Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2011
Βόμβα-βυθού Βασιλάκου:"Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ δεν κάνει για το Αιγαίο"!
Κατάθεση βόμβα του πρώην Γενικού Διευθυντή Εξοπλισμών Ε.Βασιλάκου στην επιτροπή της Βουλής ,για το θέμα των υποβρυχίων!
Ο κ.Βασιλάκος εξέφρασε την άποψη ότι το υποβρύχιο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ , “δεν κάνει για το Αιγαίο”!
Είπε ο κ.Βασιλάκος:
“Με απλά λόγια, λοιπόν, να σας πω ότι το.....
Ναυτικό δεν ήθελε τόσο βαρύ υποβρύχιο. Αυτό έχει εκτόπισμα 1.800 τόνους. Αυτά που σας λέω είναι από έγγραφα που έχω διαβάσει, δεν είμαι ναυπηγός. Ήθελαν ένα υποβρύχιο εκτοπίσματος 1.400-1.500 τόνων, όσο δηλαδή τα τύπου 209 του 1972. Τελικά, τους βγήκε εκτόπισμα 1.800 τόνων. Και είναι τόσο δύσκολο να πει κάποιος την αλήθεια στον ελληνικό λαό; Επειδή άκουσα διάφορες ανακρίβειες, σας λέω ξανά ότι αυτό το υποβρύχιο μπορεί και να είναι μια χαρά για τον ωκεανό, αλλά όχι για το Αιγαίο. Ας το πει το Ναυτικό. Η δική μου η άποψη, αυτή που σας λέω…”
"Ιδιαίτερη έμφαση είχαμε δώσει στις διαπραγματεύσεις για την ενσωμάτωση στο συμβατικό κείμενο διενέργειας δοκιμής για τη συμπεριφορά του υποβρυχίου σε κυματισμό, κάτι που αρνούνταν πεισματικά η γερμανική πλευρά.
Τελικά, το Φεβρουάριο του 2008 διεξήχθη άτυπη δοκιμή, η οποία επιβεβαίωσε ότι η συμπεριφορά του υποβρυχίου σε κυματισμό δεν ήταν η ενδεδειγμένη. Επιτρέψτε μου να σας πω, κύριε Πρόεδρε, -και το λέω πολύ ευθαρσώς- πως ό,τι κι αν έχει ακουστεί για τις δοκιμές, η αλήθεια είναι αυτή που θα σας πω τώρα, την οποία μπορείτε να τη διαπιστώσετε από τα έγγραφα που έχει είτε η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών είτε το Ναυτικό. Με απλά λόγια, το υποβρύχιο παρουσιάζει έντονες κλίσεις όταν πλέει με ταχύτητα δέκα κόμβων, το ύψος κύματος είναι μεγαλύτερο από τρία μέτρα και το μήκος κύματος είναι περίπου ίσο με το μήκος του υποβρυχίου, δηλαδή περίπου 65 με 70 μέτρα. Αυτή είναι η αλήθεια για την κλίση του υποβρυχίου. Και οι κλίσεις που παίρνει είναι μεγάλες.
Από το σημείο αυτό και μετά υπήρξαν προσπάθειες από τη γερμανική πλευρά αλλά και από «κύκλους» του ΓΕΝ να θεωρηθούν τα αποτελέσματα της άτυπης δοκιμής ως επιτυχημένα. Η αλήθεια είναι ότι ακόμη και σήμερα είναι άγνωστη η συμπεριφορά του υποβρυχίου σε έντονο κυματισμό, παρά τις περί του αντιθέτου εκφρασθείσες απόψεις. Και βέβαια ακόμη και σήμερα δεν έχει επιλυθεί το κρισιμότερο πρόβλημα των υποβρυχίων τύπου 214, που είναι το σύστημα αναερόβιας πρόωσης, και το οποίο κατασκευάζεται από τη γερμανική εταιρεία SIEMENS"
http://www.onalert.gr
Ο κ.Βασιλάκος εξέφρασε την άποψη ότι το υποβρύχιο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ , “δεν κάνει για το Αιγαίο”!
Είπε ο κ.Βασιλάκος:
“Με απλά λόγια, λοιπόν, να σας πω ότι το.....
Ναυτικό δεν ήθελε τόσο βαρύ υποβρύχιο. Αυτό έχει εκτόπισμα 1.800 τόνους. Αυτά που σας λέω είναι από έγγραφα που έχω διαβάσει, δεν είμαι ναυπηγός. Ήθελαν ένα υποβρύχιο εκτοπίσματος 1.400-1.500 τόνων, όσο δηλαδή τα τύπου 209 του 1972. Τελικά, τους βγήκε εκτόπισμα 1.800 τόνων. Και είναι τόσο δύσκολο να πει κάποιος την αλήθεια στον ελληνικό λαό; Επειδή άκουσα διάφορες ανακρίβειες, σας λέω ξανά ότι αυτό το υποβρύχιο μπορεί και να είναι μια χαρά για τον ωκεανό, αλλά όχι για το Αιγαίο. Ας το πει το Ναυτικό. Η δική μου η άποψη, αυτή που σας λέω…”
"Ιδιαίτερη έμφαση είχαμε δώσει στις διαπραγματεύσεις για την ενσωμάτωση στο συμβατικό κείμενο διενέργειας δοκιμής για τη συμπεριφορά του υποβρυχίου σε κυματισμό, κάτι που αρνούνταν πεισματικά η γερμανική πλευρά.
Τελικά, το Φεβρουάριο του 2008 διεξήχθη άτυπη δοκιμή, η οποία επιβεβαίωσε ότι η συμπεριφορά του υποβρυχίου σε κυματισμό δεν ήταν η ενδεδειγμένη. Επιτρέψτε μου να σας πω, κύριε Πρόεδρε, -και το λέω πολύ ευθαρσώς- πως ό,τι κι αν έχει ακουστεί για τις δοκιμές, η αλήθεια είναι αυτή που θα σας πω τώρα, την οποία μπορείτε να τη διαπιστώσετε από τα έγγραφα που έχει είτε η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών είτε το Ναυτικό. Με απλά λόγια, το υποβρύχιο παρουσιάζει έντονες κλίσεις όταν πλέει με ταχύτητα δέκα κόμβων, το ύψος κύματος είναι μεγαλύτερο από τρία μέτρα και το μήκος κύματος είναι περίπου ίσο με το μήκος του υποβρυχίου, δηλαδή περίπου 65 με 70 μέτρα. Αυτή είναι η αλήθεια για την κλίση του υποβρυχίου. Και οι κλίσεις που παίρνει είναι μεγάλες.
Από το σημείο αυτό και μετά υπήρξαν προσπάθειες από τη γερμανική πλευρά αλλά και από «κύκλους» του ΓΕΝ να θεωρηθούν τα αποτελέσματα της άτυπης δοκιμής ως επιτυχημένα. Η αλήθεια είναι ότι ακόμη και σήμερα είναι άγνωστη η συμπεριφορά του υποβρυχίου σε έντονο κυματισμό, παρά τις περί του αντιθέτου εκφρασθείσες απόψεις. Και βέβαια ακόμη και σήμερα δεν έχει επιλυθεί το κρισιμότερο πρόβλημα των υποβρυχίων τύπου 214, που είναι το σύστημα αναερόβιας πρόωσης, και το οποίο κατασκευάζεται από τη γερμανική εταιρεία SIEMENS"
http://www.onalert.gr
5 σχόλια:
- Ε, άμα δεν κάνει για το Αιγαίο ας το κάνουν παιδική χαρά... Ή χώρο δεξιώσεων για τα ξέκ@λα τύπου Χρουσαλά και σία...
- ΙΝΔΙΑΝΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗ ΤΗΣ ΒΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΟΝΤΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΑΡΕΟΠΑΓΗΤΟΥ..
ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΣΤΡΑΒΑ ΠΗΓΑΙΝΗ ΤΟΣΕΣ ΠΟΙΟ ΠΟΛΕΣ ΜΕΖΟΝΕΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΟΡΕΣΟΥΝ..
ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ Η ΚΟΥΚΙΔΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΑΡΤΗ ΑΠΕΙΛΗ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ.. - ΕΠΕΙΓΟΝ ΜΥΝΗΜΑ ΠΡΟΣ Ο.Ε.Α.
(ΟΜΑΔΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ
ΑΠΟΧΑΥΛΩΣΗΣ) Σας ενημερώνουμε ότι μέσω συ-
στοιχείας συν-δέσεως επιταχυντών
απ-ιονισμένου νερού καθώς και πετρ-
ελαίου πολύ-αιθυλενικής αγροτικής
ενώσεως netrino καθώς και συ-
στοιχείας συν-δέσεως υπό-ατομικών ψυχο-τρονικών συστημάτων
κατευθυνόμενης ώσης βαρύτικών
σημάτων κυκλοφορίας naser ότι
πήραμε μετά από άλλεςπάλληλες
φορές μήνυμα των σινών το οποίο
υπό-κλέψαμε με την υπέρ-τεχνολογία μας σαν γνήσιοι Ανδρό-είδη-ς και σας
το λέμε όπως το μετά-φράσαμε
παρακάτω: Απόφαση-σαμε εμείς οι δράκοι-σινες
να επιτεθούμε στην Ο.Ε.Α. γιατί μας
πάρ-ενοχλεί σεξ-ου-άλ-ικως τους
υπέρ-πομπούς μας διαστολής και
υπό-στολής ακτινων λάζερ προς τη
γη και δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Έτσι πολύ άμεσα μέσα στις
επόμενες ημέρες θα δεχτούν επί-θέση
στα κεντρικά στο βόλο από σινικά-
δράκονιανα υαλοσκαφη 5ης
διαστάσεως για τον αφανισμό του
στρατηγίου τους χρησιμοποιώντας ακτίνας υπό-διαστολής αριθμητών
κλασμάτων δεκαδικών στοιχείων! Η
καταστροφή με αυτές τας ακτίνας θα
γίνει μέσα σε μερικά χιλιοστά του
δευτερολέπτου. Ο.Ε.Α. από τα κεντρικά του έξω-
πλανήτου 9της δια-στάσεως σου ευ-
ιστούμε την προσοχή σου. ΤΕΛΟΣ ΣΗ-ΜΑΤΟΣ (του παο) ΤΟΥ
ΠΛΑΝΗ-ΤΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΕΙΟΥ ΑΝΔΡΟ-
ΜΕΔΑΣ (ΜΕΔΟΥΣΑΣ). - ΙΝΔΙΑΝΕ
ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΜΩΡ' Μ@Λ.ΑΚΑ;;; - Είπε ο κ.Βασιλάκος:
“Με απλά λόγια, λοιπόν, να σας πω ότι το.....
Ναυτικό δεν ήθελε τόσο βαρύ υποβρύχιο. Αυτό έχει εκτόπισμα 1.800 τόνους. Αυτά που σας λέω είναι από έγγραφα που έχω διαβάσει, δεν είμαι ναυπηγός. Ήθελαν ένα υποβρύχιο εκτοπίσματος 1.400-1.500 τόνων, όσο δηλαδή τα τύπου 209 του 1972.
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΤΟΠΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου