Powered By Blogger

Σελίδες

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση στην κατάντια του Νεοέλληνα #2

Αγαπητε φιλε θα σε προσπερασω πολυ γρηγορα για τα προσβλητικα σου λογια, αλλα και θα σε ευχαριστησω ομως γιατι διαβασες το αρθρο μου...
Ακουσε καποια πραγματα λοιπον. Αν ημουν εγω στην θεση σου δεν θα μιλουσα για ταξιδια ,ερευνες και μελετες .Εγω μονο στα 60 σου χρονια στεκομαι και στην αμετροεπεια που δειχνεις..Τετοιου ειδους σχολια σαν τα δικα σου ειναι οι προεκτασεις του "ξερεις ποιος ειμαι εγω ρε". Εε και λοιπον! δεν θελουμε να ξερουμε! φιλε μου. Δεν εχεις ιδεα για το ποιος ειμαι εγω, και δεν ξερεις ποσο υβριστικος μπορει να ακουγεσαι εσυ.. Χρωστας ομως απαντησεις στους κατοικους του Αγιου Παντελεημονα για οτι τραβουν(εκτος αν ολος αυτος ο ντορος ειναι ψευτικος), για τις εκατονταδες κοπελλες που παρενοχλουνται απο ολους αυτους, για τις μαννες που κλαινε για τα σκοτωμενα παιδια τους, για τις γυναικες και τους ανδρες που εχουν βρεθει μεσα στο σπιτι τους καταμεσις της νυκτας αντιμετωπους με ολα αυτα τα "παιδια",για ολα αυτα τα θυματα των ληστειων,για την μαφια πια που! την βλεπεις καθαρα μπροστα σου, για τον απιστευτο τσαμπουκα που πουλουν στην μαννα μου ,τον πατερα μου, στην αδελφη μου ετσι για την πλακα τους,για το νταηλικι στα φαναρια, για τα καθε λογης εγκληματα που διαπραττονται σε καθημερινη βαση.Για αυτα εχεις να πεις τιποτα? Θελω να πιστευω οτι νοιαζεσαι μονο και μονο απο ενδιαφερον γιατι δεν επαρκουν οι Ελληνες εμποροι ναρκωτικων και θελεις και Νιγηριανους να μοιραζονται την δουλεια, διαπιστωνεις οτι μικραινει ο αριθμος των Ελληνων βιαστων και πρεπει να εμπλουτισθει με Πακιστανους,οι Ελληνες νταβατζηδες των νυκτερινων κεντρων ! αναζητουν και ανταλασσουν αποψεις και συνεργασια με συναδελφους απο την Αλβανια,στα συνδικατα των Ελληνων κλεφτων εχουμε Ρουμανικη προεδρια τωρα πια,και το κερασακι στην τουρτα η συμμετοχη ολων των παραπανω σε δολοφονικες οδομαχιες μεταξυ τους, σε εγκληματικες μονομαχιες,σε τσεκουρωματα και μαχαιρωματα στην μεση του δρομου,σε δολοφονικες επιθεσεις διπλα στην μαννα μου, στο παιδι μου ,στην γυναικα μου.Ειμασταν εμεις συνηθισμενοι σε αυτα? Μηπως αποτελουσε τροπο της δικης μας ζωης? Μηπως τους τα εμπνευσαμε εμεις κυριε μου?Και απλα για σενα ειμαι ρατσιστης..Ααα.. και κατι αλλο. Αν στενοχωριεσαι τοσο οταν γυριζεις στην Ελλαδα, τοτε κανε μας την χαρη και μεινε στο εξωτερικο.Ξερω και καποιον αλλον (ενα χρονο μικροτερο σου) που μοιραζοσαστε τις ιδιες ιδεες και οποτε το θυμηθει ερχεται και καμμια βολτα προς τα εδω. Αντε ανθρωπε μου , αντε να εισαι καλα. Αντε και καλο ξημερωμα. Υ.Γ Μην μου κρατας κακια,ισως τελικα και εγω και εσυ να ειμαστε τα θυματα. Αλλα δεν εχω καμμια διαθεση να σου χαρισθω.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: