Powered By Blogger

Σελίδες

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2011

Είμαι κάτω απο 55 ετων Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας

Είμαι κάτω από 55 ετών Ανώτερος Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας .
Εχω τιμηθεί με όλα τα μετάλια και τα παράσημα και με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου , δεν 'έχω τιμωρηθεί ποτέ μου και...
έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο .

Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα τους Πυραύλους ΧΩΚ .

Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υπεβλήθηκα σε εγχείρηση ανοικτής καρδιάς
..
Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου ...

Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών , άρα φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφους σας .

Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων είμαι ο μόνος στην Ζωή από τους( 3 )τρεις συμμαθητές μου στην ίδια υπηρεσία έχουν πεθάνει οι δύο σε ηλικία 40 χρονών και φέτος πέθανε και ο αντικαταστάτης μου σε ηλικία 35 ετών όλοι από ο έμφραγμα και όλοι από το υψηλό στρες

Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα !!

Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος ,λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου εσείς οι πολιτικοί είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε μόνο εμείς .

Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να πληρώνω τα ταμεία σας και δεν μπορώ να εισπράξω τα χρήματα ούτε καν τις εισφορές μου (λόγω αδυναμίας πληρωμής ΜΤΣ ΒΕΑ ) και δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου .

Επειδή αυτοί που διορίσατε τα φάγανε και δεν τιμωρήθηκαν ΠΟΤΕ

Λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν σας πήγα στα δικαστήρια γιατί επί 30 χρόνια με υπολογισμένα 10 χρόνια υπηρεσίες και πέραν του ωραρίου ,νυχτερινά και αργίες δεν πήρα ούτε μια δραχμή .. υπερωρία ενώ οι πλασματικές υπερωρίες πάνε σύννεφο παντού

Υ.Γ
Επειδή δεν ήμουνα ποτέ ζήτουλας θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένεια μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο .

Παραθέτω τα προσόντα μου αν κάποιος ,μπορεί να με χρειαστεί

Γνωρίζω Αγγλικά ,γνωρίζω υπολογιστές γνωρίζω από ασυρμάτους ,γνωρίζω όλα των ειδών τα όπλα ατομικά και ομαδικά ,μπορώ να σκοτώσω από 300μ απόσταση με μια σφαίρα , μπορώ να αναχαιτίσω ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών και ελικοπτέρων ,μπορώ να ανατινάξω οποιοδήποτε κτίριο, μπορώ να κάνω υποκλοπές τηλεπικοινωνιών ,μπορώ να κάνω παρεμβολές, μπορώ να κάνω ότι δολιοφθορά μπορείτε να φανταστείτε .
Έχω ειδική εκπαίδευση στους υπολογιστές με ότι αυτό συνεπάγεται ..

Το μόνο μειονέκτημα μου ειναι οτι αγαπώ την Πατρίδα μου

Μακρυγιάννης Χρήστος
Ανώτερος Αξιωματικός ε.α

http://trikalagr.blogspot.com/

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΑ:"ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ" ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ....ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΕΙΧΕΣ.ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ
Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΠΡΙΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΠΟΡΝΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ
Ανώνυμος είπε...

ΜΠΟΡΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΑ ΟΠΛΑ!! ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!! ΒΡΕΣ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ, ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ!! ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ, ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ (ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ) ΦΥΓΟΥΜΕ!!!!!!! ΒΡΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ""ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ"" ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ!!! ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
iera ellas είπε...

αυτος ειναι ο απωτερος στοχος. ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ. σου λεει ο αλλος εγω μεχρι τα 67 κι εσυ απο τα 50 και γκρινιαζεις ? μας θελουν να αλληλο κατηγορουμαστε για να κανουν ευ*******τερα τα σχεδια τους πραγματικοτητα. ΔΙΧΑΣΜΟΣ . οτι συμβαινει με την ανισονομια στο ποδοσφαιρο . οτι συμβαινει με την πολιτικη- εκλεψες 50 ευρω Μεσα εκλεψες 50 εκατ, ευρω θα γινει προανακριτικη θα μπει στο αρχειο-.
Ανώνυμος είπε...

Διέρει και βασίλευε, ΄ελεγαν οι παλιοί παπούδες μας! Δεν τους ενδιαφέρει τι δουλειά έκανες, αλλά ότι αφού έζησες από την δουλειά αυτή, να μη ζήσεις παραπάνω. Η αλητεία στο αποκορύφωμα της!!! Ειλικρινά σου εύχομαι να είναι περαστικά τα θέματα της υγείας σου, τα άλλα τα οικονομικά, θα μας καθίσουν ακόμη περισσότερο!!!
Ανώνυμος είπε...

ΚΟΨΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΡΑΜΑΤΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ.
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕΕΕΕΕΕΕΕ ΕΝΩΘΗΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΛΕΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ *******ΤΟ ΜΟΥ.
ΛΕΥΤΕΡΙΑΑΑΑΑΑΑ ΣΤΗΝ
Ε Λ Λ Α Δ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Η ΧΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ
Ανώνυμος είπε...

Εισαι ο ανθρωπος που ελειπε τοσο καιρο απο το συνταγμα! Τα οπλα μην ξεχασεις.
Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΟΥΜΕ...ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΣΑ
Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 6ΜΜ,ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!!!-ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ-

όλοι μαζί ενωμένοι πέρα από κόμματα και προσωπικές αντιπαραθέσεις, ο εχθρός είναι ένας δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα μεταξύ μας, μας χρωστάνε δεν τους χρωστάμε τίποτα.
Ανώνυμος είπε...

καλε μου κ χρηστο μην αγαπασ τοσο πολυ την πατριδα σου ! δεν το αξιζει!
Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου,ανατρίχιασα με το κείμενό σου και αισθάνομαι ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ που ο τόπος μας βγάζει ανθρώπους σαν εσένα!Επίσης,για τον ίδιο λόγο, αισθάνομαι δύναμη και αισιοδοξία πως η αλητεία τους δεν θα περνάει θα πολύ καιρό ακόμα.ΟΧΙ ΕΔΩ!!ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ!!!ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ,ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ,ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ!!!!
Ανώνυμος είπε...

Καριοληδες κομπλεξικοί πολιτικοί,η οργή του λαού θα είναι τυφώνας που θα σας εξαφανίσει απο την γη.
Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Χρήστο, προσπαθώ τόση ώρα να σχολιάσω, αλλά έχω μείνει άφωνος.
Δεκάδες άλλοι έχουν αποστρατευθεί-συνταξιοδοτηθεί χωρίς την θέλησή τους...
Κάποτε πρέπει να μιλήσετε και να αντιδράσετε...!
Το οφείλετε στον εαυτό σας και στον λαό που υπηρετήσατε!
Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΡΑΒΑΝΑΔΕΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ
Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΔΕΝ............... ΠΑΡΕΤΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΡΑΒΑΝΑΔΕΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ
Ανώνυμος είπε...

Αξιωματικέ

αν φτύσεις ψηλά θα φτύσεις τα μούτρα σου
αν φτύσεις χαμηλά θα φτύσεις τ'*******α σου.

άσε λοιπόν τα σάλια,
γέμισε τα όπλα σου και περίμενε το σύνθημα.

Υ.Γ. μέχρι το σύνθημα α*******ύθησε την συμβουλή του 9,24Α
σακης είπε...

αγαπητε χρηστο αφου αγαπας την πατριδα τοσο /εγω σε πιστευω/ γιατι δεν περνεις μαζι σου καμμια τρακοσαρια δεν σου λεω ποιους εξυπνος εισαι
Ανώνυμος είπε...

Συγκέντρωση έξω από τη Βουλή και παράδοση ξιφών και παρασήμων παρουσία ξένων ΜΜΕ διότι τα Ελληνικά παίζουν το δικό τους σκοπό.
Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΛΟΘΙ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ ΑΚΑΠΝΟΥΣ ΚΑΡΑΒΑΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΑΡΕΣ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΔΙΧΙΛΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΧΙΛΙΑΡΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ 50 ΤΟΥΣ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ.
ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ , Ο ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΚΡΩΣ ΜΑΧΙΜΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΝΑ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΡΗΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΝΤΡΟΜΠΑΛΑ ΒΥΣΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΟΥΤΕ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΑΣΤΑ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ 60% ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΝΑ ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΑΠΝΟ ΚΑΙ ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟ.
.
ΕΤΣΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ , ΤΡΩΝΕ ΚΑΙ ΠΙΝΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ .
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΙΝΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΖΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΝΑΝΕ ΠΟΤΕ.
ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΑΝΕ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕΣ ΕΣΥ.
ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΛΙΚΑΡΙ .
ΤΟΥΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ .
Ανώνυμος είπε...

Άσχετο, αλλά όποιος μπει με ένα καλάσνικοφ στη Βουλή και καθαρίσει τη λαίλαπα που έχει κατσικωθεί εκεί μέσα, θα ανακυριχτεί εθνικός ήρωαν την επόμενη ώρα!!!!
Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ?
Ανώνυμος είπε...

Εσάς θέλουν να σας εξοντώσουν και τελειωτικά γιατί σας φοβούνται.
Τι καθόσαστε;
Φτιάχτε αμέσως κόμμα-κίνημα δέκα από σας και βγήτε στον κόσμο.Θα τους συντρίψετε και θα σώσετε την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Πέρασε ο καιρός γιαλόγια είναι καιρός δράσης.
Ανώνυμος είπε...

Να φέρουμε τον Βασιλιά. Είναι η τελευταία μας ελπίδα. Ας τρώει τουλάχιστον ένας και όχι 300-500-1000-100.000 τομαρια.
Ανώνυμος είπε...

Καλυτερα τον Γκουσκουνη
Με τα μυαλα που κουβαλανε μερικοι
Ανώνυμος είπε...

Θάνατος στους πολιτικούς τώρα όποιος τους υπερασπιστεί δεν αξίζει να ζεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: