Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2011
Αυτό το ξέρατε;;; ....Αθ. Ζηλιασκόπουλος, ο Έλληνας δεν ξεπουλιέται και τιμά την πατρίδα του
Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος |
Γράφει ένας πολίτης
Ο κ. Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει διδάξει επί 16 έτη σε πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ελλάδας, με ειδίκευση στη βελτιστοποίηση συστημάτων μεταφορών. Θα μπορούσε να έχει το τουπέ του ειδήμονα, αλλά είναι ένας απλός και εξαιρετικά ευγενικός άνθρωπος, ο οποίος δεν έχει προδώσει τις ρίζες της καταγωγής του από
το Θούριο Εβρου. Οταν προκηρύχθηκαν θέσεις μέσω του open.\gov,
αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να αφήσει τη θεωρία και να περάσει στη δράση. «Πιστεύω ότι μπορώ να σώσω τον ΟΣΕ, διαφορετικά δεν θα δεχόμουν τη θέση αυτή»
έλεγε τις πρώτες ημέρες που βρέθηκε στην καρέκλα του επικεφαλής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Οι συνομιλητές του τον αντιμετώπιζαν με....
συγκατάβαση.
Εκείνος όμως μιλούσε με την πείρα πολλών ετών εργασίας στους αμερικανικούς σιδηροδρόμους. Εναν χρόνο αργότερα κατάφερε να μειώσει εντυπωσιακά το έλλειμμα του ΟΣΕ. Από 230 εκατ. ευρώ το έφθασε στα 55 εκατ. ευρώ. Ως το τέλος του έτους εκτιμά ότι ο ΟΣΕ θα μπορεί να παρουσιάσει τα πρώτα ευρώ κέρδους από την εποχή ίσως της ίδρυσής του!
Oι αριθμοί, όσο εντυπωσιακοί και αν είναι, δεν μπορούν να αποτυπώσουν το μέγεθος της προσπάθειας την οποία καταβάλλει ο κ. Ζηλιασκόπουλος. Η σύγχρονη ιστορία του ελληνικού σιδηροδρόμου είναι ένα απίστευτο αφήγημα σκανδάλων, πελατειακών σχέσεων, πλιάτσικου και παραλογισμού. Μια μικρογραφία, δηλαδή, του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Το «ξήλωμα» του... παρα-ΟΣΕ που είχε θεριέψει στο πλάι του κανονικού Οργανισμού, ο οποίος ρήμαζε, δεν ήταν εύκολη υπόθεση. Χρειάστηκε να βάλει βαθιά το μαχαίρι ο κ. Ζηλιασκόπουλος, να υψώσει σθεναρή αντίσταση απέναντι σε αδίστακτα συμφέροντα ο υπουργός Μεταφορών κ. Δ. Ρέππαςκαι να βάλουν πλάτη κόντρα στις πιέσεις συνδικαλιστικών στελεχών του ΠαΣοΚ ορισμένοι βουλευτές που γνώριζαν σε βάθος την υπόθεση, όπως ο κ. Γ. Φλωρίδης. Στην πορεία η υπόθεση εξυγίανσης του ΟΣΕ μετατράπηκε σε θρίλερ. Εκτοξεύτηκαν απειλές, σημαντικά έγγραφα φυγαδεύτηκαν από τις κεντρικές υπηρεσίες και κρύφτηκαν για λόγους ασφαλείας και κάποια παρακλάδια του θέματος έφθασαν ως το Μέγαρο Μαξίμου.
Η «Πρόοδος» των συνδικαλιστών
Το πουλόβερ άρχισε να ξηλώνεται από την εταιρεία «Πρόοδος», την οποία είχαν συστήσει συνδικαλιστές του ΠαΣοΚ με διευθυντικές θέσεις στον ΟΣΕ το 1995. Το σύστημα με το οποίο δούλευε η εταιρεία ήταν απλό: όταν ένας πελάτης ενδιαφερόταν για μεγάλες μεταφορές, οι αρμόδιοι του ΟΣΕ του έλεγαν ότι ο Οργανισμός δεν έχει την κατάλληλη υποδομή και τον έσπρωχναν προς τους ιδιώτες. Αυτοί έπαιρναν τη δουλειά και στη συνέχεια ο ΟΣΕ... έβρισκε την υποδομή και διακινούσε τα εμπορεύματα με έκπτωση που έφθανε ως 87%! Η «Πρόοδος» είχε κέρδη περί τα 70 εκατ. ετησίως και ο ΟΣΕ συσσώρευε ζημιές.
Οταν το πάρτι σταμάτησε, οι αντιδράσεις ήταν τόσο έντονες ώστε παρ΄ ολίγον να προκληθεί και διπλωματικό επεισόδιο. Σε κάποιο στάδιο της μεταφοράς εμπορευμάτων εμπλέκονταν και εταιρείες αυστριακών συμφερόντων. Οταν καταγγέλθηκαν οι συμβάσεις τους, ο αυστριακός πρεσβευτής χτύπησε την πόρτα του κ. Ζηλιασκόπουλου. Ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον άκουσε και του απηύθυνε μόνο μία ερώτηση. «Πώς γίνεται οι αμοιβές για αντίστοιχες μεταφορές με τον αυστριακό σιδηρόδρομο να κοστίζουν 18 ευρώ και με τον ελληνικό 3,5 ευρώ;». Ο πρεσβευτής κατανόησε την κατάσταση και έφυγε χωρίς να πει τίποτε άλλο. Από την πρώτη ημέρα της θητείας του ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ασχολήθηκε μόνο με την περιστολή των δαπανών. Εβαλε φρένο στις σπατάλες συντήρησης του δικτύου και στις κλοπές των υλικών. Επανεξέτασε τα φαραωνικά έργα που είχαν προγραμματιστεί και κατήγγειλε συμβάσεις. Περπάτησε μόνος του τα τρία χιλιόμετρα έξω από τη Θεσσαλονίκη, το μοναδικό τμήμα της γραμμής που συνδέει τα Σκόπια με την Αθήνα που δεν είναι ηλεκτροφόρο και έλυσε το μυστήριο των «βαγονιών-φαντασμάτων». Τα βαγόνια οδηγούνταν σε μια αποθήκη έξω από τη Θεσσαλονίκη και χρησίμευαν ως αποθήκες, τις οποίες το κύκλωμα μίσθωνε σε ιδιώτες για τη φύλαξη των εμπορευμάτων αντί 50 ευρώ την ημέρα ανά βαγόνι. Συνολικά στην αποθήκη βρέθηκαν 700 βαγόνια. Ξενοίκιασε το κτίριο του Προαστιακού στην Κρατίνου, το οποίο κόστιζε 1 εκατ. ευρώ ετησίως, και εγκατέστησε το προσωπικό στο κτίριο της Καρόλου.
Οταν τελείωσαν τα σκάνδαλα ξεκίνησε ο παραλογισμός. Ο ΟΣΕ την 1η Μαρτίου 2008 υπέγραψε μια σύμβαση με την εταιρεία Wasteel Ηellas. Αντικείμενο η υποστήριξη των κλιναμαξών με προσωπικό. Μέσω ενός υπεργολάβου το προσωπικό αυτό έφθασε στα 60 άτομα, τα οποία, όπως προβλεπόταν στη συμφωνία, δεν τα πλήρωνε η εταιρεία αλλά ο... ΟΣΕ. Ο μηνιαίος μισθός του κάθε υπαλλήλου ήταν 4.000 ευρώ, με υπερωρίες, επιδόματα και τα δώρα. Το μηναίο κόστος για τον Οργανισμό ανερχόταν σε 250.000 ευρώ.
Η σύμβαση δεν μπορούσε να σταθεί. Οταν όμως ολοκληρώθηκε ο έλεγχος αναδύθηκαν και άλλες λεπτομέρειες. Από τα 60 άτομα εμφανίζονταν στη δουλειά τους μόνο 20. Οι υπόλοιποι ήταν άφαντοι. Επιπλέον δεν μπορούσε να εφαρμοστεί σε αυτούς η ρύθμιση για την περικοπή των μισθών που έγινε στο Δημόσιο επειδή τυπικά δεν ανήκαν στον ΟΣΕ.
Γιοι, κόρες και συγγενείς
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος αποφάσισε να καταγγείλει τη σύμβαση, η οποία λήγει στις 28 Φεβρουαρίου. Αμέσως άρχισε η κατάθεση επερωτήσεων στη Βουλή για απολύσεις στον ΟΣΕ. Επιπλέον, οι 60 υπάλληλοι απαιτούν πλήρη αποζημίωση από τον ΟΣΕ σε περίπτωση απόλυσής τους και απειλούν ότι θα διεκδικήσουν δικαστικώς την επαναπρόσληψή τους στον Οργανισμό! Αν χάνεται κάπου το νήμα της λογικής, αυτό συμβαίνει επειδή ο εσωτερικός έλεγχος αποκάλυψε κάτι ακόμη. Οι περισσότεροι από τους υπαλλήλους αυτούς είναι γιοι, κόρες και συγγενείς συνδικαλιστών του ΟΣΕ, κυρίως προσκείμενων στη ΝΔ, αλλά όχι μόνο.
Αυτά που έγιναν μέσα σε έναν χρόνο μπορούν να γεμίσουν ολόκληρους τόμους. Αλλά αυτό που έχει σημασία είναι το μέλλον. Και στο μέλλον θα πρέπει να εξαλειφθούν τα τελευταία 55 εκατ. ευρώ του ελλείμματος. Οι επιλογές είναι δύο: Αύξηση των εισιτηρίων σε ορισμένες γραμμές με χαμηλό κόστος ώστε να φθάσουν στο 80% της τιμής του εισιτηρίου ΚΤΕΛ. Τα προσδοκώμενα έσοδα υπολογίζονται σε 25 εκατ. ευρώ ετησίως. Επίσης, «κόβονται» οι πολύ ζημιογόνες γραμμές, π.χ. Πάτρα- Καλαμάτα, η οποία έχει κόστος λειτουργίας 7,5 εκατ. ευρώ για τη μεταφορά κατά μέσο όρο τριών επιβατών ημερησίως. Οταν ολοκληρωθούν οι μετατάξεις και η διαπραγμάτευση των συλλογικών συμβάσεων, υπάρχουν πολλά και φιλόδοξα σχέδια για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου ώστε να γίνει ανταγωνιστικός, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη. Οι αγκυλώσεις του συστήματος όμως είναι τόσο μεγάλες ώστε σε ό,τι αφορά τον σιδηρόδρομο ισχύει η αρχαία ρήση «μηδένα προ του τέλους μακάριζε».
1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο στοίχιζαν οι πληροφορίες για τα δρομολόγια!
Με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 35.000 ευρώ και με δέκα υπαλλήλους του ΟΣΕ οι πληροφορίες για τα δρομολόγια των σιδηροδρόμων λειτουργούν άψογα χρησιμοποιώντας τον αριθμό 1110
Χαρακτηριστικό παράδειγμα θεωρείται η σύμβαση με το «11888» του ΟΤΕ. Προκειμένου να δίνει η υπηρεσία του ΟΤΕ πληροφορίες για τα δρομολόγια των τρένων ο ΟΣΕ κατέβαλλε 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Το ποσό αυτό κάλυπτε τις ανάγκες μισθοδοσίας 60 τηλεφωνητών και τηλεφωνητριών, δηλαδή ολόκληρου του προσωπικού που απασχολούσε η υπηρεσία «11888». Η σύμβαση καταγγέλθηκε. Με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 35.000 ευρώ και με 10 υπαλλήλους του ΟΣΕ οι πληροφορίες δρομολογίων λειτουργούν άψογα χρησιμοποιώντας τον αριθμό 1110. Το «11888» όμως δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Εχει στείλει δύο εξώδικα καταγγέλλοντας τη διακοπή της σύμβασης. Επιπλέον, οι τηλεφωνητές έδιναν στους ενδιαφερόμενους πολίτες το προσωπικό τηλέφωνο στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου. Η κατάσταση είχε γίνει αφόρητη ώσπου να βρεθεί λύση. Δύο γραμματείς ανέλαβαν να δίνουν πληροφορίες για τα δρομολόγια. Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία
web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.
Απορώ, πώς δεν τον ξήλωσαν ακόμη τα συμφέροντα ! ! !
άξιο λόγου θα ήταν κάποιος να ψάξει ποιοι ηγούνται του 11888, του χρυσού οδηγού, των αποκρατικοποιήσεων από που ήρθαν και τι στόχους έχουν... έχει ενδιαφέρον. γιατί στην Ελλάδα η πλειοψηφία των άλλων "Ελλήνων" κάνουν κύκλους γύρω από το μέλι και γεμίζουν τη χώρα με καβαλίνες....
34 σχόλια:
- Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ! ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΟΑΛΒΑΝΟΥΣ!
- ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΠΕΙΡΟ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟ ΠΟΥ ΕΚΔΙΟΧΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΑΘΗ ΤΙΠΟΤΑ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΑΙΑ ΔΙΩΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟ Η ΜΕΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΟΛΛΥ ΚΑΛΗ Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΑΣ
- ΕΔΙΩΞΑΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΑΦΙΣΣΟΚΟΛΗΤΕΣ.
- ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΟΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ.
ΟΣΕ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΠΑΤΟ ΠΗΓΑΔΙ.
ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΛΟΓΟΙ ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΟΝ ΟΣΕ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙΖ ΖΗΜΙΕΣ ΤΟΥ. - ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΜ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΣΟΚΟΣ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΙΣΤΕΥΤΟΣ.ΣΑΣ ΜΑΘΑΜΕ ΠΙΑ.
- Δηλαδή γίνεται αναφορά στα αυτονόητα που θα έπρεπε να ισχύουν απο δεκαετίες πριν και για κάποιον που κάνει τη δουλεια του και που κανένας δεν τον έβαλε με το ζόρι να την κάνει.
Μπράβο για αυτόν που πληρώνω με τους φόρους μου να κάνει τη δουλεια του....Τι να πω σε αυτή τη χώρα που ζω !! - ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ 30 ΑΔΗΛΩΤΑ ΒΑΓΟΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΔΗΛΩΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ
ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΤΑΝΟΥΝ
ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ
ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΕΙ ΔΙΣ. - ΑΥΤΟΣ Ο ΧΑΧΑΧΑ..
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑ - Η ΠΑΣΟΚΟΣ
Η ΝΔ
Η ΚΚΕ
Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Η ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΝΙΑΖΕΙ
ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ - Μπραβο στον κ.Ζηλιασκοπουλο. Του αξιζουν οντως συγχαρητηρια. Υπαρχει ομως και ενα ζητημα που πρεπει να λαβει υπ'οψην του.Οι γραμμες-συνδεσεις του εξωτερικου,που κοπηκαν τον περασμενο χειμωνα.Η επαναφορα τους θα εξυπηρετησει πληθος Ελληνων του εξωτερικου αλλα και πολλους τουριστες.
- ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΑΖΕΤΕ, ΝΑ ΕΥΧΕΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΞΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
- ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΤΡΕΝΟΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΟΚΟΣ?ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΟΥΜΕ?
- ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΝΔ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.
- ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει
ΧΑ να κάνει ο kώλος σου και να μη σταματάει - ΕΔΩ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟΝ ΟΣΕ?
- ΕΥΓΕ!!!!
ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ....
ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛ.ΠΕ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛ.ΠΕ. ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΣΠΡΟΦΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΛΟ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΙΔΡΥΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΠΡΟΦΟΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΑΣΧΟΛΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΠΡΟΦΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΩΪ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
**** ΤΟΥΣ ΤΗ ΜΑΝΑ!!!! ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΕΔΩ!!!! - "Έμπειρους υπαλλήλους" σε τι; στο μεγάλωμα του ελλείμματος;και δεν έφταιγαν μόνο οι κεφαλές. Αν αληθεύουν τα στοιχεία, ο άνθρωπος είναι αξιέπαινος. Τέτοιους χρειάζεται ο τόπος,γνώστες του αντικειμένου τους κι' όχι εγκάθετους κομματικούς ρουσφετολόγους. Να δουλεύουν αποδοτικά κι'επιτυχημένα μ' όποιαδήποτε κυβέρνηση.
- ΒΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΓΚΡΙΖΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΝΑ ΑΝΕΧΤΟΥΜΕ;ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ-ΠΑΡΟΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΤΟ ΒΗΜΑ" ΤΟΝ ΓΕΝΑΡΗ ΤΟΥ 2010(ΕΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ),ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΟ(ΑΡΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ).ΕΑΝ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΙΣ ΟΣΕΣ "ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ" ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΖΗΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΟΣ!ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΧΏ:ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΟΣΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΕΡΛΟΚ-ΖΗΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ; ΝΩΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
- ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΦΑΝΕ ΚΑΙ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΧΑΝΤΑΚΙ! ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΠΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ, ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ...
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ...ΤΟ ΜΕΙΩΣΕ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ;
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ; ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΖΗΜΙΕΣ; ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ 5 ΖΗΜΙΟΓΟΝΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ, ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΝΟΜΑΡΧΙΑ!!! - ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ. ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ. ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ, ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΗ, ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ - ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΞΕΖΟΥΜΙΖΕΙΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠ'ΑΠΕΙΡΟΝ...ΝΑ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ! ΤΩΡΑ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΚΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ.
- Πρωθυπουργός – Τσίρκουλο !
Απίστευτες σκηνές στην Σκιάθο !
Πριν από λίγη ώρα, ένας ηλικιωμένος τύπος
με ενδυμασία “κάγκουρα” (κολάν, γυαλιά διαστημάνθρωπου κλπ) έκανε ποδήλατο κατευθυνόμενος στην περιοχή “Κουκουναριές”
στην Σκιάθο.
Πίσω του ακολουθούσε μία υπερπολυτελείς λιμουζίνα “Lexus” αλλά και πάνοπλοι μοτοσικλετιστές!!
Το απίστευτο αυτό τσίρκο, τράβηξε όπως ήταν επόμενο την προσοχή των τουριστών που αναρωτιόντουσαν τι στην ευχή μπορεί να είναι αυτό που έβλεπαν.
Ορισμένοι μάλιστα, νόμιζαν πως τους έκαναν πλάκα και έψαχναν την Candid Camera για να μην γίνουν ρεζίλι…
Που να φανταστούν ότι αυτός ο θίασος ήταν ο πρωθυπουργός και η συνοδεία του στις καλοκαιρινές του διακοπές μακράς διαρκείας, όπου μετά την Πάρο και την Σκόπελο, βρίσκεται τώρα στην Σκιάθο…
Καταλαβαίνετε τα σχόλια που επακολούθησαν,
την ώρα που όλοι οι Ευρωπαίοι ηγέτες διέκοψαν τις διακοπές τους για να αντιμετωπίσουν τις πρωτοφανείς συνθήκες που πυροδότησε μία κυβέρνηση – θίασος της Ευρωζώνης…
Η οργή τους μάλιστα όταν πείστηκαν ότι δεν είναι φάρσα, αλλά όντως ο τύπος με το διαστημικό κράνος είναι ο Έλληνας πρωθυπουργός, ήταν έκδηλη… “This guy is a joke!” ήταν το ελαφρύτερο που ακούστηκε…
http://olympia.gr - απλε πολιτη που υπογραφεις αυτη τη μαλακια που καποιοι ονομαζουν αρθρο,αν ειχες τους απαιτουμενους ανδρικους αδενες(ορχεις) να υπογραψεις με το πραγματικο σου ονομα , σου υποσχομαι οτι θα σου επαιρνα και τα σωβρακα με την αγωγη για τις συκοφαντικες μαλακιες που σου παραγγειλαν να γραψεις
- ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ ΑΡΘΡΟ ΣΕ ΠΑΣΟΚΟΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΣΟΥ:
http://www.verianet.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=5257&Itemid=0#Scene_1 - ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΡΕ ΕΡΠΕΤΟ ΤΟΥ ΄΄ΒΗΜΑΤΟΣ΄΄ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑ ΠΕΙ , ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΡΙΚΟΥΣ ΑΔΕΝΕΣ ΣΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΞ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΑΦΟΥ ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΕΚΟΨΕ ΤΑ 2/3 ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΙ ΕΞΟΔΑ ΘΑ ΕΧΕΙ; ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΄ΡΧΕΤΕ ΕΜΕΤΟΣ.ΟΥΣΤ ΓΥΜΝΟΣΑΛΙΓΚΕΣ **** ΤΩΝ ΖΗΛΙΑΣΚΟΠΟΥΛΟ ΣΑΣ.
- ΑΙΣΧΟΣ ΡΕ ΑΛΗΤΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.
- Ο ΛΑΟΣ ΞΥΠΝΗΣΕ.
- ΡΕ ΑΛΗΤΗ ΞΕΦΤΥΛΗΣΜΕΝΕ ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ ΕΛΕΓΧΟ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ; ΕΣΥ ΤΙ ΜΙΣΘΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΄΄ΤΙΜΙΟ ΠΑΤΡΙΩΤΗ΄΄ ΠΟΥ ΑΠΩΛΕΙΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΄΄ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ΄΄ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ; ΠΕΣ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΑΛΗΤΗ ΟΤΙ Η ΩΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΤΕ; ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΛΥΦΕΙΣ Η ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΓΟΝΗ; ΚΑΡΑΦΛΟ ΣΚΟΥΛΙΚΗ.
- Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας πήρε 300.000 για το web-ticketing. ο συγκεκριμένος είναι καθηγητής στο Παν. Θεσσαλίας.... αυτοί που έκαναν το web-ticketing τι σχέση έχουν με τον κ. Ζιλιασκόπουλο και με το εργαστήριο του.... οεο
- Βρωμιαρηδες και πουλημενοι δημοσιοκαφροι του ΚΩΛΟΥ
- ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΜΠΙΖΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΦΟΥ ΕΜΑΘΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥΣ ΣΙΔ/ΜΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ, ΗΡΘΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΄ΤΡΕΝΟΣΚΙ΄ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΓΕΛΑΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΛΗ Η Β. ΕΛΛΑΔΑ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟ ΖΗΜΕΙΩΣΕ Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ;ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ; ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΤΣΙΡΚΟ ΚΑΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΩΝ ΤΟΥ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΄ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ΄ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ;
- Χαίρω πολύ κύριοι... άμα κόψω και εγώ τα μισά δρομολόγια της Ελλάδας θα έχω πλεόνασμα...Ας μας πει κάποιος υπάρχει τρένο προς Πελοπόννησο!Όχι βέβαια!!Από εκεί που ξεκίνησε η επανάσταση και από το 1880 που ξεκίνησε ο ΟΣΕ Πελοποννήσου σήμερα δεν κυκλοφορεί τρένο!!!Έλεος!!Πόσα τρένα έχει την ημέρα από Θεσ/νίκη προς Ορεστιάδα!Μόνο 2 κυριοι...Με Φλώρινα τι γίνεται;Έχει κοπεί η κυκλοφορία του τρένου εδώ και καιρό...
EXPRESS τραίνα χωρίς στάσεις από Αθήνα και Θεσ/νικη!Έχουν κοπεί και αυτά!
Όσο για τους σταθμούς των τρένων...σκέτη απογοήτευση...Θυμίζει ταινίες του 80 στην Ν. Αφρική ή Αμερική!Αν προσπαθήσεις να κόψεις μέσα στο τρένο εισητήριο πληρώνεις πρόστιμο!Λες και μπαίνεις σε αεροπλάνο!
Σας προκαλώ δε να πάτε στα αποχωρητήρια του Σταθμού το ΟΣΕ στην πρωτεύουσα της Ελλάδας,Αθήνα,κοιτίδας του Ευρωπαϊκού και παγκόσμιου πολιτισμού...ένας τύπος ζητάει χρήματα για να τις καθαρίζει η γυναίκα του!!Δεν ανήκουν λέει στο ΟΣΕ αλλά στην αλυσίδα που έχει τα καφέ στον ΟΣΕ(EVER....)και δεν πληρώνουν την καθαρίστρια!!Ακούστε Έλληνες!!Πήγα και ρώτησα στις πληροφορίες ΟΣΕ για τα WC και μου λέει ο τύπος...ναι δεν τις παρακολουθεί ο ΟΣΕ!!Χαίρε βάθος αμέτρητο...Ελλάδα εν έτη 2011...Δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμη ο σιδηρόδρομος μάλλον...Αλλά καλύτερα να ξεκινήσουμε από τα αποχωρητήρια πρώτα...και μετά ας φτιάξουμε τρένα... - Α και κάτι ακόμη...Θα ήθελα να ξέρω τι κάνουν όσοι ήταν στο ΟΣΕ στους σταθμούς Πελοποννήσου!Τι δουλειά κάνουν σήμερα και αν πληρώνονται!Και ποιος τους πληρώνει!
- "ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΜ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΑΣΟΚΟΣ" ΚΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΑΛΟΓΑ...... ΝΑΙ ΑΡΘΡΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΙΣΩΣ... ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΗ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ... ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΗΤΕΙΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ Ή ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΕΤ'ΕΜΠΟΔΙΩΝ... ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΤΟΜΕΑ ΞΕΦΡΑΖΕΙ ΤΗ ΜΠΟΧΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ... ΠΡΟΣΟΧΗ Ο ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΦΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΩΤΑ.... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ... ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΑΣ... ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΤΟΜΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ...ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ... ΑΥΤΑ... Α! ΟΥΤΕ ΠΑΣΟΚ ΕΙΜΑΙ... ΕΧΩ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΟ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙ ΑΥΤΟ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου