Powered By Blogger

Σελίδες

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2011

Σούλι, 4 Μαϊου 1801: Μια ΠΕΡΗΦΑΝΗ απάντηση, Αφιερωμένη εξαιρετικά ...

"Σ’ ευχαριστώ Βεζύρη μου διά την αγάπην οπού έχεις εις εμένα, αλλά τα οκτακόσια πουγκιά παρακαλώ μη μου τα στείλεις, επειδή δεν ηξεύρω να τα μετρήσω,
και αν ήξευρα,
πάλιν δεν ήμουν ευχαριστημένος να σοι δώσω ούτε μίαν πέτραν της πατρίδος μου δι’ αντιπληρωμήν, και....
όχι πατρίδα, ως φαντάζεσαι·

την τιμήν οπού μ’ υπόσχεσαι, μ’ είναι άχρηστος, πλούτος και τιμή εις εμέ είναι τα άρματά μου, με τα οποία φυλάττω, και τιμώ την πατρίδα μου,
αθανατίζω και τ’ όνομά μου.

Σούλι 4 Μαΐου 1801
Τζήμας Ζέρβας

Αφιερωμένη στα κάθε είδους τσιράκια της Νέας Τάξης που ξεπουλάνε την ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

http://antiparakmi.blogspot.com/

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΡΙΟΜΕΝΟΥΣ!
(αλλά ποιος θα τις αποδώσει αυτές τις τιμές??..οι ξεφτίλες που διοικούν τα τελευταία 40 χρόνια τον τόπο?)
Ανώνυμος είπε...

Ναι...αλλα ξερατε τι θα μας λεγανε σημερα τα παλικαρια του 21,αν μπορουσαν να μας δουν;
"...και γιατι ωρε επιτρεψατε στους προδοτες να πουλησουνε την πατριδα μας;Και αφου εγινε οπου εγινε,γιατι ωρε δεν παιρνετε τα οπλα να τους κρεμασετε,να τους στειλετε στο διαολο;Αντρες εισαστε μωρε εσεις,η κοτες λυρατες;"

Κατι τετοιο πιστευω θα ελεγαν.Τι θα τους απαντουσαμε...μπορειτε να μου πειτε;

"Ναι,δεν ειμαστε αντρες,ειμαστε κοτες"...
Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΑ; Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΜΑΣΣΩΝΩΝ;
ΣΟΥΛΙ,ΜΑΝΗ,ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ,ΔΕΡΔΕΝΑΚΙΑ! ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ!ΑΛΑΜΑΝΑ!ΒΕΡΓΑ! ΔΥΡΟΣ! ΠΟΛΥΑΡΑΒΟΣ! ΚΑΛΑΜΑΤΑ ! ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΓΕΜΑΤΗ ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!! ΚΙ ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ...ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣΣΩΝΟΙ. ΕΤΣΙ ΜΙΧΑΛΗ ΜΟΥ;
Ανώνυμος είπε...

ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΜΕ .
ΤΙΜΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ (ΗΡΩΕΣ )ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΟΥ.............

Δεν υπάρχουν σχόλια: