Powered By Blogger

Σελίδες

Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΖΩΗΣ


κατέβασέ το και υπόγραψε , θα σου χρειαστεί...

















Μπράβο καλή μου μαριονέτα.
Βλέπω πως τηρείς κατά γράμμα τη συμφωνία μας:
Γνωρίζεις μόνο ότι θέλω εγώ.
Ακούς μόνο ότι λέω εγώ.
Βλέπεις μόνο ότι σου δείχνω εγώ.
Μιλάς μόνο όταν και όσο σου επιτρέπω εγώ.
Μαθαίνεις μόνο ότι σου διδάσκω εγώ.
Τρως και πίνεις μόνο ότι εγκρίνω εγώ.
Πιστεύεις μόνο εμένα και κανέναν άλλο.
Σκέφτεσαι μόνο όσα σου επιτρέπω.
Δουλεύεις όσο έχω προβλέψει.
Κάνεις όσα παιδιά σου αναλογούν , όταν το επιτρέπω.
Ζεις όσο προβλέπεται , κάτω από τις προβλεπόμενες συνθήκες.
Αγαπάς και μισείς μόνο έπειτα από δικό μου ορισμό και έγκριση.
Αντιδράς εντός των επιτρεπτών ορίων.
Αντιμετωπίζεις ως απάτη οποιαδήποτε πληροφορία που αναιρεί τα λεγόμενά μου και επιτίθεσαι σε οποιονδήποτε προσβάλει την αξιοπιστία μου.
Αφήνεις εν λευκώ στα χέρια μου την ανατροφή των παιδιών σου.

Κι εγώ όμως τηρώ τις υποσχέσεις μου , αφού σου παρέχω απλόχερα μια απολαυστική ψευδαίσθηση ελευθερίας και την κοινωνική αποδοχή.Δεν πιστεύω να έχεις παράπονο.

Εξάλλου γνωρίζεις πως αν θελήσεις να παραβείς τους όρους της συμφωνίας μας οι συνέπειες θα είναι δυσάρεστες.
Θα νιώθεις πως έχεις χάσει τα λογικά σου , η κοινωνία θα σε απομονώσει και θα σε ρίξει στο περιθώριο σαν παράσιτο.Θα νιώθεις αφόρητη καταπίεση από το σύστημα , ανασφάλεια , απογοήτευση για τον εαυτό σου και ενοχή απέναντι στους άλλους.

Κατανοώ όμως και την ανάγκη σου να νιώθεις υπεύθυνος απέναντι στο παιδί σου , κάνοντας το καλύτερο για το μέλλον του.
Γι αυτό και σου ετοίμασα ένα ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΖΩΗΣ.
Κλίκαρε πάνω στην εικόνα , τύπωσέ το συμπλήρωσε τα απαραίτητα στοιχεία και υπόγραψε κάτω δεξιά.
Θα σου χρειαστεί ως απάντηση , ως δικαιολογία , όταν το παιδί σου σε κοιτάξει με βλέμμα γεμάτο οργή και απογοήτευση και σε ρωτήσει "γιατί δεν αντέδρασες στην καταστροφή".
Πολύ απλά και ψύχραιμα λοιπόν θα απαντήσεις πως είχες υπογράψει συμβόλαιο...

ΗΛΙΟΧΟΟΣ
Διαβάστε περισσότερα...

Το δημοσίευμα είναι από το blog : Ξυπνήστε ρε ! ! ! http://ksipnistere.blogspot.com/#ixzz0w6jspieB
http://ksipnistere.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: