Κυριακή, 17 Απριλίου 2011
Στο πένθος βυθίστηκε η Θεσσαλονίκη έφυγε ο Νίκος Παπάζογλου..........
Έχασε την μάχη για την ζωή ο Νίκος Παπάζογλου, ο οποίος έφυγε το πρωί της Κυριακής από τη ζωή σε ηλικία 63 ετών.
Η κηδεία του θα γίνει αύριο στις 16:00, από τον ιερό ναό Αγίου Θεράποντα στην Τούμπα.
Ο γνωστός τραγουδοποιός άφησε την τελευταία του πνοή στο σπίτι του, ενώ μία εβδομάδα πριν είχε βγει από το νοσοκομείο, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια «πάλευε» με τον καρκίνο.
Λίγα λόγια για την ζωή και την καριέρα του
Από τα γνήσια παιδιά της Μακεδονίας ο Νίκος Παπάζογλου, γέννημα θρέμμα Θεσσαλονίκης. Από εκεί ξεκινά τη συστηματική του απασχόληση με τη μουσική στα....
τέλη της δεκαετίας του '60.
Σε ένα μικρό στούντιο γράφει τα πρώτα του τραγούδια και κάποια από αυτά τραγουδιούνται από τον Πασχάλη, τον οποίο αντικατέστησε στους OLYMPIANS για να κάνει τη στρατιωτική του θητεία!
Οι αρχές της δεκαετίας του '70 τον βρίσκουν στο Aachen της Γερμανίας με το Σαλονικιώτικο συγκρότημα ZEALOT (ΖΗΛΩΤΗΣ). Κάνει προσπάθειες να προωθήσει τη δουλειά του στον ευρωπαϊκό χώρο και ηχογραφεί κάποια κομμάτια στο Μιλάνο.
Επιστρέφει στα πάτρια εδάφη το 1976. Το 1977 συμμετέχει στην παράσταση "Αχαρνής ο Αριστοφάνης που γύρισε από τα θυμαράκια", γεγονός που τον φέρνει σε επαφή με τους Διονύση Σαββόπουλο και Μανώλη Ρασούλη. Με αφορμή αυτή την παράσταση κυκλοφορεί ο ομώτιτλος δίσκος στον οποίο επίσης συμμετείχε.
Δυο χρόνια μετά, οι τρεις τους και ο Νίκος Ξυδάκης δημιουργούν αυτό που έμελλε να αφήσει σφραγίδα στη νεοελληνική μουσική σκηνή, το δίσκο "Η εκδίκηση της Γυφτιάς" με την χαμογελαστή εικόνα του Νίκου σε πρώτο πλάνο.
"Τρελλή κι αδέσποτη", "Κανείς εδώ δεν τραγουδά" και άλλα έντεκα κομμάτια που αγαπήθηκαν και τραγουδήθηκαν όσο λίγα.
Εχει ήδη με προσωπική εργασία και μεράκι "οικοδομήσει" το στούντιο του στην Κάτω Τούμπα, το γνωστό ΑΓΡΟΤΙΚΟΝ το οποίο γίνεται γι' αυτόν εργαλείο δημιουργίας μερικών από τα καλύτερα τραγούδια της τελευταίας εικοσαετίας στην Ελλάδα.
Έπεται λοιπόν συνέχεια, το 1979 με το "ΔΗΘΕΝ" των Ξυδάκη - Ρασούλη, στο οποίο τραγουδά μαζί με τον Δημήτρη Κοντογιάννη και τη Σοφία Διαμαντή.
Το 1983 πραγματοποιεί μερικές εμφανίσεις στο ΖΟΟΜ στην Αθήνα με την "Ταχεία Θεσσαλονίκης" που δεν είχαν την αναμενόμενη από το κοινό ανταπόκριση.
Την ίδια χρονιά συγκεντρώνει ότι είχε βγάλει από το πλούσιο υλικό της ψυχή του σε μελωδία με στίχο στο γνωστό σε όλους μας δίσκο "ΧΑΡΑΤΣΙ". Με αυτή τη δουλειά δεν κάνει απλά μια ακόμα έκπληξη αλλά σφραγίζει την ελληνική μουσική των νεότερων χρόνων. Δίσκος σταθμός, "επηρεάζει" αρκετούς νεότερους τραγουδοποιούς και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους που κυκλοφορεί ο Παπάζογλου αργότερα, δημιουργείται η "σχολή της Σαλλονίκης", το "ρεύμα Παπάζογλου"... Ο χαρακτηρισμός αφορά καλλιτέχνες που ακολουθούν τα χνάρια του και διδάσκονται από το ύφος του.
Στο "ΧΑΡΑΤΣΙ" ο Νίκος παντρεύει τη ροκιά με το "αχ", το μπαγλαμαδάκι με την ηλεκτρική κιθάρα και το τσέλο με το μπουζούκι σε ένα εκπληκτικό άκουσμα, αποδεικνύοντας πως ότι είναι γνήσιο δεν έχει όρια και κανονισμούς.
Στο εσωτερικό αυτής της δουλειάς ο ίδιος σημειώνει:
"Η μουσική μας παιδεία, αν μπορεί να ονομαστεί έτσι, είναι ένας κυκεώνας και φαίνεται αυτό στη μουσική που συνθέτουμε, φαίνεται και στις επιλογές μας όταν η ανάγκη και η ευκολία μας θέτουν μπροστά σε εκβιαστικά διλήμματα, οπόταν και αναγκαζόμαστε να πάρουμε θέση. Πάντως όποια απόφαση και να πάρουμε, προδίδουμε ένα κομμάτι του εαυτού μας, γιατί τα ετερόκλητα μας συνιστούν. Η αγάπη είναι ισχυρότερο πράγμα από τη διαφορά, το ζήτημα είναι να συγκεράσουμε τις μουσικές μας αντιθέσεις, που είναι και οι δικές μας αντιθέσεις, σ' ένα μεικτό και νόμιμο μουσικό είδος".
Το μήνυμα του Νίκου βρήκε χιλιάδες αποδέκτες, αν κρίνει κανείς το γεγονός ότι εκτός από την αρχική κυκλοφορία του, επανακυκλοφορεί στην αγορά (cd) το 1988 και το 1996!
Είκοσι χρόνια μετά και το κλασσικό τραγούδι "ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ" στάζει μέλι, αγαπιέται, σκούπιζει δακρυσμένα μάγουλα και σιγοτραγουδιέται ακόμα με το ίδιο πάθος.
Όπως επίσης ο "Υδροχόος", "Λεμόνι στην πορτοκαλιά" του Μανώλη Ρασούλη και της Βάσως Αλαγιάννη, το "Χαράτσι" του Σιμώτα (στίχος) και τα "Καρυάτιδα", "Στάλα-στάλα", "Με το τραγούδι", "Ευχή", "Χθες βράδυ", "Πέρασα έτσι", "Χτυπάει τηλέφωνο".
Εκτός όμως από τις προσωπικές του δουλειές, τον συναντάμε στη "Ρεζέρβα" (1984) και στο "Ζήτω το ελληνικό τραγούδι" (1986) του Σαββόπουλου. Επίσης στο "Πότε Βούδας πότε Κούδας" δίσκος του Μ. Ρασούλη (1986) όπου τραγουδά το ομότιτλο κομμάτι. Αλλά και στο "Σείριο υπάρχουνε παιδιά" του Χατζιδάκη το 1988.
Στο δίσκο "Ολοι δικοί μας είμαστε" με τους Μ. Ρασούλη, Χ. Νικολόπουλο και Π. Τερζή και στο "Σκόρπια 1" του Μ. Ρασούλη με τη Γλυκερία.
Παράλληλα κυκλοφορούν και οι δικοί του δίσκοι "ΜΕΣΩ ΝΕΦΩΝ" το 1986 και "ΣΥΝΕΡΓΑ" το 1991. Την ίδια χρονιά 30 Σεπτέμβρη 1991 ηχογραφεί και κυκλοφορεί την "ΕΠΙΤΟΠΙΟΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ" από το θέατρο του Λυκαβηττού.
Διαχρονικές σιωπηλές επιτυχίες, τα τραγούδια των δίσκων του, "Ένα κι ένα", "Ο μοναχός ο άνθρωπος", "Στη ρωγμή του χρόνου", "Φύσηξε ο Βαρδάρης", "Καλημέρα", "Είναι αργά", "Απόψε σιωπηλοί", "Δεν είμαι ποιητής", "Νυκτερινό Α' και Β'", "Όμως εγώ", "Μάτια μου" και τόσες άλλες.
Το 1995 κυκλοφορεί η τελευταία του (μέχρι σήμερα) δουλειά "ΟΤΑΝ ΚΥΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΠΑΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΥΡΟΥΔΑ" (πουρούδα: στα κυπριακά το κλάξον του ποδηλάτου).
Όλες οι δουλειές του έχουν ηχογραφηθεί στο ΑΓΡΟΤΙΚΟΝ με την ετικέτα "Στρόγγυλοι δίσκοι".
Άξιες αναφοράς είναι και οι συνεργασίες του (στις περισσότερες είχε την επιμέλεια) με το Μανώλη Λιδάκη, τη Γλυκερία, τη Χορωδία Αιγαίου, τη Σαραγούδα Γιασεμή, τους Παλαιολόγους, το Λουδοβίκο των Ανωγείων, τη Νένα Βενετσάνου, τη Λιζέτα Καλημέρη, την Κατερίνα Σιαπάντα, τη Όλγα Δεραινίτη κ.α.
Η φωνή του ήταν προικισμένη με ιδιαίτερη χαρακτηριστική χροιά. Βαθύς λυγμός το άκουσμά της, τραγουδοποιός που νιώθει ό,τι με μελωδία ξεστομίζει. Η πορεία και το ύφος του πιστοποιούν όχι απλά τη γνησιότητά του, αλλα μας μαθαίνουν πως τα τραγούδια που είναι αληθινά, αγγίζουν την ψυχή μας χωρίς επεξεργασία και υστερίες.
OXI ALLO KAPBOYNO
Η κηδεία του θα γίνει αύριο στις 16:00, από τον ιερό ναό Αγίου Θεράποντα στην Τούμπα.
Ο γνωστός τραγουδοποιός άφησε την τελευταία του πνοή στο σπίτι του, ενώ μία εβδομάδα πριν είχε βγει από το νοσοκομείο, καθώς τα τελευταία δύο χρόνια «πάλευε» με τον καρκίνο.
Λίγα λόγια για την ζωή και την καριέρα του
Από τα γνήσια παιδιά της Μακεδονίας ο Νίκος Παπάζογλου, γέννημα θρέμμα Θεσσαλονίκης. Από εκεί ξεκινά τη συστηματική του απασχόληση με τη μουσική στα....
τέλη της δεκαετίας του '60.
Σε ένα μικρό στούντιο γράφει τα πρώτα του τραγούδια και κάποια από αυτά τραγουδιούνται από τον Πασχάλη, τον οποίο αντικατέστησε στους OLYMPIANS για να κάνει τη στρατιωτική του θητεία!
Οι αρχές της δεκαετίας του '70 τον βρίσκουν στο Aachen της Γερμανίας με το Σαλονικιώτικο συγκρότημα ZEALOT (ΖΗΛΩΤΗΣ). Κάνει προσπάθειες να προωθήσει τη δουλειά του στον ευρωπαϊκό χώρο και ηχογραφεί κάποια κομμάτια στο Μιλάνο.
Επιστρέφει στα πάτρια εδάφη το 1976. Το 1977 συμμετέχει στην παράσταση "Αχαρνής ο Αριστοφάνης που γύρισε από τα θυμαράκια", γεγονός που τον φέρνει σε επαφή με τους Διονύση Σαββόπουλο και Μανώλη Ρασούλη. Με αφορμή αυτή την παράσταση κυκλοφορεί ο ομώτιτλος δίσκος στον οποίο επίσης συμμετείχε.
Δυο χρόνια μετά, οι τρεις τους και ο Νίκος Ξυδάκης δημιουργούν αυτό που έμελλε να αφήσει σφραγίδα στη νεοελληνική μουσική σκηνή, το δίσκο "Η εκδίκηση της Γυφτιάς" με την χαμογελαστή εικόνα του Νίκου σε πρώτο πλάνο.
"Τρελλή κι αδέσποτη", "Κανείς εδώ δεν τραγουδά" και άλλα έντεκα κομμάτια που αγαπήθηκαν και τραγουδήθηκαν όσο λίγα.
Εχει ήδη με προσωπική εργασία και μεράκι "οικοδομήσει" το στούντιο του στην Κάτω Τούμπα, το γνωστό ΑΓΡΟΤΙΚΟΝ το οποίο γίνεται γι' αυτόν εργαλείο δημιουργίας μερικών από τα καλύτερα τραγούδια της τελευταίας εικοσαετίας στην Ελλάδα.
Έπεται λοιπόν συνέχεια, το 1979 με το "ΔΗΘΕΝ" των Ξυδάκη - Ρασούλη, στο οποίο τραγουδά μαζί με τον Δημήτρη Κοντογιάννη και τη Σοφία Διαμαντή.
Το 1983 πραγματοποιεί μερικές εμφανίσεις στο ΖΟΟΜ στην Αθήνα με την "Ταχεία Θεσσαλονίκης" που δεν είχαν την αναμενόμενη από το κοινό ανταπόκριση.
Την ίδια χρονιά συγκεντρώνει ότι είχε βγάλει από το πλούσιο υλικό της ψυχή του σε μελωδία με στίχο στο γνωστό σε όλους μας δίσκο "ΧΑΡΑΤΣΙ". Με αυτή τη δουλειά δεν κάνει απλά μια ακόμα έκπληξη αλλά σφραγίζει την ελληνική μουσική των νεότερων χρόνων. Δίσκος σταθμός, "επηρεάζει" αρκετούς νεότερους τραγουδοποιούς και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους που κυκλοφορεί ο Παπάζογλου αργότερα, δημιουργείται η "σχολή της Σαλλονίκης", το "ρεύμα Παπάζογλου"... Ο χαρακτηρισμός αφορά καλλιτέχνες που ακολουθούν τα χνάρια του και διδάσκονται από το ύφος του.
Στο "ΧΑΡΑΤΣΙ" ο Νίκος παντρεύει τη ροκιά με το "αχ", το μπαγλαμαδάκι με την ηλεκτρική κιθάρα και το τσέλο με το μπουζούκι σε ένα εκπληκτικό άκουσμα, αποδεικνύοντας πως ότι είναι γνήσιο δεν έχει όρια και κανονισμούς.
Στο εσωτερικό αυτής της δουλειάς ο ίδιος σημειώνει:
"Η μουσική μας παιδεία, αν μπορεί να ονομαστεί έτσι, είναι ένας κυκεώνας και φαίνεται αυτό στη μουσική που συνθέτουμε, φαίνεται και στις επιλογές μας όταν η ανάγκη και η ευκολία μας θέτουν μπροστά σε εκβιαστικά διλήμματα, οπόταν και αναγκαζόμαστε να πάρουμε θέση. Πάντως όποια απόφαση και να πάρουμε, προδίδουμε ένα κομμάτι του εαυτού μας, γιατί τα ετερόκλητα μας συνιστούν. Η αγάπη είναι ισχυρότερο πράγμα από τη διαφορά, το ζήτημα είναι να συγκεράσουμε τις μουσικές μας αντιθέσεις, που είναι και οι δικές μας αντιθέσεις, σ' ένα μεικτό και νόμιμο μουσικό είδος".
Το μήνυμα του Νίκου βρήκε χιλιάδες αποδέκτες, αν κρίνει κανείς το γεγονός ότι εκτός από την αρχική κυκλοφορία του, επανακυκλοφορεί στην αγορά (cd) το 1988 και το 1996!
Είκοσι χρόνια μετά και το κλασσικό τραγούδι "ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ" στάζει μέλι, αγαπιέται, σκούπιζει δακρυσμένα μάγουλα και σιγοτραγουδιέται ακόμα με το ίδιο πάθος.
Όπως επίσης ο "Υδροχόος", "Λεμόνι στην πορτοκαλιά" του Μανώλη Ρασούλη και της Βάσως Αλαγιάννη, το "Χαράτσι" του Σιμώτα (στίχος) και τα "Καρυάτιδα", "Στάλα-στάλα", "Με το τραγούδι", "Ευχή", "Χθες βράδυ", "Πέρασα έτσι", "Χτυπάει τηλέφωνο".
Εκτός όμως από τις προσωπικές του δουλειές, τον συναντάμε στη "Ρεζέρβα" (1984) και στο "Ζήτω το ελληνικό τραγούδι" (1986) του Σαββόπουλου. Επίσης στο "Πότε Βούδας πότε Κούδας" δίσκος του Μ. Ρασούλη (1986) όπου τραγουδά το ομότιτλο κομμάτι. Αλλά και στο "Σείριο υπάρχουνε παιδιά" του Χατζιδάκη το 1988.
Στο δίσκο "Ολοι δικοί μας είμαστε" με τους Μ. Ρασούλη, Χ. Νικολόπουλο και Π. Τερζή και στο "Σκόρπια 1" του Μ. Ρασούλη με τη Γλυκερία.
Παράλληλα κυκλοφορούν και οι δικοί του δίσκοι "ΜΕΣΩ ΝΕΦΩΝ" το 1986 και "ΣΥΝΕΡΓΑ" το 1991. Την ίδια χρονιά 30 Σεπτέμβρη 1991 ηχογραφεί και κυκλοφορεί την "ΕΠΙΤΟΠΙΟΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ" από το θέατρο του Λυκαβηττού.
Διαχρονικές σιωπηλές επιτυχίες, τα τραγούδια των δίσκων του, "Ένα κι ένα", "Ο μοναχός ο άνθρωπος", "Στη ρωγμή του χρόνου", "Φύσηξε ο Βαρδάρης", "Καλημέρα", "Είναι αργά", "Απόψε σιωπηλοί", "Δεν είμαι ποιητής", "Νυκτερινό Α' και Β'", "Όμως εγώ", "Μάτια μου" και τόσες άλλες.
Το 1995 κυκλοφορεί η τελευταία του (μέχρι σήμερα) δουλειά "ΟΤΑΝ ΚΥΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΠΑΙΞΕ ΤΗΝ ΠΟΥΡΟΥΔΑ" (πουρούδα: στα κυπριακά το κλάξον του ποδηλάτου).
Όλες οι δουλειές του έχουν ηχογραφηθεί στο ΑΓΡΟΤΙΚΟΝ με την ετικέτα "Στρόγγυλοι δίσκοι".
Άξιες αναφοράς είναι και οι συνεργασίες του (στις περισσότερες είχε την επιμέλεια) με το Μανώλη Λιδάκη, τη Γλυκερία, τη Χορωδία Αιγαίου, τη Σαραγούδα Γιασεμή, τους Παλαιολόγους, το Λουδοβίκο των Ανωγείων, τη Νένα Βενετσάνου, τη Λιζέτα Καλημέρη, την Κατερίνα Σιαπάντα, τη Όλγα Δεραινίτη κ.α.
Η φωνή του ήταν προικισμένη με ιδιαίτερη χαρακτηριστική χροιά. Βαθύς λυγμός το άκουσμά της, τραγουδοποιός που νιώθει ό,τι με μελωδία ξεστομίζει. Η πορεία και το ύφος του πιστοποιούν όχι απλά τη γνησιότητά του, αλλα μας μαθαίνουν πως τα τραγούδια που είναι αληθινά, αγγίζουν την ψυχή μας χωρίς επεξεργασία και υστερίες.
OXI ALLO KAPBOYNO
40 σχόλια:
ΑΝΤΙΟ ΝΙΚΟ ΚΑΛΟ ΚΑΤΕΥΟΔΙΟ
ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ
ΜΕΓΑΛΕ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗ
Καλό ταξίδι μεγάλε...ΤΡΕΛΛΗ ΚΙ ΑΔΕΣΠΟΤΗ ΠΑΡ΄ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΕΤΣΙ ΣΕ ΘΕΛΩ ΕΤΣΙ ΕΙΣΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ.....θΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ!!
εφυγε ο μανωλης τωρα παει καο ο νικος,αυτη ι πολη εμεινε ορφανη καλο ταξειδι
Καλο ταξιδι Νικολα σ ευχαριστουμε για τα τραγουδια σου για μενα ησουν ο πιο κορυφαιος τραγουδοποιος
Ορφάνεψε η Θεσσαλονίκη!
Φεύγουν μεγάλες μορφές τώρα τελευταία,η μία πάνω στην άλλη,λες και αηδιάζουν με το σκηνικό γύρω τους!
Ορφάνεψε η Θεσσαλονίκη!Ορφάνεψε η Ελλάδα ολόκληρη
Τι γίνεται ρε παιδιά, τι θανατικό έχει πέσει;
ΗΤΑΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΝΙΚΟ...
Ε να μη λυπούμαστε,φεύγουν οι καλοί,μας αποχαιρετούν εκείνοι που θα πρεπε να μένουν,φεύγουν αθόρυβα και σεμνά,και τί μένει..?
ΜΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ......ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΙΚΟ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΨΥΛΑ
Μένει το έργο τους φίλε 2:54... μένει το έργο τους!
:(
Εφυγε απο τη ΣΑΠΙΛΑ ο ανθρωπος......!!!
Μολις το εμαθα.Στεναχωρεθηκα πολυ.
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ.
Τι 'χαράτσι' είναι αυτό ρε Νίκο που μας επέβαλες?Τώρα,αυτό το καιρό που όλα τα φώτα χαμηλώνουν?Καλό σου ταξίδι.
Μπαίνουμε στόν Υδροχόο
και θ' ανάψουνε φωτιές
οι καιροί νερό θα φέρουν
έτσι λεν αυτοί που ξέρουν
κι όμως θα καούν καρδιές
Όλα τριγύρω αλλάζουνε
κι όλα τα ίδια μένουν
και μένα τα χεράκια της
με λύνουν και με δένουν
Μπαίνουμε στον Υδροχόο
και θα φύγουν οι Ιχθείς
Έτσι ήτανε γραμμένα
Μέσα στ' άστρα τα σβησμένα
Που 'χα δει στα μάτια της
kalo taksidi.. S'agapame
Καλό σου ταξίδι χαμογελαστέ φίλε...!!!
Το επίπεδο του καλλιτέχνη εκφράζεται από τα σχόλια του καθενός που όλα κινούνται στην ίδια κατεύθυνση.
Η πορεία και το ύφος του να γίνουν οδηγός της πορείας μας.
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΙΚΟ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ...
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΙΚΟ. ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΡΕΛΟΙ ΚΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΟΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ
Μα γιατί το τραγούδι να ΄ναι λυπητερό...Νίκο?Στο εξής η φωνή σου χωρίς τη φυσική σου παρουσία θα μας συντροφεύει!
θα μεινεις για παντα στις καρδιες μας ΑΞΕΧΑΣΤΕ ΝΙΚΟΛΑΚΗ!!!!γλεντουσαμε παντα με τα τραγουδια σου!!ευχομαι να γλεντας και κει που εισαι!!!
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ... ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΡΙΛΗΣ
ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΜΟΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΝΑΝΟΥΡΙΖΕΙ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΙΗΤΗΣ ....
Α ΡΕ ΝΙΚΟ ΔΕΝ ΚΛΑΙΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΙΟΥΔΑΣ ΚΛΑΙΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΣ
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕΓΑΛΕ! ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ.
Καλό ταξίδι καλλιτέχνη... Μας άφησες το σπουδαίο έργο σου. Καλό ταξίδι.
Νικόλα να σαι σίγουρος ότι με το τραγούδι, με το κρασί, σαν πέφτει το βραδάκι, στο νου μας θα έρχεσαι κι εσύ, και θα μας πιάνει το μεράκι"
Καλά γλέντια με το Ρασούλη, το Λοίζο, τον Άσιμο, τον Παύλο και τον Ξυλούρη
ένας ΓΝΗΣΙΟΣ Καλλιτέχνης "έφυγε" νωρίς...
γεια σου Νικόλα...
ΔΕ ΚΛΑΙΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑΝΕ ΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΑ...
ΓΙΑ ΜΕΝΑΝΕ ΚΛΑΙΩ ΠΟΥ ΟΡΦΑΝΕΨΑ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΧΑΡΟΥΝ ΚΙ ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ!!!
ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ .....
(ΤΟΝ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΧΑΡΟΣ)
θΑ ΣΕ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΟ. ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΟΥΝ...
Το πάνθεον των αδικοχαμένων καλλιτεχνών:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgRFQebNfRPLIurC1_CTTBfSeivjpRqC5a9mNDwDPqPySzy_dOmguEGBewtBBwPAlIRJ7XXsmL4_qGrHGfCPtyYcrOtg0Ke5NKi5hBDH7CqbG94BBvr2OhivVdZ8pnOtScPOZ2h6aKDfGY/s1600/athina.jpg
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΙΚΟ ΘΑ ΧΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΗΓΟΡΟΥΜΑΣΤΕ
kalo taksidi trele k adespote...
Καλό ταξίδι Νίκο.....Εγώ δεν είμαι ποιητής.....
Αντιο Ψυχαρα....Μας λειπεις....
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΧΑΡΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΧΑΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ. ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΞΕΧΑΣΤΟΙ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ...ΓΕΙΑ ΣΟΥ !
kalo taksidi nikola!!!
σκατα,δεν εχω ορεξη να γραψω τιποτα.εφυγε ο νικολας καιεμεινε ο αντιχρηστος νεφελιμ κατασκοπος αμερικανοεβραιος ιεχωβας,ο παπανδρεου.
Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΓΥΡΙΣΜΟ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΝΑ ΒΑΔΙΣΕΙΣ,ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΑΔΕΙΑΝΗ...ΝΙΚΟΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ....