ο Μακαριότατος προς συζήτηση το θέμα στην Ιεραρχία; ΟΧΙ.
Καταδίκασε η Διαρκής Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος το Νεοβαρλααμισμό. Και όμως! Ο Μητροπολίτης Πρεβέζης και άλλοι διεξάγουν κλεφτοπόλεμο και ακυρώνουν στην πράξη την κατά Θεόν συνοδική απόφαση. Εφερε ο Μακαριότατος το θέμα στην Ιεραρχία για συζήτηση για να ληφθεί απόφαση της Συνόδου της Ιεραρχίας; ΟΧΙ.
Μας κυβερνούν άνθρωποι που θέλουν, όπως ανενδοίαστα ομολογούν, “να δώσουν στους Τούρκους λίγη (πόσο λίγη άραγε) γη για ασφάλεια”. Δεν έπρεπε η Ιεραρχία να διατρανώσει τις εθνικές θέσεις που εκφράζει το σύνολο του Ελληνικού λαού για το Μακεδονικό, τους Βορειηοπειρώτες, το Αιγαίο, την Κύπρο, την καταδυνάστευση του Πατριαρχείου κτλ.; Εφερε τα θέματα προς συζήτηση στην Ιεραρχία ο Μακαριότατος; ΟΧΙ.
Επομένως πώς δεν μίλησε; Μίλησε εύγλωττα με τη "σιωπή" του. Υπάρχει παράδειγμα προηγούμενου Αρχιεπισκόπου στη δισχιετή ιστορία της Εκκλησίας που σιωπούσε ή συμφωνούσε με τους εθνικούς μειοδότες;
Η Ιεραρχία ασχολήθηκε με το θέμα του ΑΜΚΑ και την "Κάρτα του Πολίτη"! Οχι όμως αυτεπαγγέλτως αλλά επειδή ξεσηκώθηκε ο κόσμος. Δεν θα έπρεπε ο ίδιος ο Αρχεπίσκοπος να φέρει το θέμα στη Διαρκή Σύνοδο και να κάνει την ανάλογη προετοιμασία ώστε όταν έλθει στην Ιεραρχία να ληφθούν αποφάσεις και όχι να παραπεμφθεί σε επιτροπές; Δεν ισχύει το ίδιο για το μάθημα των θρησκευτικών; Δεν ισχύει το ίδιο για τη συνεχιζόμενη αντικανονική κατάσταση στη Μητρόπολη Αττικής; Δεν έπρεπε ο Μακαριότατος να δώσει εντολές για να δρομολογηθεί η διαδικασία άμεσης καθαίρεσης του π. Παύλου Κουμαριανού; Και όμως! Τίποτα δεν έκανε από τα πιο πάνω. Πώς λοιπόν "σιωπά" ο Αρχιεπίσκοπος;
Ο Αρχιεπίσκοπος ΔΕΝ σιωπά! Είναι λαλίστατος με την ένοχη σιωπή του που σκοπό έχει να βοηθήσει τους άθεους κρατούντες, με την ανοιχτή υποστήριξή του προς τα άνομά τους σχέδια, με την επίπληξη όσων ενδιαφέρονται για τα εθνικά μας θέματα, με τις υπόγειες παρασκηνιακές μεθοδεύσεις του, με τον εναγκαλισμό των Οικουμενιστών, των Νεοβαρλααμιτών, των “συναφειακών”, των “μεταπατερικών” και των κάθε λογής νεωτεριστών και με την προώθηση εντελώς ακατάλληλων προσώπων και στο επισκοπικό αξίωμα και στις επιτελικές θέσεις της Εκκλησίας.
Ενα τελευταίο ερώτημα Σεβασμιότατε Ναυπάκτου: Μπορείτε να κατονομάσετε έστω και ένα φερέγγυο πρόσωπο που είναι στενός συνεργάτης του Μακαριότατου εκτός από τη Σεβασμιότητά σας;
Διαβάστε περισσότερα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου